انجمن تخصّصی کانستراکت

نسخه‌ی کامل: دلایل وجود ارایه دهندگان خدمات سمت سرور
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
این روز ها ارایه دهندگان خدماتی مشابه خدمات آپادانا در داخل و خارج از کشور در حال پاسخگویی به آن دسته از مشتریان خود که ترجیح می دهند به جای تولید سرویس های موردنیاز در استودیو خود از اینگونه سرویس ها بهرهمند باشند. 
در این پست نگاهی می اندازیم به این خدمات تا هم به شما مخاطبین همکاران دلیل به وجود آمدن آپادانا را توضیح دهیم و همچنین شما را با این خدمات بیشتر آشنا کنیم.    
ساخت بازی های شبکه ای بسیار سختتر از بازی هایی است که توسط یک نفر بازی می شوند. حتی ساخت ویژگی های اجتماعی و آنلاین بازی های تک نفره مثل ذخیره داده روی سرور برای کاربر، لیدربرد و لاگین هم کار ساده ای نیست و معمولا بدین معنا است که شما باید با تکنولوژی هایی کار کنید که به عنوان برنامه نویس بازی با آن ها آشنایی چندانی ندارید. 
جدا از این حتی اگر شما تجربه و علم ساخت چنین سرویس هایی را داشته باشید، نگهداری و تولید آن ها به زمان نیاز دارد و شما باید ترجیحا زمان خود را صرف موفقیت بازی خود کنید. همچنین نوشتن ابتدایی این سرویس ها ساده است اما اگر بازی شما رشد کند و کاربران زیادی به آن بیایند، داشتن سرویس های آنلاینی که بدون وقفه و با سرعت مناسب درخواست ها را پاسخ دهند آسان نیست و به تجربه و دانش خاص خود نیاز دارد. 
به همین دلیل شرکت های مختلفی در دنیا به دلایل مختلف انواع مختلفی از سرویس های مورد نیاز برای بازی های تحت شبکه و چند نفره و ویژگی های اجتماعی بازی ها را ارایه می کنند. ویژگی های اجتماعی یا همان social features توسط شرکت های پلتفرم های موبایل نیز ارایه می شود و ویژگی های بازی های شبکه ای نیز تا حدی توسط آن ها هم پوشش داده می شود. شرکت های دیگری هم هستند که ویژگی های مورد نظر را با کیفیت بهتر و قابلیت سفارشی سازی بیشتر به تولید کنندگان بازی ها و نرم افزار ها ارایه داده و در مقابل هزینه ارایه خدمات دریافت می کنند. 
در ایران به طور خاص استفاده از سرویس های خارجی با مسایل مربوط به لزوم انتشار در فروشگاه های خارجی برای استفاده از برخی سرویس ها و یا تحریم رو به رو می باشد و استفاده از شرکت های داخلی می تواند این نگرانی ها را برطرف کند. 
ما نیز در تیم آپادانا سعی می کنیم با ساخت سرویسی سریع و با کیفیت و با ویژگی های فنی و جانبی مناسب مثل پشتیبانی و سهولت در ارتباط و ... خود را به عنوان بهترین گزینه برای بازیسازان مطرح کنیم. 
 برای اطلاعات بیشتر وبسایت پلتفرم آپادانا مراجعه بفرمایید. 
@ApadanaPlatform : تلگرام