ارسالها: 127
موضوعها: 10
تاریخ عضویت: تير 1394
سپاسها: 2
122 سپاس گرفتهشده در 57 ارسال
به نظرم بازار دیگه داره اخرین روزاشو تجربه میکنه چون بعد از برداشتن تحریم ها همه برنامه نویسان میرن سمت گوگل پلی ولی اونجا حریفامون گنده ترن
ارسالها: 701
موضوعها: 24
تاریخ عضویت: خرد 1394
مکان: شیراز
سپاسها: 753
626 سپاس گرفتهشده در 365 ارسال
حرف دوستمون orache درسته ...
پیشنیاز همه ی اینچیزا یه ایده درست و درمون با پیاده سازی استاندارده
البته شما باید از بازار ایران به عنوان یه طیف مخاطب کوچکتر استفاده کنید ... چه بسا بازیتون قابلیت انتشار نداشته باشه و نیاز به تغییرات اساسی داشته باشه ...
بعد از اون که ایران تکمیل شد باید بگردین دنبال یه فامیل خارج که معتمد باشه ... چون پابلیشر های خارجی قرارداد رو میفرستن به ادرس خونه ایشون که باید امضا کنه ...
اینم تموم شد باید دنبال ناشر بگردید ... حتما حتما یه دمو با زمان مناسب که هیجان انگیز باشه به همراه درخواست نشر و اینچیزا به ادرس ایمیلشون بفرستید ... که من پیشنهادم chillingo هست ...
اگر ایده خوب باشه مطمئنا میان دنبالتون و رو هوا میزننتون ...به نحو احسن از ایده استفاده میکنن ... بهتون پیشنهادهایی میدن و میگن اگر از فلان چیز در فلان جا استفاده کنید روی مخاطب بیشتر تاثیر میذاره ... بعضی مواقع یه کتابچه شامل صدها صفحه براتون میفرستن و قدم به قدم موفقیت و نحوه پیاده سازی درست بازی رو توش نوشته ...
بعد موقع انتشار بازی میرسه که بخش لذت اور کاره ... شما اگر یک ایده یا پیام جهانی داشته باشید ، مطمئن باشید به کمک پابلیشر ها دیده میشید ... به طور مثال فقط صفحه اول سایت chillingo در روز بیشتر از ۱۲ میلیون بازدید کننده داره پس حواستون باشه که با همچین حجم مخاطبی روبرو هستید ... اگر میخواید یه بازی پولی باشه حتما در حد و اندازه ش کار کنید و زحمت بکشید و مطمئن باشید که موفق میشید ... در بحث درامد و فروش هم اینطوریه که در سود ه بازی شریک میشن. ولی مطمئن باشید اگر منتشر شد بازی ، نونتون تو روغنه ...
و دوستان به یه نکته دگه هم توجه کنید که اگر بازی ادونجر ساختید بهتره ناشرتون مثلا بیگ فیش گیمز باشه نه چیلینگو چون چیلینگو بیشتر روی بازیهای ارکید و تفننی تمرکزش هست ...
ممنون
! KEEP CALM AND LOVE CONSTRUCT 2
آرام باش و به کانستراکت 2 عشق بورز !
ارسالها: 68
موضوعها: 3
تاریخ عضویت: تير 1394
سپاسها: 58
51 سپاس گرفتهشده در 25 ارسال
پس با این تفاسیر کار با این پابلیشرها برای ما غیر ممکنه هم اینکه یه فرد مورد اعتماد تو خارج کشور نداریم هم حساب بانکی خارجی نداریم
بیشتر به خاطر این چیزاست که صنعت گیم در ایران به جایی نمیرسه
حتی بهترین ایده جهان هم پیاده سازی بکنید وقتی نمیتونید منتشرش بکنید به هیچ دردی نمیخوره
راه حل شما چیه؟
ارسالها: 701
موضوعها: 24
تاریخ عضویت: خرد 1394
مکان: شیراز
سپاسها: 753
626 سپاس گرفتهشده در 365 ارسال
فکر کنم دیگه همه یه عمویی عمه یی فامیلی داشته باشن خارج ...
در ضمن باید صاحب حساب همون کسی باشه که قراردادو امضا میکنه ...
! KEEP CALM AND LOVE CONSTRUCT 2
آرام باش و به کانستراکت 2 عشق بورز !
ارسالها: 277
موضوعها: 53
تاریخ عضویت: آذر 1393
سپاسها: 189
90 سپاس گرفتهشده در 63 ارسال
دوستمون یه نکته ای رو متوجه نشد . اگر پابلیشر ها بازیو بذارن تو مارکت دلیلی نداره بیاد صفحه ی اول یعنی چون پابلیشر ها بذارن بیاد صفحه بلکه چون طرفدار دارن بیشتر از صفحاتش بازدید میشه
مثلا فرض کنین vevo تو یوتیوب . که خواننده ها میان میذارن اونجا کاراشونو . شما الان اهنگ بخونین بذارین تو vevo شاید تو 1 ماه 10 تا 20 هزار بازدید کننده داشته باشین اما اگر همین اهنگتونو بذارین تو vevo ی کسی مثل taylor swift یا امثال اینا تو 1 ماه شاید 400 میلیون تا نیم میلیارد بازدید کننده داشته باشه !! پابلیشر های بازی هم همینطورن . مردم بهشون اعتماد دارن و میدونن بازیشون عاری از هرگونه باگ و بی کیفیتیه . پس فکر نکنین هر بازی ای رو پابلیش میدن . بازیتون بایت نهایت استانداردو داشته باشه مثل انگری برد . البته قوانینش از این کافه بازار لعنتیه ما ساده تره . حداقل با عقل بشر جور در میاد
موفق باشین !