ارسالها: 940
موضوعها: 56
تاریخ عضویت: مرد 1393
مکان: مشهد
سپاسها: 338
2562 سپاس گرفتهشده در 736 ارسال
بسم الله الرّحمن الرّحیم
علیک سلام. به انجمن خوش اومدید.
سیستم ایونت که اگه نباشه کلاً نمیشه هیچ کاری انجام داد.
ولی اگه منظورتون شیء System در ایونت شیت هست که اون خیلی زیاد کاربرد داره. وقتی ایونتهایی رو میخواید در بازی استفاده کنید که به هیچ کدوم از اشیاء دیگهتون مربوط نمیشه یا بهتر بگم به خود مراحل بازی و لایهها و لیوتها و… ربط داره به این شیء مربوط میشه. مثلاً کندیشنهایی مثل در شروع بازی چه کاری انجام بشه یا خیلی چیزای دیگه مال این شیء هست. اکسپرشنهای خیلی مفیدی هم داره، مثلاً برای کار با رشتهها و یا توابع ریاضی یا خیلی چیزای دیگه توابعش به کمکتون میان. اکشنهای به درد بخوری هم داره.
معجزات طبیعت هایی هستند که با آنها مأنوس نشدهایم
و طبیعت معجزهایست که با آن انس گرفتهایم
ارسالها: 786
موضوعها: 121
تاریخ عضویت: مرد 1393
مکان: قـــــم
سپاسها: 321
1532 سپاس گرفتهشده در 537 ارسال
من مهم هاشو که خودم کار کردم میگم:
1:تکرار کار در هر ثانیه=Every tick
2:ایجاد شرایط برای متغیر ها =compare two values
3:برای کم و اضافه کردن تعداد متغیر ها=َAdd to-subtract from
4:برای سیو بازی و لود آن=On start save-on start load
5:برای زمانی که می خواد بازی شروع بشه یا تموم بشه=On start of layoy-on start of end
و...