انجمن تخصّصی کانستراکت

نسخه‌ی کامل: طرز درست کردن یک سیستم سیو ولود برای بازی با قابلیت سیو کردن همه ی تغییرات بازی
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
صفحات: 1 2
سلام دوستان یک سوال داشتم.اگه ماینکرفت بازی کرده باشین میبینین که هر سازه ای که میسازین کاملا سیو میشه.با این تفاوت که بازی من حالت بقا داره و بلوکه به بلوکه چیزی ساخته نمیشه.کسی میتونه در این مورد کمکی بکنه؟
سلام !
خب معمولا پکیج پیشنهاد نمیدم به کسی ولی خب چون خودم هم کمی راه حلش برام سخته و پیاده سازیش پیچیدست این بار پکیج معرفی میکنم !!


easy save پکیجی هست واسه همین کار ! شما میتونید هنگام خروج ذخیره کنید و بعد از بارگذاری بازی رو لود کنید . 
لینکش هم توی گوگل سرچ کنید میاد براتون !!
موفق باشید .
سلام دوست گلم
وجود و تغییرات هر آبجکت مهمی رو تو بازی به چن تا متغیر نسبت بده
سپس با شیئ لوکال استوریچ اون متغیر ها رو ذخیره کن

(1396/5/6، 05:16 عصر)keykavoos نوشته: [ -> ]سلام دوست گلم
وجود و تغییرات هر آبجکت مهمی رو تو بازی به چن تا متغیر نسبت بده
سپس با شیئ لوکال استوریچ اون متغیر ها رو ذخیره کن

خب ببینید این چیزی که شما میگید همچین هم اسون نیست !!! یعنی در واقع به نظر من کار نمیکنه !! چون مثلا مختصات یک ابجکتی که بوجود اومده ! مثلا 5 و 6 و 10 هستش !!! بعد ی ابجکت دیگه 3 و 8 و 9 هستش !!! حالا چجوری ما میتونیم با نسبت دادن این ها به یک متغیر اونارو سیو کنیم !! در صورتی که هیچ مقدار ثابتی بینشون نیست !!! پس این روش اصلا کار نمیکنه !! تنها روشش اینه که هر ابجکت رو جدا جدا سیو کنیم !! یا از پلاگین ها استفاده کنیم !!!
اها رااااستی ! به عنوان موضوع هم نگاه کنید لطفا !! موضوع در انجمن یونیتی هست و پاسخ شما مربوط به سی تو میشه !؟ موفق باشید .
(1396/5/6، 12:18 عصر)danials008 نوشته: [ -> ]سلام !
خب معمولا پکیج پیشنهاد نمیدم به کسی ولی خب چون خودم هم کمی راه حلش برام سخته و پیاده سازیش پیچیدست این بار پکیج معرفی میکنم !!


easy save پکیجی هست واسه همین کار ! شما میتونید هنگام خروج ذخیره کنید و بعد از بارگذاری بازی رو لود کنید . 
لینکش هم توی گوگل سرچ کنید میاد براتون !!
موفق باشید .

وای نمیدونید چه کمکی کردید دستتون درد نکنه!!!!!!فقط اگه میشه کمی از کار کدن با هاشو بهم یاد بدید چون من هیچ چیز از کد نویسی یاد ندارم
(1396/5/6، 11:52 عصر)fresh meat نوشته: [ -> ]
(1396/5/6، 12:18 عصر)danials008 نوشته: [ -> ]سلام !
خب معمولا پکیج پیشنهاد نمیدم به کسی ولی خب چون خودم هم کمی راه حلش برام سخته و پیاده سازیش پیچیدست این بار پکیج معرفی میکنم !!


easy save پکیجی هست واسه همین کار ! شما میتونید هنگام خروج ذخیره کنید و بعد از بارگذاری بازی رو لود کنید . 
لینکش هم توی گوگل سرچ کنید میاد براتون !!
موفق باشید .

وای نمیدونید چه کمکی کردید دستتون درد نکنه!!!!!!فقط اگه میشه کمی از کار کدن با هاشو بهم یاد بدید چون من هیچ چیز از کد نویسی یاد ندارم

سلام برای کدنویسی میتونید اموزش های اقای رجب زاده رو ببینید که خیلی واضح توضیح دادن ! و از 0 همچیزو یاد میدن
اموزش بازی سازی و برنامه نویسی برای همه
این رو ببینید به سطح متوسطی از کد نویسی میرسید که دیگه فک نمیکنم جایی پیدا بشه !
موفق باشید .
(1396/5/6، 11:56 عصر)danials008 نوشته: [ -> ]
(1396/5/6، 11:52 عصر)fresh meat نوشته: [ -> ]
(1396/5/6، 12:18 عصر)danials008 نوشته: [ -> ]سلام !
خب معمولا پکیج پیشنهاد نمیدم به کسی ولی خب چون خودم هم کمی راه حلش برام سخته و پیاده سازیش پیچیدست این بار پکیج معرفی میکنم !!


easy save پکیجی هست واسه همین کار ! شما میتونید هنگام خروج ذخیره کنید و بعد از بارگذاری بازی رو لود کنید . 
لینکش هم توی گوگل سرچ کنید میاد براتون !!
موفق باشید .

وای نمیدونید چه کمکی کردید دستتون درد نکنه!!!!!!فقط اگه میشه کمی از کار کدن با هاشو بهم یاد بدید چون من هیچ چیز از کد نویسی یاد ندارم

سلام برای کدنویسی میتونید اموزش های اقای رجب زاده رو ببینید که خیلی واضح توضیح دادن ! و از 0 همچیزو یاد میدن
اموزش بازی سازی و برنامه نویسی برای همه
این رو ببینید به سطح متوسطی از کد نویسی میرسید که دیگه فک نمیکنم جایی پیدا بشه !
موفق باشید .
ممنون!!!!
(1396/5/6، 08:57 عصر)danials008 نوشته: [ -> ]
(1396/5/6، 05:16 عصر)keykavoos نوشته: [ -> ]سلام دوست گلم
وجود و تغییرات هر آبجکت مهمی رو تو بازی به چن تا متغیر نسبت بده
سپس با شیئ لوکال استوریچ اون متغیر ها رو ذخیره کن

خب ببینید این چیزی که شما میگید همچین هم اسون نیست !!! یعنی در واقع به نظر من کار نمیکنه !! چون مثلا مختصات یک ابجکتی که بوجود اومده ! مثلا 5 و 6 و 10 هستش !!! بعد ی ابجکت دیگه 3 و 8 و 9 هستش !!! حالا چجوری ما میتونیم با نسبت دادن این ها به یک متغیر اونارو سیو کنیم !! در صورتی که هیچ مقدار ثابتی بینشون نیست !!! پس این روش اصلا کار نمیکنه !! تنها روشش اینه که هر ابجکت رو جدا جدا سیو کنیم !! یا از پلاگین ها استفاده کنیم !!!
اها رااااستی ! به عنوان موضوع هم نگاه کنید لطفا !! موضوع در انجمن یونیتی هست و پاسخ شما مربوط به سی تو میشه !؟ موفق باشید .

من منظورم ویزیبل و اینویزیبل بودنش بود که به متغیر نسبت بدیم
مختصات و چیزای دیگه هم که میشه با آژاکس سیو کرد
(1396/5/7، 11:37 صبح)keykavoos نوشته: [ -> ]
(1396/5/6، 08:57 عصر)danials008 نوشته: [ -> ]
(1396/5/6، 05:16 عصر)keykavoos نوشته: [ -> ]سلام دوست گلم
وجود و تغییرات هر آبجکت مهمی رو تو بازی به چن تا متغیر نسبت بده
سپس با شیئ لوکال استوریچ اون متغیر ها رو ذخیره کن

خب ببینید این چیزی که شما میگید همچین هم اسون نیست !!! یعنی در واقع به نظر من کار نمیکنه !! چون مثلا مختصات یک ابجکتی که بوجود اومده ! مثلا 5 و 6 و 10 هستش !!! بعد ی ابجکت دیگه 3 و 8 و 9 هستش !!! حالا چجوری ما میتونیم با نسبت دادن این ها به یک متغیر اونارو سیو کنیم !! در صورتی که هیچ مقدار ثابتی بینشون نیست !!! پس این روش اصلا کار نمیکنه !! تنها روشش اینه که هر ابجکت رو جدا جدا سیو کنیم !! یا از پلاگین ها استفاده کنیم !!!
اها رااااستی ! به عنوان موضوع هم نگاه کنید لطفا !! موضوع در انجمن یونیتی هست و پاسخ شما مربوط به سی تو میشه !؟ موفق باشید .

من منظورم ویزیبل و اینویزیبل بودنش بود که به متغیر نسبت بدیم
مختصات و چیزای دیگه هم که میشه با آژاکس سیو کرد

ببین خواهر من موضوع بحث ما یونیتی هستش !!! اینچیزایی که میگی احساس میکنم واسه کانستراکت هستش !!! اگه یونیتی آژاکس داره به ماهم بگید استفاده کنیم !! 22 
موفق باشید .
(1396/5/7، 11:41 صبح)danials008 نوشته: [ -> ]
(1396/5/7، 11:37 صبح)keykavoos نوشته: [ -> ]
(1396/5/6، 08:57 عصر)danials008 نوشته: [ -> ]خب ببینید این چیزی که شما میگید همچین هم اسون نیست !!! یعنی در واقع به نظر من کار نمیکنه !! چون مثلا مختصات یک ابجکتی که بوجود اومده ! مثلا 5 و 6 و 10 هستش !!! بعد ی ابجکت دیگه 3 و 8 و 9 هستش !!! حالا چجوری ما میتونیم با نسبت دادن این ها به یک متغیر اونارو سیو کنیم !! در صورتی که هیچ مقدار ثابتی بینشون نیست !!! پس این روش اصلا کار نمیکنه !! تنها روشش اینه که هر ابجکت رو جدا جدا سیو کنیم !! یا از پلاگین ها استفاده کنیم !!!
اها رااااستی ! به عنوان موضوع هم نگاه کنید لطفا !! موضوع در انجمن یونیتی هست و پاسخ شما مربوط به سی تو میشه !؟ موفق باشید .

من منظورم ویزیبل و اینویزیبل بودنش بود که به متغیر نسبت بدیم
مختصات و چیزای دیگه هم که میشه با آژاکس سیو کرد

ببین خواهر من موضوع بحث ما یونیتی هستش !!! اینچیزایی که میگی احساس میکنم واسه کانستراکت هستش !!! اگه یونیتی آژاکس داره به ماهم بگید استفاده کنیم !! 22 
موفق باشید .

شرمنده
اشتباه شد
ولی بنظرم شما سردر انجمن رو نخونده وارد شدید
چون نوشته:
"انجمن تخصصی کانستراکت"
نه یونیتی...
صفحات: 1 2