انجمن تخصّصی کانستراکت

نسخه‌ی کامل: نکاتی در مورد استفاده از انجمن پرسش و پاسخ
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
این انجمن برای این است که سؤالات خود را در آن بپرسید و اعضاء در حدّ توان خود شما را راهنمایی کنند.

 نکاتی برای دریافت پاسخ بهتر
ما برای کمک به شما اینجا هستیم! با این حال شما می‌توانید با به خاطر سپردن نکات کلیدی زیر، به نوبه‌ی خود این کار را برای ما ساده‌تر کنید.

۱. ما می‌خواهیم کمک کنیم، ولی اینجا نیستیم تا بازی شما را برایتان بسازیم.

۲. ما می‌خواهیم کمک کنیم، ولی علم غیب نداریم. مطمئن شوید که خیلی واضح توضیح داده‌اید قصد انجام چه کاری را دارید، با اصطلاحاتی توضیح دهید که برای همه قابل فهم باشد، نه فقط کسانی که مثلاً بازی مگامن یا هر بازی دیگری را بازی کرده‌اند. درضمن به مرورگرهایی که در آن‌ها بازی‌تان را تست می‌کنید نیز اشاره‌ای داشته باشید.

۳. در ابتدا سعی کنید خودتان مشکل را حل کنید. یک فایل capx. از تلاشی که کرده‌اید تهیّه کنید. این نشان می‌دهد که شما سعی خود را کرده‌اید، و اثبات می‌کند که از ما به عنوان سرویس ساخت بازی برای خود استفاده نمی‌کنید، و همچنین کمک می‌کند تا بهتر درک کنیم شما می‌خواهید چه کاری انجام دهید.

۴. تشکّر از کسانی که شما را راهنمایی می‌کنند صدمه‌ای به شما نمی‌زند! افراد زیادی این‌جا هستند که داوطلبانه وقت آزاد خود را صرف کار روی درخواست راهنمایی شما می‌کنند. تشکّر و قدردانی از چنین کسانی لازم است، و آن‌ها را برای کمک به شما در دفعات بعدی نیز مشتاق‌تر می‌کند!

۵. لطفاً ۲۴ ساعت برای دریافت پاسخ سؤالتان منتظر بمانید. این‌که یک نفر ۲۰ دقیقه پس از ارسال سؤال خود پست بدهد «کسی کمک نمی‌کنه؟» می‌تواند نشان از حماقت او باشد، چون این غیر ممکن است که همه‌ی اعضای فعّال انجمن در این مدّت، آن موضوع را بررسی کرده باشند. اگر می‌بینید موضوع‌تان تعداد زیادی مشاهده داشته ولی پاسخی داده نشده است، فراموش نکنید که ما خزندگان موتورهای جستجو (مثل گوگل) را علاوه بر کاربران واقعی انجمن داریم، بنابراین تعداد مشاهده ممکن است زیادتر از مقدار حقیقی باشد.

 اگر دنبال جایی مطمئن می‌گردید که فایل‌های capx. خود را در آن‌جا قرار دهید، DropBox، Google Drive یا OneDrive را امتحان کنید.