خرید سیگنالینگ سرور سایت سیرا
#61
(1395/8/7، 07:38 عصر)mostafanastary نوشته است: سلام
آقا منم اسکریپت لازم شدم، حمایت رو پرداخت کردم. لطفا برام بفرست.
تشکر

سلام. 
ای کاش کمی پرس و جو میکردین از افرادی که تجربه در زمینه مولتی پلیر دارن ! 
ما یک بازی کامل آنلاین با شئی مولتی پلیر کانستراکت ساختیم و تجربیات زیادی کسب کردیم . 
سیگنالینگ سرور سیرا هیچ تفاوتی با این اسکریپت به جز بحث لوکال نداره !
هیچ محدودیتی هم نداره ! تمام شایعاتی هم که در این زمینه هست پوچ و بیهوده هست . همکار بنده 35 هزار تومن برای این اسکریپت پول دادن ولی بعد فهمیدیم واقعا هیچ چیز خاصی نیست ! 
من یکی دیگه از تجربیاتمون رو در اختیار شما میذارم اونم اینه که مولتی پلیر کانستراکت در ایران به دلیل یکسان بودن آی پی ها حین اتصال کاربرد چندانی نداره ! مگه اینکه یک سرور بخرید و به صورت turn server تنظیمش کنید و قبل از اتصال به سیگنالینگ سرور اکشن اضافه کردنش رو بزنید add ICE server . 
موفق باشید
  پاسخ


 سپاس شده توسط: mostafanastary ، yunes3
#62
سلام
ممنون بابت راهنمایی

آدرس یا اسم بازی که ساختین رو هم اگه میشه لطف کنین.
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#63
(1395/8/7، 08:07 عصر)Mehrshad Farahani نوشته است:
(1395/8/7، 07:38 عصر)mostafanastary نوشته است: سلام
آقا منم اسکریپت لازم شدم، حمایت رو پرداخت کردم. لطفا برام بفرست.
تشکر

سلام. 
ای کاش کمی پرس و جو میکردین از افرادی که تجربه در زمینه مولتی پلیر دارن ! 
ما یک بازی کامل آنلاین با شئی مولتی پلیر کانستراکت ساختیم و تجربیات زیادی کسب کردیم . 
سیگنالینگ سرور سیرا هیچ تفاوتی با این اسکریپت به جز بحث لوکال نداره !
هیچ محدودیتی هم نداره ! تمام شایعاتی هم که در این زمینه هست پوچ و بیهوده هست . همکار بنده 35 هزار تومن برای این اسکریپت پول دادن ولی بعد فهمیدیم واقعا هیچ چیز خاصی نیست ! 
من یکی دیگه از تجربیاتمون رو در اختیار شما میذارم اونم اینه که مولتی پلیر کانستراکت در ایران به دلیل یکسان بودن آی پی ها حین اتصال کاربرد چندانی نداره ! مگه اینکه یک سرور بخرید و به صورت turn server تنظیمش کنید و قبل از اتصال به سیگنالینگ سرور اکشن اضافه کردنش رو بزنید add ICE server . 
موفق باشید
سلام
سیگنالینگ سرور بیهوده نیست برای ساخت بازی تحت LAN به این اسکریپت نیاز هست
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#64
(1395/8/12، 04:22 عصر)alex1237 نوشته است:
(1395/8/7، 08:07 عصر)Mehrshad Farahani نوشته است:
(1395/8/7، 07:38 عصر)mostafanastary نوشته است: سلام
آقا منم اسکریپت لازم شدم، حمایت رو پرداخت کردم. لطفا برام بفرست.
تشکر

سلام. 
ای کاش کمی پرس و جو میکردین از افرادی که تجربه در زمینه مولتی پلیر دارن ! 
ما یک بازی کامل آنلاین با شئی مولتی پلیر کانستراکت ساختیم و تجربیات زیادی کسب کردیم . 
سیگنالینگ سرور سیرا هیچ تفاوتی با این اسکریپت به جز بحث لوکال نداره !
هیچ محدودیتی هم نداره ! تمام شایعاتی هم که در این زمینه هست پوچ و بیهوده هست . همکار بنده 35 هزار تومن برای این اسکریپت پول دادن ولی بعد فهمیدیم واقعا هیچ چیز خاصی نیست ! 
من یکی دیگه از تجربیاتمون رو در اختیار شما میذارم اونم اینه که مولتی پلیر کانستراکت در ایران به دلیل یکسان بودن آی پی ها حین اتصال کاربرد چندانی نداره ! مگه اینکه یک سرور بخرید و به صورت turn server تنظیمش کنید و قبل از اتصال به سیگنالینگ سرور اکشن اضافه کردنش رو بزنید add ICE server . 
موفق باشید
سلام
سیگنالینگ سرور بیهوده نیست برای ساخت بازی تحت LAN به این اسکریپت نیاز هست

سلام . بهتر بود قبل از اینکه سریع نقل بگیرید . با دقت توضیحات بنده رو میخوندید :
سیگنالینگ سرور سیرا هیچ تفاوتی با این اسکریپت به جز بحث لوکال نداره !
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#65
(1395/8/12، 08:00 عصر)Mehrshad Farahani نوشته است:
(1395/8/12، 04:22 عصر)alex1237 نوشته است:
(1395/8/7، 08:07 عصر)Mehrshad Farahani نوشته است: سلام. 
ای کاش کمی پرس و جو میکردین از افرادی که تجربه در زمینه مولتی پلیر دارن ! 
ما یک بازی کامل آنلاین با شئی مولتی پلیر کانستراکت ساختیم و تجربیات زیادی کسب کردیم . 
سیگنالینگ سرور سیرا هیچ تفاوتی با این اسکریپت به جز بحث لوکال نداره !
هیچ محدودیتی هم نداره ! تمام شایعاتی هم که در این زمینه هست پوچ و بیهوده هست . همکار بنده 35 هزار تومن برای این اسکریپت پول دادن ولی بعد فهمیدیم واقعا هیچ چیز خاصی نیست ! 
من یکی دیگه از تجربیاتمون رو در اختیار شما میذارم اونم اینه که مولتی پلیر کانستراکت در ایران به دلیل یکسان بودن آی پی ها حین اتصال کاربرد چندانی نداره ! مگه اینکه یک سرور بخرید و به صورت turn server تنظیمش کنید و قبل از اتصال به سیگنالینگ سرور اکشن اضافه کردنش رو بزنید add ICE server . 
موفق باشید
سلام
سیگنالینگ سرور بیهوده نیست برای ساخت بازی تحت LAN به این اسکریپت نیاز هست

سلام . بهتر بود قبل از اینکه سریع نقل بگیرید . با دقت توضیحات بنده رو میخوندید :
سیگنالینگ سرور سیرا هیچ تفاوتی با این اسکریپت به جز بحث لوکال نداره !
خب من برا همین نقل گرفتم شما هم دارید میگید این اسکریپت فقط برای بحث لوکال بدرد میخوره
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#66
با عرض سلام خدمت دوستان محترم انجمن
امیدوارم عالی باشید و روزی سرشار از انرژی مثبت داشته باشید
دوستان عزیز یه سوال دارم ممنون میشم بتوانید بنده را راهنمایی کنید
من یک بازی مولتی پلیر ساخته ام در سبک (racing)
اما نمیدانم به دلیل فاصله ی ما از سرور است یا نه ،اما وقتی دو آبجکت هاست و پیر سرعتشون زیاد میشه ،به صورت همگام و برابر حرکت نمیکنند (یعنی در صفحه ی گوشی 1، برابر هستند ،اما در صفحه ی گوشی 2 ، یکی از آبجکت ها عقب میماند)
سوال اصلی بنده این است که راه حلی است که بتوانم یک سرور خوب بخرم و به شی مولتی پلیر وصلش کنم
(ببخشید زیاد در بحث سرور و مطالب مربوط به آن ،اطلاعات بخصوصی ندارم)
خلاصه ممنون میشم هر گونه راهنمایی که هست بهم بگید
بسیار ممنون از دوستان
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#67
(1395/8/18، 02:29 عصر)yunes3 نوشته است: با عرض سلام خدمت دوستان محترم انجمن
امیدوارم عالی باشید و روزی سرشار از انرژی مثبت داشته باشید
دوستان عزیز یه سوال دارم ممنون میشم بتوانید بنده را راهنمایی کنید
من یک بازی مولتی پلیر ساخته ام در سبک (racing)
اما نمیدانم به دلیل فاصله ی ما از سرور است یا نه ،اما وقتی دو آبجکت هاست و پیر سرعتشون زیاد میشه ،به صورت همگام و برابر حرکت نمیکنند (یعنی در صفحه ی گوشی 1، برابر هستند ،اما در صفحه ی گوشی 2 ، یکی از آبجکت ها عقب میماند)
سوال اصلی بنده این است که راه حلی است که بتوانم یک سرور خوب بخرم و به شی مولتی پلیر وصلش کنم
(ببخشید زیاد در بحث سرور و مطالب مربوط به آن ،اطلاعات بخصوصی ندارم)
خلاصه ممنون میشم هر گونه راهنمایی که هست بهم بگید
بسیار ممنون از دوستان

سلام. مشکل شما ربطی به سرور نداره . سرور شخصی هم خریداری کنید همین مشکل رو خواهید داشت . این مشکل به علت پایین بودن سرعت اینترنت هست  و کلا بحث لگ توی مولتی پلیر یه چیز عادی هستش . باید توی خود بازی ترفند بزنید ! مثلا خودتون شخصا ماشین رو هر لحظه مقداری جلوتر بیارید و غیره ...
  پاسخ


 سپاس شده توسط: shaygaaan ، yunes3
#68
مواردی مثل لگ و ... اینا حتی توی بازی شرکت های بزرگی همانند سوپرسل ( کلش رویال ) نیز وجود داره .

شما نیز باید همانند سازندگان کلش رویال به طوری برنامه ریزی بکنید که با دریافت اولین اطلاعات از سرور ( حالا وصل شدن به نت هست و ... ) اطلاعات و موقعیت جدید کاربر رو بگیره و اگر قراره کاربر هم اطلاعاتی ارسال کنه پس توی یک دستور قرار میدید که اطلاعات اون فرد هم پردازش بشه و میبینید که یک درصد هم لگ برای بازیتون مشکل دار نمیشه .
  پاسخ


 سپاس شده توسط: shaygaaan ، yunes3
#69
بسیار ممنون از راهنمایی هاتون
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#70
سلام کسی سیگنالینگ سرور رو داره الان ؟ من میخوامش .
میشه خرید ؟ دیدم لینک خرید فعاله ولی فک نکنم کسی که لینک خرید رو گذاشته دیگه فعال باشه.
  پاسخ


 سپاس شده توسط:


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  مهم استخدام برنامه نویس PHP در تهران hasansanaei 0 448 1403/5/13، 08:34 صبح
آخرین ارسال: hasansanaei
Heart تیم تولید بازی okgames ehsanavy 0 505 1403/2/30، 10:45 صبح
آخرین ارسال: ehsanavy
  دعوت به همکاری از بازی سازان کانسراکت ٣ iflashlord 0 2,708 1400/1/21، 11:29 عصر
آخرین ارسال: iflashlord
  خرید اشتراکی کانستراکت 3 persiangamer 20 10,553 1400/1/21، 08:29 عصر
آخرین ارسال: persiangamer
  فراخوان نویسنده ARKEYA 0 1,568 1400/1/2، 07:36 عصر
آخرین ارسال: ARKEYA

پرش به انجمن: