1400/5/20، 01:13 صبح
سلام .
سوالم اینه :
به طور میانگین و معمول بازی ما حداکثر چقدر میتونه رم رو اشغال کنه که توی اکثر گوشی ها و دیوایس های اندرویدی اجرا بشه ؟
این رو قبلا پرسیده بودم تاپیک ش رو پیدا نکردم . فکر کنم یکی از دوستان که لطف،کرده بود پاسخ داده بود . گفت حداکثر صد مگابایت.
میخواستم بیینم بقیه دوستان نظری ندارند ؟ با توجه به قابلیت های گوشی های امروزه که توی این چند سال خب میزان رم ارتقا یافته ، اما یه میانگین میخوام . اگر هم مقاله ای یا مطلبی رو در این مورد سراغ دارید لینکش رو بدین ممنون
این رو دائم میپرسم چون میخوان به جواب قطعی برسم چون واقعا بحث مموری و رم خیلی مهمه ( خصوصا توی،سه بعدی ) چون سی پی یو و پردازنده رو میشه یه کاریش کرد و مدیریت کرد (مثلا با نامرئی یا همون invisible کردن اشیایی که از دید پلیر دور هستند ) اما در مورد مموری ، چون وابسته به کیفیت مدل ها و تکسچر ها و تصاویر هست و اگر از اول مدل ها و ابجکت ها نامناسب و سنگین طراحی بشن بعد هیچ کاری نمیشه کرد و خیلی سخت میشه،تصحیح کردنش. این هست که از همون اول باید یه تخمینی بزنم که چقدر از فضای رم رو میتونم به بازی اختصاص بدم.
سوالم اینه :
به طور میانگین و معمول بازی ما حداکثر چقدر میتونه رم رو اشغال کنه که توی اکثر گوشی ها و دیوایس های اندرویدی اجرا بشه ؟
این رو قبلا پرسیده بودم تاپیک ش رو پیدا نکردم . فکر کنم یکی از دوستان که لطف،کرده بود پاسخ داده بود . گفت حداکثر صد مگابایت.
میخواستم بیینم بقیه دوستان نظری ندارند ؟ با توجه به قابلیت های گوشی های امروزه که توی این چند سال خب میزان رم ارتقا یافته ، اما یه میانگین میخوام . اگر هم مقاله ای یا مطلبی رو در این مورد سراغ دارید لینکش رو بدین ممنون
این رو دائم میپرسم چون میخوان به جواب قطعی برسم چون واقعا بحث مموری و رم خیلی مهمه ( خصوصا توی،سه بعدی ) چون سی پی یو و پردازنده رو میشه یه کاریش کرد و مدیریت کرد (مثلا با نامرئی یا همون invisible کردن اشیایی که از دید پلیر دور هستند ) اما در مورد مموری ، چون وابسته به کیفیت مدل ها و تکسچر ها و تصاویر هست و اگر از اول مدل ها و ابجکت ها نامناسب و سنگین طراحی بشن بعد هیچ کاری نمیشه کرد و خیلی سخت میشه،تصحیح کردنش. این هست که از همون اول باید یه تخمینی بزنم که چقدر از فضای رم رو میتونم به بازی اختصاص بدم.