انجمن تخصّصی کانستراکت

نسخه‌ی کامل: تغییر زاویه پلیر به سمت دشمن
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سلام
چگونه در یونیتی بگیم که وقتی دشمن ما به محدوده خاص رسید (اینو بلدم) پلیر ما زاویه ش به طرف دشمن تغییر کنه.برای بازی دفاعی میخواهم

ممنون.عرفان
سلام
خب دوست عزیز شما عنوان تایپیک رو یه چیزی بزار که وقتی کسی می بینه بفهمه درمورد چیه
(1396/12/2، 03:09 عصر)shazde نوشته است: [ -> ]سلام
خب دوست عزیز شما عنوان تایپیک رو یه چیزی بزار که وقتی کسی می بینه بفهمه درمورد چیه

ببخشید من حواسم نبود و اشتباهی فکر کردم نوشتم 
(1396/12/2، 12:02 عصر)erfab نوشته است: [ -> ]سلام
چگونه در یونیتی بگیم که وقتی دشمن ما به محدوده خاص رسید (اینو بلدم) پلیر ما زاویه ش به طرف دشمن تغییر کنه.برای بازی دفاعی میخواهم

ممنون.عرفان

باید بگید زاویه ی پلیر رو به زاویه ی بین پلیر و دشمن تغییر بدید
بدست آوردن زاویه بین دو جسم:
کد:
Vector2.angle(Vector2 posision1,Vector2 posision2);

تغییر زاویه:
کد:
transform.rotation = Quaretnion.euler(0,0,angle);

چرخش پلیر در جهت x همون زاویه ی پلیر محسوب میشه
برای نرم شدن حرکت هم میتونید از Lerp استفاده کتید