ارسالها: 701
موضوعها: 24
تاریخ عضویت: خرد 1394
مکان: شیراز
سپاسها: 753
626 سپاس گرفتهشده در 365 ارسال
سلام خوش اومدین
باید اسپرایت ها رو پشت سر هم بیرون از کادر بزارید
بعد به اونا رفتار تیر بدین
بعد بگید اگر برخوردی انجام شد زاویه تیر ( angle of motion ) تغییر کنه
! KEEP CALM AND LOVE CONSTRUCT 2
آرام باش و به کانستراکت 2 عشق بورز !
ارسالها: 3
موضوعها: 1
تاریخ عضویت: آبا 1394
سپاسها: 1
0 سپاس گرفتهشده در 0 ارسال
فکر نمیکردم به این سرعت جواب بدین
دمتون گرم
یک سوال دیگه
من به تعداد نامحدود نیازمند به اسپرایت هستم
1- راه هلی هست که به کانستراکت فرمان بدم خودش اسپرایت هارو به تعداد نیاز ایجاد کنه ؟
2- بعد از اینکه اسپرایت های لول یک من وارد شدن بعد از چند ثانیه اسپرایت های لول 2 را وارد صحنه کند ؟
این امکان وجود دارد ؟
ارسالها: 701
موضوعها: 24
تاریخ عضویت: خرد 1394
مکان: شیراز
سپاسها: 753
626 سپاس گرفتهشده در 365 ارسال
خب یکم پیچیده تر شد
برای ایجاد شی میتونید از دستورات create object و spawn another object استفاده کنید ولی باید یه متغیر هم بسازید تا تعداد آبجکتهایی که ساخته میشن رو بشماره و وقتی به تعداد مورد نظر رسید ، دیگه نسازه
۲ رو خوب متوجه نشدم
! KEEP CALM AND LOVE CONSTRUCT 2
آرام باش و به کانستراکت 2 عشق بورز !
ارسالها: 3
موضوعها: 1
تاریخ عضویت: آبا 1394
سپاسها: 1
0 سپاس گرفتهشده در 0 ارسال
ببین دوست عزیز من به چند دسته اسپرایت متفاوت میخام داشته باشم که با ورود اسپرایت های دسته اول و اتمام انها دسته شماره 2 من وارد صحنه بازی بشه و همینطور دسته های دیگه
اما میخام بدونم میشه تنظیم کرد وقتی دسته اول همه وارد شدن بعدش دسته دوم و سوم ... وارد بشن ؟
امید وارم بهتر توضیح داده باشم
مرسی از جوابت
ارسالها: 48
موضوعها: 4
تاریخ عضویت: تير 1394
مکان: کرج
سپاسها: 169
73 سپاس گرفتهشده در 33 ارسال
با استفاده از is overlapping another object ، میتونی تنظیم کنی که وقتی همه اسپرایت های دسته اول روی background قرار گرفتن ( معادل اینه که همه وارد صفحه بشن ) ، اسپرایت های دسته دوم وارد بشن . به همین تریتب هم کار رو برای اسپرایت های دسته دوم و سوم انجام بدی .