1397/4/4، 07:02 عصر
1397/4/4، 09:26 عصر
تنها راهی که به ذهنم میرسه برای ساخت این بازی اینه که کاری کنید هر کدوم نُت های موسیقی تون با فشار هر دکمه اجرا شه
در واقع شما باید هر نت موسیقی رو تو یه فایل جدا به کانستراکت بدید و یه دستوری بنویسید که با اجرای هر دکمه به ترتیب نت ها پخش بشن
منتها یه نکته ی ریزی رو بهتره خدمت تون بگم...
ایده ی این بازی انحصاریه
در واقع شما باید هر نت موسیقی رو تو یه فایل جدا به کانستراکت بدید و یه دستوری بنویسید که با اجرای هر دکمه به ترتیب نت ها پخش بشن
منتها یه نکته ی ریزی رو بهتره خدمت تون بگم...
ایده ی این بازی انحصاریه
1397/4/15، 07:24 عصر
(1397/4/4، 07:02 عصر)Kiarash نوشته است: [ -> ]من میخوام مثل بازی ذکر شده آهنگ هام پخش بشه . یعنی اگه کلیک کردم آهنگ پخش و اگر کلیک نکردم پخش نشه.اهنگ هم پشت سرهم اجرا بشه.
خیلی راحته اجرای این چیزی که مد نظرتون هست؛
(البته این به شرطی قابل اجراست که دکمه های سیاه رنگ مثل هم باشند؛ یعنی مثلاً اگر 40 دکمه توی این مرحله وجود داره هر چهل تا از لحاظ طول و عرض شبیه هم باشن)
اول از همه باید فایل صوتی که میخواین پخش بشه رو به صورت ogg کانورت کنین و وارد پروژه کنین؛
بعد پلاگین Touch یا موس رو به همراه پلاگین Audio رو فراخوانی کنین توی پروژه؛
بعدش میگین با کلیک بر روی blackbtn (دکمه سیاه)
صدا پخش بشه
________________________________________________
اگر دکمه های سیاه یکسان نباشن یکم پیچیده تر میشه کار خواستید بگید توضیح واضح تر بدم
Kiarash
1397/4/17، 06:56 عصر
(1397/4/15، 07:24 عصر)Master Badfar نوشته است: [ -> ]میشه واضح تر توضیح بدید بی زحمت.(1397/4/4، 07:02 عصر)Kiarash نوشته است: [ -> ]من میخوام مثل بازی ذکر شده آهنگ هام پخش بشه . یعنی اگه کلیک کردم آهنگ پخش و اگر کلیک نکردم پخش نشه.اهنگ هم پشت سرهم اجرا بشه.
خیلی راحته اجرای این چیزی که مد نظرتون هست؛
(البته این به شرطی قابل اجراست که دکمه های سیاه رنگ مثل هم باشند؛ یعنی مثلاً اگر 40 دکمه توی این مرحله وجود داره هر چهل تا از لحاظ طول و عرض شبیه هم باشن)
اول از همه باید فایل صوتی که میخواین پخش بشه رو به صورت ogg کانورت کنین و وارد پروژه کنین؛
بعد پلاگین Touch یا موس رو به همراه پلاگین Audio رو فراخوانی کنین توی پروژه؛
بعدش میگین با کلیک بر روی blackbtn (دکمه سیاه)
صدا پخش بشه
________________________________________________
اگر دکمه های سیاه یکسان نباشن یکم پیچیده تر میشه کار خواستید بگید توضیح واضح تر بدم
1397/4/17، 10:47 عصر
برای حل کردن مشکل اندازه ی اسپرایت ها میشه بجای sprite از tiled background استفاده کرد و فقط مقدار heightش رو تغییر داد.
Kiarash
1397/4/20، 05:35 عصر
(1397/4/15، 07:24 عصر)Master Badfar نوشته است: [ -> ]دوست عزیز خب این کار آهنگ رو هی از اول پخش می کنه(1397/4/4، 07:02 عصر)Kiarash نوشته است: [ -> ]من میخوام مثل بازی ذکر شده آهنگ هام پخش بشه . یعنی اگه کلیک کردم آهنگ پخش و اگر کلیک نکردم پخش نشه.اهنگ هم پشت سرهم اجرا بشه.
خیلی راحته اجرای این چیزی که مد نظرتون هست؛
(البته این به شرطی قابل اجراست که دکمه های سیاه رنگ مثل هم باشند؛ یعنی مثلاً اگر 40 دکمه توی این مرحله وجود داره هر چهل تا از لحاظ طول و عرض شبیه هم باشن)
اول از همه باید فایل صوتی که میخواین پخش بشه رو به صورت ogg کانورت کنین و وارد پروژه کنین؛
بعد پلاگین Touch یا موس رو به همراه پلاگین Audio رو فراخوانی کنین توی پروژه؛
بعدش میگین با کلیک بر روی blackbtn (دکمه سیاه)
صدا پخش بشه
________________________________________________
اگر دکمه های سیاه یکسان نباشن یکم پیچیده تر میشه کار خواستید بگید توضیح واضح تر بدم
1397/4/20، 06:57 عصر
سلام
صداهای بازیتون رو اضافه کنید و اسم های اون رو به ترتیب به شماره بزارید مثلا a1.ogg - a2.ogg ,... حالا برید اسپرایت هاتون رو هم اضافه کنید {بصورت فریم فریم اضافه کنید مثلا 10 تا فریم مشکی 10 تا فریم سفید و...} حالا بگید اگر روی این اسپرایت کلیک شد (اونت on object click) شئ صدا پخش کنه (اکشن play sound Name) صدای شماره فریم:
صداهای بازیتون رو اضافه کنید و اسم های اون رو به ترتیب به شماره بزارید مثلا a1.ogg - a2.ogg ,... حالا برید اسپرایت هاتون رو هم اضافه کنید {بصورت فریم فریم اضافه کنید مثلا 10 تا فریم مشکی 10 تا فریم سفید و...} حالا بگید اگر روی این اسپرایت کلیک شد (اونت on object click) شئ صدا پخش کنه (اکشن play sound Name) صدای شماره فریم:
کد:
sprite.animationfrem &".ogg"
Kiarash
1397/5/29، 03:56 عصر
دوستان عزیز مت خودم این بازی رو پیاده سازی و سورس دموی این رو براتون میذارم و برای سورس اصلی یک مبلغ نا چیز در نظر میگیرم