یک چیزی مثل هوش مصنوعی:)
#1
Lightbulb 
سلام دوستان من یک پروژه ای رو قراره شروع کنم که داخل اون یک پلیر هست که از بالا داره اونو نشون میده. یعنی میتونه به سمت بالا چپ یا راست یا پایین حرکت کنه.

خوب این بازی اینجوریه که دشمن ها از اطراف میان و به سمت این پلیر ما حرکت میکن و پلیر باید اونارو با اسلحه بزنه.

ولی من نمیدونم چطور به اون اسپرایت های دشمن بفهمونم که به سمت اسپرایت پلیر حرکت کنن و وقتی به یک فاصله ای رسیدن شروع به حمله و ضربه کنن. 

اگه کسی میدونه لطفا کامل توضیح بده. 
اگه سورس دارید که چه عالی.
اگه آموزش ویدیویی توی این سبک دارید که دیگه چه عالی تر 41 4

MR ANDROID
 
[تصویر:  64gfa8akeqkr_t.jpg]
 
 
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#2
سلام یه اسپرایت دایره ای به  هر اندازه ای که میخوایید درست کنید و پین کنید یه پلیرتون ، بعد بگید دشمن ها بعد از ساخته شدن برن به سمت اسپرایت دایره ای ، یا با رفتار تیر بگید که جهتشون به سمت اسپرایت دایره ای باشه تا به اون سمت حرکت کنن یا با رفتار move to  بگید move to object  بشن بعد بگید وقتی برخورد کردن به اسپرایت دایره ای ، حالا شلیک کنن .
اگه شلیک رو نمیدونید چطوریه ، سرچ کنید توی انجمن .
  پاسخ


 سپاس شده توسط: mahdiyar ، mostafanastary
#3
(1397/6/7، 03:27 صبح)shazde نوشته است: سلام یه اسپرایت دایره ای به  هر اندازه ای که میخوایید درست کنید و پین کنید یه پلیرتون ، بعد بگید دشمن ها بعد از ساخته شدن برن به سمت اسپرایت دایره ای ، یا با رفتار تیر بگید که جهتشون به سمت اسپرایت دایره ای باشه تا به اون سمت حرکت کنن یا با رفتار move to  بگید move to object  بشن بعد بگید وقتی برخورد کردن به اسپرایت دایره ای ، حالا شلیک کنن .
اگه شلیک رو نمیدونید چطوریه ، سرچ کنید توی انجمن .

ممنون از راهنماییتون, الان که خسته ام فردا تست میکنم اگه اوکی شد حل شده میزنم.
MR ANDROID
 
[تصویر:  64gfa8akeqkr_t.jpg]
 
 
  پاسخ


 سپاس شده توسط: shazde
#4
http://si2.ir/2014/09/راهنمای-تازه-کاران...nstruct-2/
اين آموزش توى سايت اقا مجتبى هست و ميتونه كمكتون كنه.
  پاسخ


 سپاس شده توسط: shazde ، mahdiyar
#5
سلام 
برای تیر زدنشون ، منم نظرم همونه که آقای شازده گفت . اما برای حرکتشون به سمت پلیر باید رفتار bullet بدی به دشمنا و بگی هر لحظه » از طریق اکشن set angle toward position (در دشمن این اکشن رو بزنا) دشمنا به سمت پلیر برن . وقتی وارد دو کادر x و y شدی ، اسم پلیر و x,y اون رو بزن » player.x      player.y 
استودیو بازیسازی ایروید
جدید ترین ها : شهرزاد ، دربند;1357 و ATOM
[تصویر:  ads.gif]
  پاسخ


 سپاس شده توسط: shazde ، smrm ، mahdiyar
#6
سلام خدمت شما
برای تشخیص وجود شی خاصی در یک محدوده اطراف شی دیگری می تونید از رفتار turret استفاده کنید که خودش مقدار محدوده رو میگیره و پس از تشخیص با استفاده از ایونت has target میتونید بگید که به سمتش حرکت کنه (به روشی که دوستان گفتند)
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#7
سلام راه حل های ارائه شده مقدار زیادی از سی پی یو استفاده می کنه چرا از اکسپرشن distance استفاده نمی کنی؟
  پاسخ


 سپاس شده توسط: shazde ، smrm ، mahdiyar
#8
(1397/6/7، 04:25 عصر)نام کاربری خود را وارد کنید نوشته است: سلام راه حل های ارائه شده مقدار زیادی از سی پی یو استفاده می کنه چرا از اکسپرشن distance استفاده نمی کنی؟


سلام, بله متوجه این موضوع شدم, میشه درباره اکسپرشن distance توضیح بدید.؟
MR ANDROID
 
[تصویر:  64gfa8akeqkr_t.jpg]
 
 
  پاسخ


 سپاس شده توسط:


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
Information پرداخت درون برنامه مایکت کوردوا ya mahdi 0 212 1404/1/17، 05:43 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi
  نحوه خروجی اندروید کوردوا ya mahdi 0 169 1404/1/11، 04:06 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi
Wink حل شده مقادير لازم در environment variable ᔕinaᗪehghani 24 11,544 1403/10/23، 12:10 صبح
آخرین ارسال: Tggi
  تپسل .....فروشگاه Hamidreza 3 1,922 1403/10/22، 11:57 عصر
آخرین ارسال: Tggi
  خروجی اندروید با Intel xdk ya mahdi 0 123 1403/8/25، 02:08 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi

پرش به انجمن: