مشکل تفنگی
#1
سلام دوستان 
من به بازی تفنگی دارم میسازم که در اون یه رگبار هست که یک اسپرایته و دو فریم 0 و 1 هم بیشتر نداره . اما در بالای بازی میخوام تعداد تیز های مصرف شده رو نمایش بده ، بخاطر همین هم گفتم وقتی فریم این انیمیشین(تفنگه)به 1 رسید از فلان متغیر 1 دونه کم شه . اما وقتی بازی رو تستش میکنم ، وقتی روی شلیک کلیک میکنم ، به جای 1 بیشتر کم میشه ، چیکار کنم . ضمنا تفنگم رگباره ، یعنی از عبارت is touching استفاده کردم . این هم عکس کدی که در بالا گفتم :
[تصویر:  Untitled.png]
استودیو بازیسازی ایروید
جدید ترین ها : شهرزاد ، دربند;1357 و ATOM
[تصویر:  ads.gif]
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#2
از else استفاده کنید و بگید در غیر این صورت مقدار متغیر تغییر نکنه.
اگه else نداشت در ساب اونت بگید فریم برابر صفر باشه
  • در حال طراحی چند برنامه و بازی جدید!
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#3
یعنی چی میشه توضیح دقیق تری بدید . 
یعنی چی که فریم برابر 0 باشه . خب اصلا اکشنش چی ؟
استودیو بازیسازی ایروید
جدید ترین ها : شهرزاد ، دربند;1357 و ATOM
[تصویر:  ads.gif]
  پاسخ


 سپاس شده توسط:


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
Information پرداخت درون برنامه مایکت کوردوا ya mahdi 0 212 1404/1/17، 05:43 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi
  نحوه خروجی اندروید کوردوا ya mahdi 0 169 1404/1/11، 04:06 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi
Wink حل شده مقادير لازم در environment variable ᔕinaᗪehghani 24 11,544 1403/10/23، 12:10 صبح
آخرین ارسال: Tggi
  تپسل .....فروشگاه Hamidreza 3 1,922 1403/10/22، 11:57 عصر
آخرین ارسال: Tggi
  خروجی اندروید با Intel xdk ya mahdi 0 123 1403/8/25، 02:08 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi

پرش به انجمن: