1395/4/22، 08:04 عصر
(1395/4/22، 06:37 عصر)alii نوشته است: بله
صدای راه رفتن کارکتر پشت سرهم پخش میشه
چیکار باید کرد که اگه صدا درحال اجرا بوددوباره پخش نشه که صدا نو صدا نشه
گفتنش خیلی سخت بود
کد:
using System.Collections;
public class PlaySound : MonoBehaviour {
AudioSource audioMe;
void Start () {
audioMe = GetComponent<AudioSource>();
}
void Update () {
if(audioMe.isPlaying)
{
Debug.Log("NotStartSound");
return;
}
else if(!audioMe.isPlaying)
{
audioMe.Play();
Debug.Log("StartSound");
}
}
}
متغیر audioMe را از نوع AudioSource تعریف کردیم برای دسترسی دادن به کامپوننت AudioSource در تابع آپدیت که در هر فریم بازی ما صدا زده میشه چک می کنیم اگر صدای ما در حال پخش بود return کنه یعنی از متد Update خارج میشه ولی در غیر این صورت اگر صدا در حال پخش نبود دوباره پخشش از اول شروع شه
این دستورات باعث میشه اگر صدا در حال اجرا بود دوباره پخش نشه!
بازم اگر سوال داشتی بپرس
موفق باشی