Enterbrain RPG Maker MV 1.34
![[تصویر: ytz0_rpg-maker-2003.png]](http://uupload.ir/files/ytz0_rpg-maker-2003.png)
برای سال ها RPG Maker آسانترین راه برای برای ساخت بازی نقش آفرینی خود بر روی ویندوز بوده است . تمام تلاش تیم سازنده در این بوده که بدون هیچ گونه مهارت و تجربه ای خاص و با استفاده از پارامترهایی که در بازی وجود دارد شما را در ساخت یک عنوان قابل افتخار یاری رساند . حال با استفاده از RPG Maker MV بازی شما تنها یک ورژن از نسخه PC نیست بلکه در حال حرکت می باشد یعنی می توانید آن را در PC و یا OSX ساخته و برای iOS , Android , Windows و یا مرورگر HTML5 منتشر کنید . شما در واقع می توانید برای هر پلتفرم در هر PC بازی بسازید .
آخرین تغییرات و قابلیتهای ذکر شده در این سری، از این قبیل است:
دستور عمل هایی برای سازندگان بازی با 3ds Max
کار با نسل رویه برای هنرمندان بازی در 3ds Max آغاز شده
مدت زمان: 1HR 41m | ویدئو: H264، yuv420p، 1280X720 30fps دوربین | صوتی: AAC، 44100 هرتز، 2 کانال | 602 MB
ژانر: آموزش الکترونیک | زبان: انگلیسی | + فایل های پروژه
در این 3ds مکس آموزش شما یک فرصت برای کشف برخی از پرسش ها و ایده هایی که می آیند تا در هنگام ایجاد محتوا برای بازی رویه ای، همه در حالی که ایجاد برخی از سرگرم کننده، با کیفیت پایین دارایی بازی دریافت کنید.
کار با نسل رویه برای هنرمندان بازی در 3ds Max آغاز شده
بازی رویه حال تبدیل شدن بیشتر و برجسته تر در صنعت بازی امروز و من برای یکی واقعا هیجان زده است. بازی رویه تعداد زیادی از مزایا مانند، هیچ playthrough است دقیقا همان آخرین، و یا محیط های می توان به طور کامل توسط کد طراحی شده است.
در حالی که بسیاری از کار سخت می آید از برنامه نویس به ایجاد قوانین که در آن جهان تولید می شوند، برخی از دستورالعمل های بسیار جدی است که ما باید به عنوان هنرمندان بازی را دنبال وجود دارد.
بنابراین در پایان این آموزش 3ds آموزش مکس، شما می دانید که در آن برای شروع در مورد چگونگی ایجاد محتوای 3D برای بازی های رویه در وحدت.
ایجاد یک بازی حافظه / تطبیق با HTML5 در Construct 2
reate یک بازی حافظه / تطبیق با HTML5 در سازه 2
MP4 | ویدئو: 1280×720 | 69 کیلوبیت بر ثانیه | 48 کیلو هرتز | مدت زمان: 2 ساعت | 309 MB
ژانر: آموزش الکترونیک | زبان انگلیسی
توسعه دهندگان بازی های مستقل، یاد بگیرند که چگونه برای ایجاد یک کراس پلت فرم بازی تطبیق / حافظه ساده با HTML5 در سازه 2
حافظه و تطبیق بازی بلوک های ساختمان برای بسیاری از مینی بازی در بازی های AAA می باشد. اصول کلی از این بازی را می توان به تمام انواع از گیم پلی پیچیده تر وجود داشت.
در این دوره، به شما خواهد آموخت که چگونه برای ایجاد یک بازی HTML5 بازی حافظه / تطبیق حرفه ای از ابتدا، گام به گام با استفاده از سازه 2. بازی کراس پلت فرم پس از آن در iOS / اندیشه / گوشی های ویندوز کار می کنند و همچنین است سیستم عامل های دیگر.
همچنین، تمام دارایی و فایل های پروژه را شامل می شوند، بنابراین شما می توانید به طور مستقیم با این دوره به دنبال همراه.
Reallusion CrazyTalk Animator 3.01.1116.1 Pipeline + Resource Pack
![[تصویر: bws_maxresdefault.jpg]](http://uupload.ir/files/bws_maxresdefault.jpg)
افزار CrazyTalk Animator را (CTA) ساده ترین نرم افزار انیمیشن 2D در جهان است که تمام سطوح از کاربران را قادر می سازد برای ایجاد انیمیشن های حرفه ای با حداقل مقدار تلاش است. با CTA3، هر کسی می تواند فورا به را به یک تصویر، لوگو، یا سرپا نگه داشتن به زندگی با استفاده از اثرات حرکت الاستیک فنری.
برای بخشی از شخصیت، CTA3 با 2D قالب شخصیت ها، کتابخانه ها حرکت ارزشمند، یک 2D ویرایشگر دکل استخوان قدرتمند، عروسک های صورت، و ابزار لب همگام سازی صوتی ساخته شده است که به کاربران کنترل بی نظیر که متحرک 2D صحبت کردن شخصیت برای فیلم ها، وب، بازی ها، برنامه ها، و سخنرانیها.
فیلم و ویدئو سازندگان
ابزار رویای یک خالق ویدیو برای ایجاد انیمیشن های کارتونی با ویژگی های زمان واقعی حرفه ای است.
هنرمندان و تصویرگران
آیا شما یک Doodler به، تصویرگر، و یا یک هنرمند استوری بورد، در حال حاضر شما می توانید شخصیت خود را به زندگی به ارمغان بیاورد!
بازاریابان و ارائه
ایجاد فیلم های متحرک و ارائه به ترویج کسب و کار خود را با تجسم ایده های خود را در ثانیه.
وب و طراحان بازی
روح بخشیدن به بازی های ویدئویی و صفحات وب را با شخصیت های متحرک و عناصر چشم نواز.
مربیان و دانش آموزان
تعامل با دست در فن آوری است که جرقه خلاقیت کلاس درس با محاسبات بصری.
صفحه اصلی – https://www.reallusion.com/
[url=http://skoobe.ir/2016/11/27/reallusion-crazytalk-animator-3-01-1116-1-pipeline-resource-pack/]دانلود