مشکل در پخش صدا
#1
Music 
سلام و وقت همگی بخیر
دوستان من در پروژه م از صدا استفاده کردم که در ۲ قسمت به مشکل برخوردم.

۱- در آغاز برنامم ، یک لی اوت ( پیش نمایش ) پخش میشه که به صورت خودکار پس از ۳ ثانیه وارد برنامه اصلی میشه، برای این لی اوت من یک موزیک با فرمت اوگ ogg قرار دادم که ۲ ثانیه هست ، ولی وقتی لی اوت run میشه خبری از موزیک نیست !!!‌ 2

کد:
on start of layout> audio > play (music)
                  system > wait 3 seconds
                  system > go to (layout)

۲- یک قسمتی از برنامم به شکل پازل هست که با drop شدن هر تیکه پازل یک صدای دینگ پخش میشه ، اینجا صدا درست عمل میکنه ولی وقتی صدای دینگ میاد پشت سرش یه صدایی که انگار موزیک گیر کرده باشه میاد 2 2 2  و با صداهای بعدی پازل ها قاطی میشه ؟ آیا نباید از دستور play استفاده میکردم؟؟؟
پیشاپیش ممنون از کمکتون
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#2
(1397/3/18، 06:10 عصر)narges63ab نوشته است: سلام و وقت همگی بخیر
دوستان من در پروژه م از صدا استفاده کردم که در ۲ قسمت به مشکل برخوردم.

۱- در آغاز برنامم ، یک لی اوت ( پیش نمایش ) پخش میشه که به صورت خودکار پس از ۳ ثانیه وارد برنامه اصلی میشه، برای این لی اوت من یک موزیک با فرمت اوگ ogg قرار دادم که ۲ ثانیه هست ، ولی وقتی لی اوت run میشه خبری از موزیک نیست !!!‌ 2

کد:
on start of layout> audio > play (music)
                  system > wait 3 seconds
                  system > go to (layout)

۲- یک قسمتی از برنامم به شکل پازل هست که با drop شدن هر تیکه پازل یک صدای دینگ پخش میشه ، اینجا صدا درست عمل میکنه ولی وقتی صدای دینگ میاد پشت سرش یه صدایی که انگار موزیک گیر کرده باشه میاد 2 2 2  و با صداهای بعدی پازل ها قاطی میشه ؟ آیا نباید از دستور play استفاده میکردم؟؟؟
پیشاپیش ممنون از کمکتون

صدا ها رو در پوشه ی soundsبریزید
در سمت چپ کانستراکت
خوشبختی نمیتونه مسافرت کردن باشه، داشتن باشه، بدست آوردن باشه یا حتی پوشیدن !
خوشبختی یک تجربه معنوی از زندگی کردن هر دقیقه از زندگیتان با عشق، لذت و قدردانی است
__دنیس ویتلی
  پاسخ


 سپاس شده توسط: shazde ، narges63ab
#3
(1397/3/18، 06:25 عصر)مهدی بابایی نوشته است: صدا ها رو در پوشه ی soundsبریزید
در سمت چپ کانستراکت

ممنون
توی موزیک بود ، انتقال دادم به sound لی اوت اول بازم پخش نشد ، لی اوت پازل بدتر شد، دیگه اون صدای دینگ نمیاد ، کلا صدا گیر کرد .... 2
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#4
سلام
یه سرچی کنید داخل انجمن , قبلا بار ها در مورد صدا سوال پرسیده شده.
شاید مشکل شما هم حل شد.
  پاسخ


 سپاس شده توسط: narges63ab
#5
(1397/3/18، 06:56 عصر)shazde نوشته است: سلام
یه سرچی کنید داخل انجمن , قبلا بار ها در مورد صدا سوال پرسیده شده.
شاید مشکل شما هم حل شد.

سلام
تا اونجایی که میشد سرچ کردم ولی پاسخ مناسب ندیدم برای همینم تاپیک زدم ، چند دقیقه پیش مشکل لی اوت آغازین رو خودم حل کردم ولی متاسفانه هنوزم مشکل گیر کردن صدا در بخش پازل ها رو دارم 18
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#6
سلام

ابتدا Tag های صداییتون رو چک کنید که شبیه به هم نباشن

و در قسمت بعدی اگر قرار نیست اون موزیک داخل Layout پازل اجرا بشه 

یک tag بهش بدید و بگید وقتی قسمت پازل شروع به اجرا شد tag موزیکتون Stop شه

[تصویر:  Hurricanes.jpg]
  پاسخ


 سپاس شده توسط: shazde ، narges63ab
#7
دوستان با راهنماییاتون مشکل صدای پروژه من هنوز رفع نشده. منظورم این قسمته :

۲- یک قسمتی از برنامم به شکل پازل هست که با drop شدن هر تیکه پازل یک صدای دینگ پخش میشه ، اینجا صدا درست عمل میکنه ولی وقتی صدای دینگ میاد پشت سرش یه صدایی که انگار موزیک گیر کرده باشه میاد [تصویر:  2.gif] [تصویر:  2.gif] [تصویر:  2.gif]  و با صداهای بعدی پازل ها قاطی میشه ؟ آیا نباید از دستور play استفاده میکردم؟؟؟

ممنون میشم اگر دوستان دیگه ای که تجربه کردن پاسخ بدن


و یک سوال دیگه اینکه در خروجی که با cocoon io میگیرم میتونم از شیء بروزر استفاده کنم ؟ چون سابقا دیده بودم که میگفتن این شیء در هنگام خروجی کوردوا باید حذف بشه
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#8
سلام
اون گیر کردن صدا اگه اشتباه نکنم بخاطر اینه که یه اونتی نوشتید که صدا هر لحظه هی پخش میشه
یعنی مثلا ممکنه گفته باشید اگه امتیاز مساوی با فلان شد صدا پخش بشه و چون این اونت هر لحظه هی چک میکنه , صدا رو هم هر لحظه پشت سر هم پخش میکنه و این طوری میشه صدا.




سوال دوم_اگه برای استفاده از دکمه بک گوشی میخوایید از بروزر استفاده کنید آره مشکلی نداره.
  پاسخ


 سپاس شده توسط: narges63ab
#9
(1397/3/21، 12:13 صبح)shazde نوشته است: سلام
اون گیر کردن صدا اگه اشتباه نکنم بخاطر اینه که یه اونتی نوشتید که صدا هر لحظه هی پخش میشه
یعنی مثلا ممکنه گفته باشید اگه امتیاز مساوی با فلان شد صدا پخش بشه و چون این اونت هر لحظه هی چک میکنه , صدا رو هم هر لحظه پشت سر هم پخش میکنه و این طوری میشه صدا.




سوال دوم_اگه برای استفاده از دکمه بک گوشی میخوایید از بروزر استفاده کنید آره مشکلی نداره.


ممنون آقای محمد مثل همیشه حضور دارید برای کمک 53

راستش من اینجوری تعریف کردم که هر تیکه از پازل که به جای درستش میرسه و دراپ میشه ، صدای دینگ بیاد. اینها 20 تا تیکه پازل هستن و صدای دینگ هم خودش کمتر از یک ثانیه هست. ولی وقتی اولی به مقصد میرسه و صدای دینگ میاد همون لحظه بعدش یه صدای خفیف میاد و گیر میکنه متاسفانه . پازلهای بعدی هم بعضیهاشون بی صدا میشن و بعضی ها هم یه صدایی میدن ...
اگه این حل میشد دیگه این یکی پروژه ام تکمیل بود  22 2


برای سوال دومم ممنون ، بله میخوام کلید بک رو تعریف کنم .


 
  پاسخ


 سپاس شده توسط: shazde
#10
اونجایی که میگید وقتی هر پازل درست رفت جای خودش صدا پخش بشه یه شرط دیگه اضافه کنید.
چه شرطی؟برید داخل شی سیستم و اونت Trigger once while true رو انتخاب کنید.
حالا وقتی پازل بره جای درستش فقط یه بار صدا پخش میشه.
تست کنید ببینید درست میشه یا نه؟


  پاسخ


 سپاس شده توسط:


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  اجرای بازی در گوشی selno 2 2,385 1403/10/23، 12:35 صبح
آخرین ارسال: Tggi
Sad خروجی اندروید با Intel xdk ya mahdi 0 125 1403/8/25، 02:09 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi
  گروه انجمن کانستراکت sahabia-games 0 1,205 1401/4/30، 04:17 عصر
آخرین ارسال: sahabia-games
  کمتر شدن عدد از صفر tohidrajabali 0 1,150 1401/2/26، 01:06 عصر
آخرین ارسال: tohidrajabali
  مشکل در تاچ کردن mehdi 3 3,123 1400/12/21، 11:09 عصر
آخرین ارسال: mehdi

پرش به انجمن: