متغییر اینستنس وریبل
#1
سلام دوستان
من توی ی بازی هر کاری کردم که از قابلیت family استفاده کنم تا مقدار حجم و متغییر ها رو کم کنم نشد چون دستورات با family بود و جمع بسته بود اسپیرات ها رو حالت هایی ک توی بازی پیش میومد روی هم تاثیر میزاشتن و نتیجه ی دلخواه رو نمیداد الان مجبور شدم از حدود 250? متغییر اینستنس وریبل استفاده کنم الان این حجم بازی رو خیلی افزایش میده فک کنم 
میخواستم ببینم راه دیگه ای هست و اگر نیست اینم مقدار متغییر حجمو زیاد نمیکنه یا بازی رو خراب؟
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#2
سلام
مگه شما چند نوع کاراکتر دارید که250 متغیر اینستنس ساختید.البته شاید متغیرهای گلوبال را هم با اونا شمرده باشید.
شما اونایی که داخل فامیلی گذاشته بودید و می گید درست عمل نکردند را می تونید یکی ازشون بسازید و به تعدادی که می خواید کپی بگیرید و برای جدا کردنشون اونا را پیک کنید(UID یا IID) تا بتونید دستورات متفاوت بهشون بدید.
البته من از جزئیات پروژه شما اطلاعی ندارم و حدس زدم اینطور که گفتم میشه درستش کرد.
ضمنا از فامیلی برا این استفاده میشه که ایونت کمتری نوشته بشه و زیاد به حجم ربطی نداره ولی می تونه توی پرفورمنس تاثیر مثبت بذار و عیب یابی پروژه را هم راحت تر می کنه.
  پاسخ


 سپاس شده توسط: shazde ، صادق 1212


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  اجرای بازی در گوشی selno 2 2,375 1403/10/23، 12:35 صبح
آخرین ارسال: Tggi
Sad خروجی اندروید با Intel xdk ya mahdi 0 121 1403/8/25، 02:09 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi
  گروه انجمن کانستراکت sahabia-games 0 1,201 1401/4/30، 04:17 عصر
آخرین ارسال: sahabia-games
  کمتر شدن عدد از صفر tohidrajabali 0 1,146 1401/2/26، 01:06 عصر
آخرین ارسال: tohidrajabali
  مشکل در تاچ کردن mehdi 3 3,109 1400/12/21، 11:09 عصر
آخرین ارسال: mehdi

پرش به انجمن: