مقایسه تعداد نمایش تپسل در کوییز و پسرخوانده
#11
سلام گفتم اینم اضافه کنم
منبعش خیلی معتبر نیست پست قبلی برای بنیاد ملی بود ولی اینو یه سایت گذاشته نمیدونم واقعیه یا نه نظر شما چیه اینقد درامد دارن واقعا
دیشب از اکانتم خارج شدم دیگه وارد نمیشه یکی جدید درست کردم

http://s4.picofile.com/file/8372871450/I...37_783.jpg
  پاسخ


 سپاس شده توسط: hasansanaei ، amin COD ، ᔕinaᗪehghani
#12
این اطلاعاتی که بچه ها توی این تاپیک دادند واقعا وسوسه کننده بود. فقط یه سوال به نظرتون این تیم هایی که این بازی هارا ساختند حداکثر چند نفره اند؟
                                                                              [تصویر:  66659708_671616089950059_6192479148602753716_n.jpg]  
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#13
(1398/6/29، 07:06 عصر)Morj7 نوشته است: سلام گفتم اینم اضافه کنم  
منبعش خیلی معتبر نیست پست قبلی برای بنیاد ملی بود ولی اینو یه سایت گذاشته نمیدونم واقعیه یا نه نظر شما چیه اینقد درامد دارن واقعا
دیشب از اکانتم خارج شدم دیگه وارد نمیشه یکی جدید درست کردم  

http://s4.picofile.com/file/8372871450/I...37_783.jpg

بله ، موارد تقریبا به واقعیت نزدیک هستند . منتها ؛
کیفیت این بازی ها که ذکر شدند هم بالا هستند و میشه گفت همشون دارن بصورت ماهانه در قالب آپدیت های متوالی امکاناتی به بازی هاشون اضافه میکنند .

البته اینم داخل پرانتز بگم که از این 20 تا بازی ، حداقل 6 تاشون بازی هایی با عناوین و سازنده های خارجی هستند که ایرانی ها مثل همیشه زحمت کپی کردن و ترجمه کردنش رو کشیدن ...

پس بخواید حساب کنید در اصل از این 20 تا بازی شاید 10 تاشون مثلا ساخت ایران باشه و از اون 10 تا هم شاید 5 تاشون واقعا هیچ دخل و تصرفی از خارج نداشته باشند ...

(1398/6/29، 07:14 عصر)MRleader.10 نوشته است: این اطلاعاتی که بچه ها توی این تاپیک دادند واقعا وسوسه کننده بود. فقط یه سوال به نظرتون این تیم هایی که این بازی هارا ساختند حداکثر چند نفره اند؟

حداکثر نداره !
حتی من تیم هایی رو دیدم که بیش از 100 نفر بودند داخل همین ایران !!
و مطمئن باشید اگر بازی سازی درآمد نداشت یا مثلا ماهیانه قرار بود 10 . 20 میلیون کلا برگردونه 100 نفر روی یک پروژه کار نمیکردن ( یا نهایتا 2 . 3 تا پروژه ) ...
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#14
درآمد ها کاملا واقعی هست و در بعضی موارد هم حتی بیشتر هم هست. درمورد تعداد نفرات تیم هم بگم که حداقل این ها ۶ تا همون ۱۰۰ نفر بودند.البته ۱۰۰ نفره ها شرکت بودند.ولی در بازی هایی مثل آمیرزا و پسر خوانده هم حدود ۸ نفر بودند که به ترتیب استودیو های فرمانروا و پاییزان این بازی ها رو ساختند.
واقعا اگر بازی خوب مدیریت بشه و ایده ی جدید باشه(البته برای ما ایرانیا ،بازی هایی که توی ایران نیست و توی خارج هست و ما هم کپی بکنیم هم ایده ی نو حساب میشه 4 )و گرافیک جذاب داشته باشه و یکمی هم خرج بشه برای تبلیغات، واقعا نصب میخوره و درآمد داره.
البته بعضی بازی هایی که نصبشون کمتره و درامدشون بالاتره،به خاطر اینه که کاربر رو بیشتر در معرض تبلیغات قرار می دهند.منظورم تشویق به دیدن تبلیغ‌هست.سختی بازی هم می‌تونه تاثیر گزاره باشه. البته اگه بازیتون آنلاین باشه، صد در صد درآمدش هم بیشتره.
خوشبختی نمیتونه مسافرت کردن باشه، داشتن باشه، بدست آوردن باشه یا حتی پوشیدن !
خوشبختی یک تجربه معنوی از زندگی کردن هر دقیقه از زندگیتان با عشق، لذت و قدردانی است
__دنیس ویتلی
  پاسخ


 سپاس شده توسط: hasansanaei ، shazde ، ᔕinaᗪehghani
#15
سلام.
درآمد ها درست هستند و همون‌جوری که دوستان گفتن در بعضی موارد بیشتر هم هست. من یه مدت پادکست رشدینو رو دنبال میکردم که تقریبا اکثر مدیر پروژه های این بازیها رو دعوت میکرد هر قسمت. به صورت مستقیم نمی‌گفتند درآمد چقدره ولی با اشاره هایی که میکردن و با یه حساب سرانگشتی به همین تعداد و ارقام میرسیدی.
درباره ی تعداد نفرات تیم سازنده هم بگم که همه جورش هست. یه مورد بخوام بگم بازی فندق که توی لیست بهش اشاره شده توسط یه نفر ساخته شده ( امید صادقوند سازنده بتلفیش و برنامه نویس مبارزه در خلیج عدن ). بازیهای رایگان با پرداخت درون برنامه چون نیاز به اضافه شدن مداوم مراحل و امکانات داخل بازی دارن اکثرا بیشتر از یکنفره روشون کار کرده چون واقعا تولید محتوا کار سخت و وقت گیریه.
درباره آنلاین یا آفلاین بودن هم که مهدی بابایی عزیز اشاره کردن باید بگم که آنلاین بودن تاثیر داره ولی همه چیز نیست. یعنی پارامترهای مهم تری توی جذاب بودن بازی تأثیرگذاره. مثالش هم همین بازیهای داخل لیسته. بازی های گلمراد و آمیرزا دو تا بازی ذاتا آفلاین هستن !
درباره موفق شدن و تبلیغات و اینچیزا هم دوستان گفتن و قبلاً هم زیاد درباره اش بحث شده. اجازه بدید به چند مورد اشاره کنم که واقعا واقعا مهم هستن و موفقیت بازی به این موارد بستگی داره :
ببینید خیلی از بازیساز های ایرانی به بازیشون به چشم محصول نگاه میکنن. بازی رو منتشر میکنن چهارتا باگ ازش برطرف میکنن و بعد یه ماه به امون خدا ولش میکنن. بعد شاکی هستن که چرا درآمد ندارن. برای موفقیت تو این بازار باید به بازی به چشم سرویس نگاه کرد. یعنی بازی رو منتشر کردی و یه آپدیت دادی بعد بری آمار بگیری که این آپدیت چه تاثیری تو رفتار کاربرا داشته و چه تعبیری تو درآمد شما ایجاد شده. بعد برای بهتر کردن این پارامترها سعی میکنی بازیت رو بهتر کنی و یه آپدیت دیگه. دوباره آمار میگیری و همینطور تا آخر.
گرافیک خوب داشتن و جذاب بودن و اینچیزا نصف کاره. شما با این کار فقط کاربر رو جذب میکنی. اما تضمینی نیست که کاربر چند بار به بازی شما سر میزنه یا اصلا تبلیغ میبینه یا خرجی می‌کنه یا نه. اینارو باید با سنجش آمار کاربرا یا همون analytics بهش رسید و بهینه اش کرد. فرق یه بازی پرفروش و یه بازی معمولی تو همین چیزاس.
  پاسخ


 سپاس شده توسط: hasansanaei ، amin COD ، shazde ، Mahdibabaei M.N ، ᔕinaᗪehghani
#16
(1398/6/29، 10:47 عصر)mhp نوشته است: سلام.
درآمد ها درست هستند و همون‌جوری که دوستان گفتن در بعضی موارد بیشتر هم هست. من یه مدت پادکست رشدینو رو دنبال میکردم که تقریبا اکثر مدیر پروژه های این بازیها رو دعوت میکرد هر قسمت. به صورت مستقیم نمی‌گفتند درآمد چقدره ولی با اشاره هایی که میکردن و با یه حساب سرانگشتی به همین تعداد و ارقام میرسیدی.
درباره ی تعداد نفرات تیم سازنده هم بگم که همه جورش هست. یه مورد بخوام بگم بازی فندق که توی لیست بهش اشاره شده توسط یه نفر ساخته شده ( امید صادقوند سازنده بتلفیش و برنامه نویس مبارزه در خلیج عدن ). بازیهای رایگان با پرداخت درون برنامه چون نیاز به اضافه شدن مداوم مراحل و امکانات داخل بازی دارن اکثرا بیشتر از یکنفره روشون کار کرده چون واقعا تولید محتوا کار سخت و وقت گیریه.
درباره آنلاین یا آفلاین بودن هم که مهدی بابایی عزیز اشاره کردن باید بگم که آنلاین بودن تاثیر داره ولی همه چیز نیست. یعنی پارامترهای مهم تری توی جذاب بودن بازی تأثیرگذاره. مثالش هم همین بازیهای داخل لیسته. بازی های گلمراد و آمیرزا دو تا بازی ذاتا آفلاین هستن !
درباره موفق شدن و تبلیغات و اینچیزا هم دوستان گفتن و قبلاً هم زیاد درباره اش بحث شده. اجازه بدید به چند مورد اشاره کنم که واقعا واقعا مهم هستن و موفقیت بازی به این موارد بستگی داره :
ببینید خیلی از بازیساز های ایرانی به بازیشون به چشم محصول نگاه میکنن. بازی رو منتشر میکنن چهارتا باگ ازش برطرف میکنن و بعد یه ماه به امون خدا ولش میکنن. بعد شاکی هستن که چرا درآمد ندارن. برای موفقیت تو این بازار باید به بازی به چشم سرویس نگاه کرد. یعنی بازی رو منتشر کردی و یه آپدیت دادی بعد بری آمار بگیری که این آپدیت چه تاثیری تو رفتار کاربرا داشته و چه تعبیری تو درآمد شما ایجاد شده. بعد برای بهتر کردن این پارامترها سعی میکنی بازیت رو بهتر کنی و یه آپدیت دیگه. دوباره آمار میگیری و همینطور تا آخر.
گرافیک خوب داشتن و جذاب بودن و اینچیزا نصف کاره. شما با این کار فقط کاربر رو جذب میکنی. اما تضمینی نیست که کاربر چند بار به بازی شما سر میزنه یا اصلا تبلیغ میبینه یا خرجی می‌کنه یا نه. اینارو باید با سنجش آمار کاربرا یا همون analytics بهش رسید و بهینه اش کرد. فرق یه بازی پرفروش و یه بازی معمولی تو همین چیزاس.

این دقیقا چیزی بود که باید همه میشنیدیم .

نمونه بازی موفقی که سازنده عزیزش هم عضو همین انجمن بود ی روزی و خیلی زود این دوست عزیز به درجه جوگیری رسید ؛ بار ها و بار ها توی نظرات برنامه اشون دیده شده بود که کاربران درباره قیمت های بالای خرید ها و درآمد های خیلی کم توی بازی صحبت میکردند ، با اینکه بازیشون آنلاین بود و عملا با اضافه کردن هر چند ماه ی امکان کوچیک هم میتونستند اعضای خوبی جمع کنند و اعضای قبلیشون رو هم نگه دارند اما بعد از یک سال بیش از 60000 ریزش داشت برنامشون که الان ی بازی فوق معمولی هست ... حالا اینکه شما بعد از موفقیتت جو گیر میشی و نمیشی ، این دیگه ی چیز خدادادیه که خدا به هرکسی نداده !
  پاسخ


 سپاس شده توسط: shazde ، mhp
#17
(1398/6/29، 10:47 عصر)mhp نوشته است: درباره آنلاین یا آفلاین بودن هم که مهدی بابایی عزیز اشاره کردن باید بگم که آنلاین بودن تاثیر داره ولی همه چیز نیست. یعنی پارامترهای مهم تری توی جذاب بودن بازی تأثیرگذاره. مثالش هم همین بازیهای داخل لیسته. بازی های گلمراد و آمیرزا دو تا بازی ذاتا آفلاین هستن !

البته به غیر از جذاب تر کردن بازی . وقتی شما بازی آنلاین میکنید خب اینترنت هم دارید و میتونید ویدیو رو تماشا کنید ولی درمورد بازی های آفلاین در بعضی موارد کاربران اینترنت ندارند و نمی توانند ویدیو تماشا کنند.
خوشبختی نمیتونه مسافرت کردن باشه، داشتن باشه، بدست آوردن باشه یا حتی پوشیدن !
خوشبختی یک تجربه معنوی از زندگی کردن هر دقیقه از زندگیتان با عشق، لذت و قدردانی است
__دنیس ویتلی
  پاسخ


 سپاس شده توسط: shazde


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
Information پرداخت درون برنامه مایکت کوردوا ya mahdi 0 221 1404/1/17، 05:43 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi
  نحوه خروجی اندروید کوردوا ya mahdi 0 172 1404/1/11، 04:06 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi
Wink حل شده مقادير لازم در environment variable ᔕinaᗪehghani 24 11,562 1403/10/23، 12:10 صبح
آخرین ارسال: Tggi
  تپسل .....فروشگاه Hamidreza 3 1,925 1403/10/22، 11:57 عصر
آخرین ارسال: Tggi
  خروجی اندروید با Intel xdk ya mahdi 0 126 1403/8/25، 02:08 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi

پرش به انجمن: