1396/12/2، 12:02 عصر
1396/12/2، 03:09 عصر
سلام
خب دوست عزیز شما عنوان تایپیک رو یه چیزی بزار که وقتی کسی می بینه بفهمه درمورد چیه
خب دوست عزیز شما عنوان تایپیک رو یه چیزی بزار که وقتی کسی می بینه بفهمه درمورد چیه
1396/12/5، 12:53 صبح
(1396/12/2، 03:09 عصر)shazde نوشته است: [ -> ]سلام
خب دوست عزیز شما عنوان تایپیک رو یه چیزی بزار که وقتی کسی می بینه بفهمه درمورد چیه
ببخشید من حواسم نبود و اشتباهی فکر کردم نوشتم
1396/12/5، 11:06 عصر
(1396/12/2، 12:02 عصر)erfab نوشته است: [ -> ]سلام
چگونه در یونیتی بگیم که وقتی دشمن ما به محدوده خاص رسید (اینو بلدم) پلیر ما زاویه ش به طرف دشمن تغییر کنه.برای بازی دفاعی میخواهم
ممنون.عرفان
باید بگید زاویه ی پلیر رو به زاویه ی بین پلیر و دشمن تغییر بدید
بدست آوردن زاویه بین دو جسم:
کد:
Vector2.angle(Vector2 posision1,Vector2 posision2);
تغییر زاویه:
کد:
transform.rotation = Quaretnion.euler(0,0,angle);
چرخش پلیر در جهت x همون زاویه ی پلیر محسوب میشه
برای نرم شدن حرکت هم میتونید از Lerp استفاده کتید