مافیا سرعت ( بازی آنلاین مدیریتی )
(1398/5/10، 01:00 عصر)alii نوشته است: اینم چند نمونه از دکمه


[url=[تصویر:  udl6.png]][تصویر:  udl6.png]


[تصویر:  6rbt_btn_game.jpg]" alt="تصویر: [تصویر:  6rbt_btn_game.jpg]" title="تصویر: [تصویر:  6rbt_btn_game.jpg]" />

بله ؛ ممنونم ، اگر طراحی خودتون هست لطفا فایل های PSD رو برام بفرستید . ظاهرا اینها بهتر هستند .
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
ظاهرا شما لینک دانلود گذاشته بودید و من متوجه نشده بودم  4
اما اگر میشه لطفا فایل PSD دکمه هارو بدید ، چون احتمالا رنگ های مختلفی برای دکمه ها استفاده خواهم کرد 1

(1398/5/9، 02:15 عصر)amin COD نوشته است: مخلصم
بحثم سر این دکمه ها نبود منظورم اینه که یه سایه روشنی چیزی بش بزنید یا مثلا مستطیل ساده نباشه گوشه هاش گرد تر باشه یا مثلا رنگ ها جوری بشه که به هم بیان 4 
همین...و الا که کلا بازی عالیه

21 21 21

از لطفتون ممنونم ، اما بازی که هنوز ندیدید و بازی نکردید رو چطوری میگید عالیه ؟  24
حالا اینکه به من لطف دارید به کنار اما واقعا برام سواله  4
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
(1398/5/9، 08:11 صبح)hesam3 نوشته است: سلام

میخواستم طبق برنامه ؛ بازی رو هفته پیش بصورت تست منتشر کنم که همونطور که میدونید مشکل گوگل پروتکت خورد تو ذوقم ...
سر این موضوع بازی رو منتشر نکردم که البته همچین هم بدک نشد ! فکر میکنم حدود 10 تا باگ رو توی همین روز ها خودم شناسایی کردم که اگر توی نسخه تست برای بچه های انجمن نمایان میشد عملا نسخه تست دوباره از کار میوفتاد ...
حالا همینارو هم حل کردم ، اما خب بازی حدود 90 درصدش کامل شده بود که 10 درصدش رو میخواستم کلا فعال نکنم برای نسخه تست انجمن اما با این موضوع گوگل پروتکت کلا موضوع تغییر کرد ؛ درحال حاضر نسخه نهایی بازی آماده هست ، اما منتظر میمونم تا گوگل پروتکت حل بشه و بعد نسخه تست رو برای دوستان منتشر میکنم ، حدود یک هفته هم بازی رو تست میکنیم و انشالله اگر مشکلی نبود یا بود نسخه پایدار رو بصورت نهایی خروجی میگیرم و منتشر میکنم ، موضوع انتشار این هست که قرار هست برای شروع بازی در مایکت قرار بگیره و بعد از ی مدت کوتاه توی کافه بازار منتشر میشه ، میخوام ببینم مایکت تا چه حد میتونه بهمون کمک کنه و بعد تجربیات شخصی خودم رو منتشر میکنم توی انجمن درباره مایکت هم ؛ همونطوری که قبلا درباره کافه بازار تجربیاتمو باهاتون در میون گذاشتم ، هنوز سر پروژه نبرد مدرن اطمینانم رو از کافه بازار از دست دادم که ترجیح میدم به عنوان مارکت ثانویه ازش استفاده کنم .

بگذریم ؛ بخش های بازی که تا حالا ندیدید رو عکس میذارم تا مشکل گوگل هم حل بشه و نسخه رو بصورت دانلودی براتون قرار بدم :

[تصویر:  005.png]

[تصویر:  006.png]

[تصویر:  007.png]

[تصویر:  008.png]

[تصویر:  009.png]

[تصویر:  010.png]

[تصویر:  011.png]

[تصویر:  012.png]

[تصویر:  013.png]

باتشکر .
ایشون حتما از اینجا همچین نظری دادند
آقا حسام س روز بیشتر شدا
غایب
  پاسخ


 سپاس شده توسط: hasansanaei
(1398/5/10، 10:12 عصر)محمد هادی نوشته است:
(1398/5/9، 08:11 صبح)hesam3 نوشته است: ...
ایشون حتما از اینجا همچین نظری دادند
آقا حسام س روز بیشتر شدا

والا دوستان بیشتر روی این عکس ها اتنقاد داشتن تا نظر مثبت  4

من ی سری توضیح بخاطر دلیل منتشر نشدن نسخه جدید دادم ، البته دقیقا منظورم همون ارور گوگل پروتکت هست ، بالاخره میخوایم تست کنیم تا همه مشکلات نمایان بشه ، فعلا بزرگترین مشکل ما همون گوگل پروتکت هست ، منتظرم گوگل بازی رو مورد بررسی قرار بده و اون ارور رو رفع کنه ، اون رفع بشه من نسخه جدید رو برای تست منتشر میکنم . نسخه تست آماده هست چند روزی اما بخاطر همون موضوع فعلا منتظرم حل بشه .

البته من فکر نمیکردم توی انجمن این همه نفر بازی رو حمایت کنند ، به طوری که من فعلا فقط نسخه اولیه بازی رو در این انجمن برای دوستان منتشر کردم که 58 دانلود و 44 یوزر ساخته شده ، فکر میکنم اون 14 باری که نصب حساب شده هم احتمالا دوستانی بودند که برای نصب مشکل داشتن و دوباره دانلود کردن یا شایدم موضوعات دیگه ای هم بوده باشه شایدم سیستم نصب بنده مشکل داره  13
به هر حال ممنونم از همگی مخصوصا دوستانی که در تمامی مراحل من رو حمایت کردند و نظرات خوبشونو اعلام کردن  41
  پاسخ


 سپاس شده توسط: hiddendanger
(1398/5/10، 09:17 عصر)hesam3 نوشته است:
(1398/5/9، 02:15 عصر)amin COD نوشته است: مخلصم
بحثم سر این دکمه ها نبود منظورم اینه که یه سایه روشنی چیزی بش بزنید یا مثلا مستطیل ساده نباشه گوشه هاش گرد تر باشه یا مثلا رنگ ها جوری بشه که به هم بیان 4 
همین...و الا که کلا بازی عالیه

21 21 21

از لطفتون ممنونم ، اما بازی که هنوز ندیدید و بازی نکردید رو چطوری میگید عالیه ؟  24
حالا اینکه به من لطف دارید به کنار اما واقعا برام سواله  4
بابا منظورم گرافیک بازی بود 4 ...والا خوبه معلم املا نشدی حسام جون 24  و الا پدر بچه ها رو در میاوردی

در مورد گوگل پروتکت هم بنظرم نمی خواد اینقدر روش حساس باشی...من gta 5 رو هم که نصب کردم هم فکر کنم همین مشکل رو داشت ولی خب بازی عالی اجرا می شد


  پاسخ


 سپاس شده توسط: hasansanaei
(1398/5/11، 12:10 عصر)amin COD نوشته است:
(1398/5/10، 09:17 عصر)hesam3 نوشته است:
(1398/5/9، 02:15 عصر)amin COD نوشته است: مخلصم
بحثم سر این دکمه ها نبود منظورم اینه که یه سایه روشنی چیزی بش بزنید یا مثلا مستطیل ساده نباشه گوشه هاش گرد تر باشه یا مثلا رنگ ها جوری بشه که به هم بیان 4 
همین...و الا که کلا بازی عالیه

21 21 21

از لطفتون ممنونم ، اما بازی که هنوز ندیدید و بازی نکردید رو چطوری میگید عالیه ؟  24
حالا اینکه به من لطف دارید به کنار اما واقعا برام سواله  4
بابا منظورم گرافیک بازی بود 4 ...والا خوبه معلم املا نشدی حسام جون 24  و الا پدر بچه ها رو در میاوردی

در مورد گوگل پروتکت هم بنظرم نمی خواد اینقدر روش حساس باشی...من gta 5 رو هم که نصب کردم هم فکر کنم همین مشکل رو داشت ولی خب بازی عالی اجرا می شد

آره بلعکس خیلی روی املا هم حساس هستم  21 24

خب حساسیت من یکم بیشتر هست نسبت به این موضوع ، از طرفی ظاهرا مایکت قبول نمیکنه اگر ارور گوگل پروتکت روی بازی باشه ، بنده قصدم این هست اول بازی رو در مایکت منتشر کنم .

احتمالا یکی دو ماهی توی مایکت فقط منتشر کنم ؛ قصدم این هست ببینم توی مایکت تا چه حد حمایت میشه و اصلا خود مایکت برنامه ای برای بردن بازی توی صفحه اول خواهد داشت یا خیر ، اگر برنامه ای داشته باشند با توجه به اینکه یکی دو نفر توی مایکت میشناسم بهم میگن که دقیقا مشکل نگذاشتن بازی توی صفحه اول چی هست !

مثلا بابت بازی نبرد مدرن ، کافه بازار اصلا جواب من رو نداد که چرا توی صفحه برترین های خودشم نذاشتن !

اما من وقتی برای مایکت ارسال کردم حتی شماره تلفن هم از من گرفتن و توی تلگرام باهام مکاتبه کردن ؛ توی تلگرام توضیحات واقعا خوبی به من دادن ، مثلا به من گفتن گرافیک بازی در فلان بخش ها به قدری کیفیتشون پایین هست که نمیشه هم تراز بازی های صفحه اولی باشه . که این مورد رو من توی آپدیت سوم که هیچ وقت منتشر نشد حل کرده بودم و قرار بود صفحه اول مایکت بره اما پی بردم به طور کلی بازی نبرد مدرن موتورش باید از اول نوشته بشه که هرچقدر فکر کردم نتونستم به این نتیجه برسم که از اول روش کار کنم بخاطر همین کلا ولش کردم .

بازی شتاب مسلما یکی از بهترین تجربیات زندگی حرفه ای بازی سازی بنده هست ، چون واقعا موتور بهینه ای داره که باز هم مطمئن هستم طی 10 آپدیت آینده از این نیز بهینه تر میشه ...

با اینکه بازی بیش از 6000 ایونت داره و امکان داره این تعداد به 10000 هم برسه اما راحت اجرا میشه :
[تصویر:  MyEvents.png]
  پاسخ


 سپاس شده توسط: shazde ، hiddendanger ، amin COD
سلام .

آقا حسام میشه لطفا تجربیاتت رو در زمینه کانس باهامون ب اشتراک بزاری ؟ و اینکه بگی واسه ساخت همچین بازی ای با کانس نیاز ب یادگیری چ چیزهایی هست ؟ کلیاتش منظورمه . 

برای یادگیری کانس چجور آموزش هایی رو گذروندی ؟

من قصد دارم ی بازی مدیریتی بسازم . اما هنوز تجربه و مهارت کافی ندارم . ممنون میشم ی راهنمایی کلی بهم بکنی ... . 
  پاسخ


 سپاس شده توسط: hasansanaei
(1398/5/11، 07:03 عصر)hiddendanger نوشته است: سلام .

آقا حسام میشه لطفا تجربیاتت رو در زمینه کانس باهامون ب اشتراک بزاری ؟ و اینکه بگی واسه ساخت همچین بازی ای با کانس نیاز ب یادگیری چ چیزهایی هست ؟ کلیاتش منظورمه . 

برای یادگیری کانس چجور آموزش هایی رو گذروندی ؟

من قصد دارم ی بازی مدیریتی بسازم . اما هنوز تجربه و مهارت کافی ندارم . ممنون میشم ی راهنمایی کلی بهم بکنی ... . 

برای ساخت بازی آنلاین مثل شتاب ، باید PHP رو بصورت کاملا حرفه ای بلد باشید ، در غیر اینصورت به این راحتیا نمیشه راه اندازیش کرد ، علاوه بر اون باگ هایی هم میخوره که شاید به تنهایی نتونید حل کنید .

من دقیقا نمیدونم قصد چه جور بازی مدیریتی دارید ، اما بنده سر ساخت بازی شتاب به مشکلاتی بر خوردم بین راه که از پلاگین های Array و Json و Function استفاده کردم .

استفاده هاشون هم به شکلی بستگی به بخش بازی داشت ؛ مثلا برای بخش گاراژ بازی که لازم بود حتی اگر کاربر 100 ماشین هم داشت هر 100 ماشین لود بشه و مشکلی پیش نیاد مجبور بودم از پلاگین Array استفاده کنم که دقیقا همون چیزی بود که من میخواستم ...

در نسخه بعدی بازی که احتمالا 2 ماه بعد از نسخه پایدار منتشر میشه برای ست کردن تمامی مقادیر از جیسون استفاده کردم تا درصد خطا در برنامه تا 100 درصد کاهش پیدا کنه .

پلاگین فانکشن برای انجام موارد تکراری و صدا زدن حرکات و مقادیری هست که میخوایم یک بار دریافت بشه که اینطوری اگر با فانکشن کار نمیکردم مسلما تعداد ایونت ها از 6 تا به 8 . 12 هزار تا افزایش پیدا میکرد که این میشد الکی سنگین شدن بازی ...

مورد بعدی که توی ساخت بازی مدیریتی اونم بصورت آنلاین باید به کار میبردم بحث زمان بود که باید در سرور محاسبه بشه که به جای استفاده از تایم و تاریخ میلادی از ثانیه شمار timestamp استفاده کردم و با چند خط کد نویسی اون هارو به هر زمانی که بخوام تبدیل میکنم و به این شکل دیسیپلینی که میخواستم حفظ میشد ...

مانند تاریخ و ساعتی که در عکس های قبلی در بخش پیام ها نمایش داده بودم ... یا خیلی از جاهای دیگه بازی ...

مطمئنا یادگیری پی اچ پی مهم ترین بحث ساخت این بازی بود  3

البته اگر میخواید آفلاین بسازید که دیگه دردسر های بنده رو ندارید و ساختش بسیار براتون آسون تر خواهد بود .
  پاسخ


 سپاس شده توسط: hiddendanger ، shazde
(1398/5/11، 08:11 عصر)hesam3 نوشته است:
(1398/5/11، 07:03 عصر)hiddendanger نوشته است: سلام .

آقا حسام میشه لطفا تجربیاتت رو در زمینه کانس باهامون ب اشتراک بزاری ؟ و اینکه بگی واسه ساخت همچین بازی ای با کانس نیاز ب یادگیری چ چیزهایی هست ؟ کلیاتش منظورمه . 

برای یادگیری کانس چجور آموزش هایی رو گذروندی ؟

من قصد دارم ی بازی مدیریتی بسازم . اما هنوز تجربه و مهارت کافی ندارم . ممنون میشم ی راهنمایی کلی بهم بکنی ... . 

برای ساخت بازی آنلاین مثل شتاب ، باید PHP رو بصورت کاملا حرفه ای بلد باشید ، در غیر اینصورت به این راحتیا نمیشه راه اندازیش کرد ، علاوه بر اون باگ هایی هم میخوره که شاید به تنهایی نتونید حل کنید .

من دقیقا نمیدونم قصد چه جور بازی مدیریتی دارید ، اما بنده سر ساخت بازی شتاب به مشکلاتی بر خوردم بین راه که از پلاگین های Array و Json و Function استفاده کردم .

استفاده هاشون هم به شکلی بستگی به بخش بازی داشت ؛ مثلا برای بخش گاراژ بازی که لازم بود حتی اگر کاربر 100 ماشین هم داشت هر 100 ماشین لود بشه و مشکلی پیش نیاد مجبور بودم از پلاگین Array استفاده کنم که دقیقا همون چیزی بود که من میخواستم ...

در نسخه بعدی بازی که احتمالا 2 ماه بعد از نسخه پایدار منتشر میشه برای ست کردن تمامی مقادیر از جیسون استفاده کردم تا درصد خطا در برنامه تا 100 درصد کاهش پیدا کنه .

پلاگین فانکشن برای انجام موارد تکراری و صدا زدن حرکات و مقادیری هست که میخوایم یک بار دریافت بشه که اینطوری اگر با فانکشن کار نمیکردم مسلما تعداد ایونت ها از 6 تا به 8 . 12 هزار تا افزایش پیدا میکرد که این میشد الکی سنگین شدن بازی ...

مورد بعدی که توی ساخت بازی مدیریتی اونم بصورت آنلاین باید به کار میبردم بحث زمان بود که باید در سرور محاسبه بشه که به جای استفاده از تایم و تاریخ میلادی از ثانیه شمار timestamp استفاده کردم و با چند خط کد نویسی اون هارو به هر زمانی که بخوام تبدیل میکنم و به این شکل دیسیپلینی که میخواستم حفظ میشد ...

مانند تاریخ و ساعتی که در عکس های قبلی در بخش پیام ها نمایش داده بودم ... یا خیلی از جاهای دیگه بازی ...

مطمئنا یادگیری پی اچ پی مهم ترین بحث ساخت این بازی بود  3

البته اگر میخواید آفلاین بسازید که دیگه دردسر های بنده رو ندارید و ساختش بسیار براتون آسون تر خواهد بود .

بسیار عالی ،

واسه قسمت آفلاین این نوع بازی ، فول شدن توی چ پلاگین هایی لازمه ؟

چ آموزش هایی رو برای بالابردن سطح بازی سازی آفلاین پیشنهاد میکنید ؟

فک کنم لازم باشه من یه آموزش صفر تا صد کانس رو ببینم .... احساس میکنم هیچی بلد نیستم 20
  پاسخ


 سپاس شده توسط: hasansanaei ، shazde
(1398/5/11، 08:19 عصر)hiddendanger نوشته است:
(1398/5/11، 08:11 عصر)hesam3 نوشته است:
(1398/5/11، 07:03 عصر)hiddendanger نوشته است: سلام .

آقا حسام میشه لطفا تجربیاتت رو در زمینه کانس باهامون ب اشتراک بزاری ؟ و اینکه بگی واسه ساخت همچین بازی ای با کانس نیاز ب یادگیری چ چیزهایی هست ؟ کلیاتش منظورمه . 

برای یادگیری کانس چجور آموزش هایی رو گذروندی ؟

من قصد دارم ی بازی مدیریتی بسازم . اما هنوز تجربه و مهارت کافی ندارم . ممنون میشم ی راهنمایی کلی بهم بکنی ... . 

برای ساخت بازی آنلاین مثل شتاب ، باید PHP رو بصورت کاملا حرفه ای بلد باشید ، در غیر اینصورت به این راحتیا نمیشه راه اندازیش کرد ، علاوه بر اون باگ هایی هم میخوره که شاید به تنهایی نتونید حل کنید .

من دقیقا نمیدونم قصد چه جور بازی مدیریتی دارید ، اما بنده سر ساخت بازی شتاب به مشکلاتی بر خوردم بین راه که از پلاگین های Array و Json و Function استفاده کردم .

استفاده هاشون هم به شکلی بستگی به بخش بازی داشت ؛ مثلا برای بخش گاراژ بازی که لازم بود حتی اگر کاربر 100 ماشین هم داشت هر 100 ماشین لود بشه و مشکلی پیش نیاد مجبور بودم از پلاگین Array استفاده کنم که دقیقا همون چیزی بود که من میخواستم ...

در نسخه بعدی بازی که احتمالا 2 ماه بعد از نسخه پایدار منتشر میشه برای ست کردن تمامی مقادیر از جیسون استفاده کردم تا درصد خطا در برنامه تا 100 درصد کاهش پیدا کنه .

پلاگین فانکشن برای انجام موارد تکراری و صدا زدن حرکات و مقادیری هست که میخوایم یک بار دریافت بشه که اینطوری اگر با فانکشن کار نمیکردم مسلما تعداد ایونت ها از 6 تا به 8 . 12 هزار تا افزایش پیدا میکرد که این میشد الکی سنگین شدن بازی ...

مورد بعدی که توی ساخت بازی مدیریتی اونم بصورت آنلاین باید به کار میبردم بحث زمان بود که باید در سرور محاسبه بشه که به جای استفاده از تایم و تاریخ میلادی از ثانیه شمار timestamp استفاده کردم و با چند خط کد نویسی اون هارو به هر زمانی که بخوام تبدیل میکنم و به این شکل دیسیپلینی که میخواستم حفظ میشد ...

مانند تاریخ و ساعتی که در عکس های قبلی در بخش پیام ها نمایش داده بودم ... یا خیلی از جاهای دیگه بازی ...

مطمئنا یادگیری پی اچ پی مهم ترین بحث ساخت این بازی بود  3

البته اگر میخواید آفلاین بسازید که دیگه دردسر های بنده رو ندارید و ساختش بسیار براتون آسون تر خواهد بود .

بسیار عالی ،

واسه قسمت آفلاین این نوع بازی ، فول شدن توی چ پلاگین هایی لازمه ؟

چ آموزش هایی رو برای بالابردن سطح بازی سازی آفلاین پیشنهاد میکنید ؟

فک کنم لازم باشه من یه آموزش صفر تا صد کانس رو ببینم .... احساس میکنم هیچی بلد نیستم 20

والا بازم میگم بستگی داره ...
مثلا شاید شما مثل بنده توی بازی شتاب احتیاجی به سیو کردن حتی بیش از 100 متغیر نداشته باشید ...
از طرفی بازی آفلاین چیز غیر منتظره ای نداره !
مثلا شما میدونید که 49 ماشین دارید ... پس براش 49 تا جایگاه در نظر میگیرید ... اما توی بازی آنلاین امکان داره طرف از هر ماشین 10 تا داشته باشه پس باید 490 جایگاه تعلق بگیره که این کار و شاید شما لازم نباشه انجام بدید ( توی بازی آفلاین )

خب مسلما شما احتیاجی به پلاگین جیسون ندارید ؛ آرایه هم احتمالا احتیاجی ندارید ... بحث های زمانی و متغیر هم داخل خود کانستراکت انجام میشه پس دردسر های زیادی هم ندارید 1

اما درباره اینکه میگید باید کانستراکت رو از 0 تا 100 ببینید باید بگم که آموزش های موجود در اینترنت هیچ کدوم از 0 تا 100 نیستند ، شما نمیتونید معیار آموزشتون این بذارید که هیچی بلد نیستید ، مسلما شما الان خیلی چیزا بلدید که کسی که امروز کانستراکت رو نصب کرده بلد نیست .

به نظر من باید آموزش های پروژه محور رو نگاه کنید ؛ مثلا آموزش هایی هستند که مثلا یک بازی تاپ ویو رو میسازند درش یا مثلا ی باز پلتفورمر ، خب شما اینو نگاه کنید خیلی تجربه به دست میارید و حتی چیز های جدیدی هم یاد میگیرید .
  پاسخ


 سپاس شده توسط: hiddendanger ، shazde ، rezamms ، amiria703


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  Cursed letters MohammadHadi 0 1,555 1401/12/11، 02:02 صبح
آخرین ارسال: MohammadHadi
Information دریانوردان (شروعی از صفر) در دست ساخت... oak 115 62,953 1401/2/26، 10:09 صبح
آخرین ارسال: tohidrajabali
  کلیپی کوتاه از بازی در حال ساخت Alireza3d 6 4,174 1400/9/11، 06:57 عصر
آخرین ارسال: Alireza3d
  گیم پلی قسمت سوم منطقه آلوده alii 4 4,035 1400/8/26، 09:23 عصر
آخرین ارسال: alii
Brick ستیز قهرمانان:هیجانی بی پایان (جدید) Mahdibabaei M.N 17 10,406 1400/8/25، 09:16 عصر
آخرین ارسال: MdSarli

پرش به انجمن: