انجمن تخصّصی کانستراکت

نسخه‌ی کامل: سوال درباره فیزیک گرافیکی فروشگاه ( تکمیل شده )
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
سلام دوستان ، ///

داشتم روی فروشگاه بازیم حدود 10 روز پیش کار میکردم ، اما بخاطر ی سری تغییراتی که حس کردم میخوام روی بازی اعمال کنم تمامی پروژه رو خوابوندم .

حدود کلی ساختمون ...
میخواستم داخل فروشگاه فقط از سه تاش استفاده کنم و فروشگاه رو بصورت شکل زیر درست کردم ( در عکس زیر ) من فروشگاه رو بصورت کلیدی ساختم ، یعنی با کلیک روی اون کلید های میانبر که روی صفحه هستن محصولات فروشگاه اینور و اونور میشه .

از طرفی اینطوری صفحه فروشگاه محدود به دو محصول میشه .
میخواستم فروشگاه رو تغییر بدم و به صورت اسلایدی ( از چپ به راست ) که مثال روشنش شاپ کلش آف کلنز هست در بیارم ، اما قبلش گفتم با چند تا از دوستان صحبت کنیم ، ببینیم کدوم به نفع هست .
ببینید اگر از حالت اسلایدی استفاده کنم که خب ، شکل ظاهری ساختمان رو هم میذارم و بعدش راحت تر میشه ...
از طرفی این یکی رو ساختم ، باز بخوام تغییر بدم خیلی کار میبره .

به نظرتون این عکسی که میذارم خوبه ، یا کلا صفر کنم دوباره برم اسلایدیشو درست کنم :

[عکس: 057868698.png]
سلام

یه چیزی که من خودم به شدت در موردش ناراحت هستم، اینه که به خاطر تموم کردن سریع یه کار، یا اینکه مثلا فلان چیز رو درست کردم، دوباره بخوام درست کنم و وقتمو میگیره. خیلی ضرر کردم.

پیشنهاد میکنم، شما یه فروشگاه کامل داشته باشین، با گزینه ها و بسته های متفاوت برای خرید، تا دست کاربر برای خرید باز باشه و از تنوع استفاده کنه.

به قول خود شما، فروشگاه کلش رویال مثلا، واقعا نمونه ی مناسبی برای این صحبت هاس

بنده اگر قرار بود بازیی رو سریع تموم کنم مطمئن باشید تا الان کم کم 10 بازی با عناوین مختلف بیرون داده بودم .
همین الانشم فروشگاه بازی بنده 16 محصول داره و با کلید های میانبر به بقیه محصولات دست پیدا میکنه کاربر .
اما خودم دوست دارم تصویر کامل تری از بازی باشه .

ازتون ممنونم بابت نظرتون . به فکر اینم خواهم بود . 3