ارسالها: 10
موضوعها: 5
تاریخ عضویت: فرو 1399
سپاسها: 5
0 سپاس گرفتهشده در 0 ارسال
سلام خدمت شما دوستان عزیز ببخشید دیگه این چند روز خیلی سوال پرسیدم و این مشکل خیلی بده من یک سیستم شلیک ساختم که هیچ مشکلی نداره و درست هم ما شلیک میکنیم هم دشمن ولی خب من یک دشمن ساختم و ازش کپی پیست گرفتم بعد این کار وقتی شلیک میکنم به دشمن و دیستروی میشه همه دشمنان دیگه هم نابود میشن
چیکار کنم این اتفاق نیافتد
ارسالها: 2,126
موضوعها: 284
تاریخ عضویت: مرد 1395
سپاسها: 544
1602 سپاس گرفتهشده در 917 ارسال
اولا یه عکس از اونت هاتون بزارید . دوما واسه اسپرایت دشمن یه متغیر داخلی درست کنید و اون رو روی false بزارید . بعد بگید هروقت تیر برخورد کرد با دشمن ، متغیر دشمن true بشه و بعد یه اونت بدید که اگه متغیر دشمن true بدو ، اونوقت نابود بشه .
ارسالها: 1,228
موضوعها: 74
تاریخ عضویت: مرد 1397
مکان: مشهد
سپاسها: 1509
1438 سپاس گرفتهشده در 1046 ارسال
خوب دلیلش اینه که احتمالا شما گفتید اگر تیر به دشمن خورد دشمن نابود بشه
و گفتید دشمن همون تیر رو شلیک کنه !!
شما باید یه آبجکت برای تیر دشمن بصورت جدا و یه آبجکت برای تیر کاراکتر وارد کنید
ارسالها: 10
موضوعها: 2
تاریخ عضویت: ارد 1399
مکان: مشهد
سپاسها: 3
1 سپاس گرفتهشده در 1 ارسال
به نظر من نباس کپی میگرفتین جدا جدا میذاشتین بهتر بود من که این کارو میکنم
ارسالها: 2,126
موضوعها: 284
تاریخ عضویت: مرد 1395
سپاسها: 544
1602 سپاس گرفتهشده در 917 ارسال
خب منم همینو میگم ولی ایشون میگه واسه هر دشمن یه اسپرایت وارد کنیم .