ارسالها: 29
موضوعها: 17
تاریخ عضویت: مرد 1397
سپاسها: 23
5 سپاس گرفتهشده در 5 ارسال
سلام میخواستم بدونم که با حذف فایل های اضافی مثل ایکونای کانستراکت و loading icon و... موقع خروجی گرفتن با کوکون.io یا اجرای برنامه مشکلی پیش نمیاد؟
دیروز یه خروجی گرفتم برنامم دو مگ بود کردش ۱۳ مگ.
اگرم راهی میشناسین که اینقد حجم نره بالا خواهش میکنم بگید.مرسی میشم
ارسالها: 2,126
موضوعها: 284
تاریخ عضویت: مرد 1395
سپاسها: 544
1602 سپاس گرفتهشده در 917 ارسال
سلام
خب این مشکل همه ماست که حجم خروجی اضافه میشه و این ربطی به آیکون و ... کانستراکت نداره و اونا نهایتاً 100 کیلوبایت هستن .(تقریبی) این حجمی که به پروژه اضافه میشه واسه فایل هایی هست که خود کوکون اضافه میکنه و کاریش نمیشه کرد . برای کمتر شدن حجم پروژتون 2 تا کار میتونید انجام بدید .
1 - با وینوس خروجی بگیرید که فک کنم حجمش کمتر میشه .
2 - یکی از دوستان قرار بود آموزش کم کردن حجم فایل Apk بازی رو بزاره که هنوز نذاشته ، صبر کنید تا بزاره .
به هر حال میتونید این دو راه رو یکیش رو انتخاب کنید ولی همینجوری هم میتونید بازی رو بزارید چون خیلی از ماها قبل وینوس ناچارا با همین راه پیش میرفتیم و خیلیا مثل من که با وینوس مشکل دارن ، هنوز هم داریم همین راه رو میریم .
Kiarash
مهمان
سپاسها:
سپاس گرفتهشده در ارسال
فک کنم یکی خروجی با بیسیک فور آندروید گذاشت که اصلا به پروژه حجم اضافه نمی کرد
ارسالها: 123
موضوعها: 19
تاریخ عضویت: تير 1396
سپاسها: 229
117 سپاس گرفتهشده در 66 ارسال
خروجی که ما ار کوکون میگیریم خروجی (کوردوا) یک فریم ورک برای برنامه های html5 هست و هربار شما خروجی میگیرید یک سری فایل برای سازگاری با سیستم عامل اندروید در پروژه شما قرار میگیره.
اگه با برنامه هایی مثل b4a و با استفاده از شی webview از بازی تون رو خروجی تهیه کنید، یک سری فایل پرحجم از بازی نهایی شما کم میشود که به ترتیب توانایی خروجی شما با دستگاه های اندرویدی کاهش پیدا میکنه.
بستگی به بازی شما و پلاگین ها و ابزار های شما در ساخت بازی، شما به خروجی هایی مثل کوردوا نیاز پیدا میکنید. که البته این فریم ورک تنها فریم ورک برای این کار نیست و می تونید از سایر فریم ورک ها که معمولا برای ساخت برنامه استفاده میشن خروجی تهیه کنید. (مخصوصا دوستانی که قصد ساخت برنامه دارند نه بازی)