انجمن تخصّصی کانستراکت

نسخه‌ی کامل: برخد نکردن دو ماشین فیزیکی
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
چتور میشه تو بازی فیزیکی بگیم که دوتا ماشین داریم این دوتا با هم برخورد نکنند مثل بازی hill clemb racing 2 تو بازی انلاینش ممنون میشم کمک کنید
در این صورت باید رفتار physics رو حذف کنید و جاش از رفتار platform استفاده کنید که آموزش مفیدش تو آموزش ساخت بازی جدال با شیاطین هست و میتونین کامل یادش بگیرید برای چرخ ها هم می تونید از رفتار پین استفاده کنید و حرکت اونارو هم با انیمیشن نمایش بدید
(اگر اون آموزشو ببینید کاملا متوجه میشید)
(1395/10/21، 11:27 صبح)ARMAN_IRBAX نوشته: [ -> ]در این صورت باید رفتار physics رو حذف کنید و جاش از رفتار platform استفاده کنید که آموزش مفیدش تو آموزش ساخت بازی جدال با شیاطین هست و میتونین کامل یادش بگیرید برای چرخ ها هم می تونید از رفتار پین استفاده کنید و حرکت اونارو هم با انیمیشن نمایش بدید
(اگر اون آموزشو ببینید کاملا متوجه میشید)

در صورت استفاده از رفتار پلاتفورم دیگه هیل کلایمب ریسینگ نمیشه که باید حتما از فیزیک استفده بشه من یه فکری دارم شاید اگه  هر کدوم از ماشین ها تو یه لایه جدا باشن دیگه برخورد نکنن البته این یه حدسه و نمیدونم درسته یا نه
(1395/10/21، 12:08 عصر)mahdi797979 نوشته: [ -> ]
(1395/10/21، 11:27 صبح)ARMAN_IRBAX نوشته: [ -> ]در این صورت باید رفتار physics رو حذف کنید و جاش از رفتار platform استفاده کنید که آموزش مفیدش تو آموزش ساخت بازی جدال با شیاطین هست و میتونین کامل یادش بگیرید برای چرخ ها هم می تونید از رفتار پین استفاده کنید و حرکت اونارو هم با انیمیشن نمایش بدید
(اگر اون آموزشو ببینید کاملا متوجه میشید)

در صورت استفاده از رفتار پلاتفورم دیگه هیل کلایمب ریسینگ نمیشه که باید حتما از فیزیک استفده بشه من یه فکری دارم شاید اگه  هر کدوم از ماشین ها تو یه لایه جدا باشن دیگه برخورد نکنن البته این یه حدسه و نمیدونم درسته یا نه

درست در نمیاد حدس شما !!!!
شما می تونین با استفاده از پلتفرم بازی بسازین.....
امتحان کنین
پس اگه نظر من جور دیر نیاد باید فکر دیگه ای بکنیم آخه با رفتار پلاتفورم چجوری میشه هیل کلایمب ریسینگو شبیه سازی کرد؟ شاید من منظورتونو نفهمیدم اگه میشه یه سورس ساده بزارین