1399/4/13، 05:59 عصر
سلام دوستان یک مشکلی داشتم برای ذخیره کردن بولین ها.
خب حالا ما یک متغیر بولین داریم که اگه true بود صدا پخش بشه و اگه false بود صدا پخش نشه.
مثلا ما توی بازیمون میریم به بخش
تنظیمات/صدا/موسیقی
و موسیقی بازی رو غیر فعال میکنیم و متغیر بولین صدا رو روی false قرار میدیم.
حالا میخوایم دفعه بعد که پلیر بازی رو باز کرد دیگه صدای بکگراند پخش نشه و بولین صدا روی حالت false اجرا بشه.
--------------------------
من خودم قبلا از این روش استفاده میکردم که بجای بولین از number ها استفاده میکردم و میگفتم مثلا اگه 0 بود پخش بشه اگه 1 بود پخش نشه و اون رو ذخیره میکردم.
ولی الان میخوام بدونم چطور میتونم خود بولین رو ذخیره کنم
خب حالا ما یک متغیر بولین داریم که اگه true بود صدا پخش بشه و اگه false بود صدا پخش نشه.
مثلا ما توی بازیمون میریم به بخش
تنظیمات/صدا/موسیقی
و موسیقی بازی رو غیر فعال میکنیم و متغیر بولین صدا رو روی false قرار میدیم.
حالا میخوایم دفعه بعد که پلیر بازی رو باز کرد دیگه صدای بکگراند پخش نشه و بولین صدا روی حالت false اجرا بشه.
--------------------------
من خودم قبلا از این روش استفاده میکردم که بجای بولین از number ها استفاده میکردم و میگفتم مثلا اگه 0 بود پخش بشه اگه 1 بود پخش نشه و اون رو ذخیره میکردم.
ولی الان میخوام بدونم چطور میتونم خود بولین رو ذخیره کنم