متغییر
#1
سلام دوستان 
من میتونم متغییر هارو به صورت انلاین کنترل کنم یعنی مثلا یه متغییر بزارم بعد به صورت انلاین عددشم هم تغییر بدم مثلا عددش ۱۰۰ فرداش میخوام بکنم ۲۰۰بعد برای همه تغییر ایجاد بشه 
توضیح سورسی لینک فیلم اموزشی چیزی بود بگین ممنون
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#2
سلام با on storage میتونین پلاگینش و آموزشش هم هست اما باید هاست بخرین
سپاس یاوتون نره
  پاسخ


 سپاس شده توسط: shazde ، Morj1 ، hasansanaei ، oak ، mahdi.paradox
#3
(1398/5/18، 04:16 عصر)Mahdisms نوشته است: سلام با on storage میتونین پلاگینش و آموزشش هم هست اما باید هاست بخرین
سپاس یاوتون نره

سلام لینک اموزش رو میشه بزارین 
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#4
دیدم تو انجمن 
فقط یه سوال دیگه 
مثلا من دوتا متغیر دارم یکی انلاین یکی افلاین 
متغییر انلاین عددش ۰ متغییر افلاین هم عددش ۰ 
میخوام مثلا شنبه عدد متغییر انلاین رو کنم ۲۰۰ بعد عدد متغییر افلاین هم بشه ۲۰۰
یک شنبه که عدد متغییر انلاین رو کردم مثلا۱۰۰ عدد متغییر افلاینم بشه ۳۰۰ یعنی هر روز هر عددی من دادم به انلاین این افلاین جمع کنه 
دو شنبه دادم ۵۰ متغییر افلاینم بشه ۳۵۰ به همین شکل میشه این کارو کرد 
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#5
(1398/5/18، 05:43 عصر)Morj1 نوشته است: دیدم تو انجمن 
فقط یه سوال دیگه 
مثلا من دوتا متغیر دارم یکی انلاین یکی افلاین 
متغییر انلاین عددش ۰ متغییر افلاین هم عددش ۰ 
میخوام مثلا شنبه عدد متغییر انلاین رو کنم ۲۰۰ بعد عدد متغییر افلاین هم بشه ۲۰۰
یک شنبه که عدد متغییر انلاین رو کردم مثلا۱۰۰ عدد متغییر افلاینم بشه ۳۰۰ یعنی هر روز هر عددی من دادم به انلاین این افلاین جمع کنه 
دو شنبه دادم ۵۰ متغییر افلاینم بشه ۳۵۰ به همین شکل میشه این کارو کرد 

هر دوتارو آنلاین میکنید و خودتون هر روز جمع میکنید ...
اگر بخواید اون آفلاینرو باهاش کار کنید سمت کانستراکت باید چند تا ایونت بذارید و بعد سیو هم بکنید ...
اما اگر اونم آنلاین باشه دیگه احتیاجی به سیو نیست .
  پاسخ


 سپاس شده توسط: Morj1 ، shazde
#6
(1398/5/18، 04:51 عصر)Morj1 نوشته است:
(1398/5/18، 04:16 عصر)Mahdisms نوشته است: سلام با on storage میتونین پلاگینش و آموزشش هم هست اما باید هاست بخرین
سپاس یاوتون نره

سلام لینک اموزش رو میشه بزارین 

سلام آموزش ها تو تاپیک آقا میلاد هستن اینم لینکش
لینک سایت آقا میلاد: miladesign.ir
لینک تاپیکش:
سیستم ذخیره آنلاین OnStorage

پیش نیاز ها 
1 داشتن هاست پولی
2 اول توی هاستتون توی پوشه htdocs اون فایل سمت سرور رو آپلود کنید
3 یه دیتا بیس خالی بسازید که اصلا توش sql نباشه و خالی
4بعد برای ثبت نام به این لینک در هاستتون برید
yourhost.com/onstorage/login.php
بعد لاگین در این لینک وارد پنل خود در onstorage میشوید فقط یه نکته اون رمزی که تو قسمت ادمین ثبت نام میزنین رو حفظ کنید وقتی میخواین وارد پنلتون بشین لازمتون میشه
وقتی وارد پنل شدید طبق آموزش های آقا میلاد برید و اگر خواستین یه متغییر از نوع stringیا txt بسازید مقدار پیش فرض رو روی دوتا دابل کوتیشن قرار بدید تا به مشکل بر نخورید 
دابل کوتیشن اینه(")البته پارانتزاش حساب نیست
سپاس یادتون نره و اعتبار
  پاسخ


 سپاس شده توسط: hasansanaei ، Morj1 ، shazde ، mahdi.paradox
#7
اگه تو تاپیک چیزی نتونستین بفهمین بعد نصب پلاگین اینو بخونین

یه آموزش ساده ساخت فرم عضویت و ورود با سیستم ذخیره متغیرهای OnStorage آماده کردم. آخر پست سورس رو میتونید دانلود کنید.
 
  • یه بازی توی OnStorage بسازید.

  • یه متغیر با اسم password از نوع String بسازید.

  • یه متغیر با اسم name از نوع String بسازید. (اختیاری)

  • میتونید متغیرهای دیگه ای مثل شماره تلفن و ... اضافه کنید.

  • سیستم OnStorage به صورت خودکار واسه هر بازی که میسازید یه ستون به اسم "شناسه کاربر" میسازه که ما اینجا ازش واسه ذخیره ایمیل کاربر استفاده می کنیم.

  • توی این آموزش از پلاگین های Browser برای نمایش پیام ها و LocalStorage برای ذخیره برخی اطلاعات استفاده میکنیم.
توی کانستراکت فرم ثبت نام و ورود بسازید:
[تصویر:  login_signup.png]
  • خب الان با استفاده از فرم سمت راست باید عملیات ثبت نام کاربر رو انجام بدیم.

  • در ابتدا چک میکنیم که آیا کاربر موقع انتخاب گزینه ثبت نام تمام موارد خواسته شده توی فرم رو پر کرده یا نه:
[تصویر:  signup1.png]
ایونت 1 - بررسی عدم وارد کردن ایمیل توسط کاربر و نمایش پیام خطا
ایونت 2 - بررسی عدم وارد کردن نام توسط کاربر و نمایش پیام خطا
ایونت 3 - بررسی عدم وارد کردن رمز توسط کاربر و نمایش پیام خطا
  • در ادامه چک میکنیم که اگه هنگام انتخاب گزینه ثبت نام فرم کامل پر شده اطلاعات به هاست ارسال بشه:
[تصویر:  signup2.png]
ایونت 4 - بررسی وارد کردن تمامی اطلاعات و ارسال داده ها
ایونت 5 - نمایش پیام ثبت نام با موفقیت انجام شد بعد از ارسال داده ها
ایونت 6 - نمایش پیام خطا در هنگام ثبت نام بعد از ارسال نشدن داده ها

نحوه ارسال داده ها:
[تصویر:  signup3.png]
GameId - شناسه بازی در پنل مدیریت
Token - توکن بازی در پنل مدیریت
UserId - شناسه کاربر (در این مثال ایمیل رو به عنوان شناسه قرار دادیم)
مقادیر بعدی - ارسال نام و رمز کاربر
  • کار ساخت فرم ثبت نام تموم شد.
  • الان با استفاده از فرم سمت چپ عملیات ورود به حساب کاربری رو انجام میدیم.
  • قبل از اون یه لی اوت جدید بسازید و داخل اون یه تکست و یه باتن قرار بدید:
[تصویر:  dashboard.png]
  • از این لی اوت به عنوان پنل کاربر استفاده میکنیم که توی اون یه متن خوش آمدید و یه گزینه خروج قرار داره.
  • برگردیم به همون فرم ورود. اول چک میکنیم کاربر اطلاعات خواسته شده رو پر کرده یا نه
[تصویر:  login1.png]

ایونت 7 - بررسی عدم وارد کردن ایمیل توسط کاربر و نمایش پیام خطا

ایونت 8 - بررسی عدم وارد کردن نام توسط کاربر و نمایش پیام خطا
  • در ادامه چک میکنیم اگه کاربر همه اطلاعات خواسته شده رو پر کرده داده ها رو از هاست دریافت کنیم. دقت کنید چیزی ارسال نمیکنیم و فقط دریافت میکنیم.
[تصویر:  login2.png]

 

نحوه دریافت اطلاعات:

[تصویر:  login3.png]

GameId - شناسه بازی در پنل مدیریت

TokenId - توکن بازی در پنل مدیریت

UserId - شناسه کاربر (که در اینجا ایمیل وارد شده هستش)
  • بعد از این کار چک میکنیم داده ها دریافت شدن یا نه و اگه دریافت شدن آیا اطلاعاتی که کاربر وارد کرده درست هستن یا نه.
[تصویر:  login4.png]

ایونت 10 - نمایش پیام خطا اگه اطلاعات از هاست دریافت نشدن

ایونت 11 - اگه ایمیلی که کاربر وارد کرده قبلا ثبت نام نکرده باشه پیامی با عنوان شما تاکنون ثبت نام نکرده اید نشون داده میشه

ایونت 12 - اگه اطلاعات دریافت شدن چک میکنیم که رمزی که کاربر وارد کرده با رمزی که از هاست دریافت کردیم یکی نبود پیامی با عنوان رمز وارد شده اشتباه است نشون داده میشه

ایونت 13 - اگه اطلاعات دریافت شدن و رمز هم درست بود، نام و ایمیل کاربر رو که از هاست دریافت کردیم با استفاده از LocalStorage ذخیره میکنیم. یه پیام ورود انجام شد نشون داده میشه و در نهایت کاربر رو به لی اوت پنل کاربری میفرستیم.
  • تا اینجا کار ورود به حساب کاربر هم انجام شده ولی یه چندتا کار دیگه میتونیم انجام بدیم که اختیاری هستن.
[تصویر:  start_layout.png]

ایونت 14 - توی شروع لی اوت فرم ثبت نام و ورود چک میکنیم ایمیل کاربر توی LocalStorage هست یا نه.

ایونت 15 - اگه ایمیل کاربر وجود داشت کاربر رو به صفحه پنل کاربری میفرستیم.

 

توی لی اوت پنل کاربری:

[تصویر:  dashboard2.png]

ایونت 1 - توی شروع لی اوت چک میکنیم اسم کاربر توی LocalStorage وجود داره یا نه.

ایونت 2 - اگه اسم کاربر وجود داشت اون رو دریافت می کنیم.

ایونت 3 - اگه دریافت انجام شد اسم کاربر رو به متن خوش آمد گویی اضافه می کنیم.

 

[تصویر:  logout.png]

ایونت 4 - اگه کاربر گزینه خروج از حساب کاربری رو انتخاب کرد اسم و ایمیل خودش از LocalStorage حذف بشن.

ایونت 5 - اگه اطلاعات حذف شدن کاربر رو به صفحه عضویت/ورود میفرستیم.

 

[تصویر:  dashboard3.png]

ایونت 6 - اگه اسم کاربر توی LocalStorage نباشه کاربر رو به صفحه ورود میفرستیم.

 

[تصویر:  logged.png]

نمونه صفحه پنل کاربری بعد از ورود کاربر


 
دریافت سورس پروژه
 
دریافت OnStorage به همراه راهنمای نصب
  پاسخ


 سپاس شده توسط: Morj1 ، shazde ، مهدی یار2
#8
(1398/5/18، 09:59 عصر)Mahdisms نوشته است: اگه تو تاپیک چیزی نتونستین بفهمین بعد نصب پلاگین اینو بخونین

یه آموزش ساده ساخت فرم عضویت و ورود با سیستم ذخیره متغیرهای OnStorage آماده کردم. آخر پست سورس رو میتونید دانلود کنید.
 
  • یه بازی توی OnStorage بسازید.

  • یه متغیر با اسم password از نوع String بسازید.

  • یه متغیر با اسم name از نوع String بسازید. (اختیاری)

  • میتونید متغیرهای دیگه ای مثل شماره تلفن و ... اضافه کنید.

  • سیستم OnStorage به صورت خودکار واسه هر بازی که میسازید یه ستون به اسم "شناسه کاربر" میسازه که ما اینجا ازش واسه ذخیره ایمیل کاربر استفاده می کنیم.

  • توی این آموزش از پلاگین های Browser برای نمایش پیام ها و LocalStorage برای ذخیره برخی اطلاعات استفاده میکنیم.
توی کانستراکت فرم ثبت نام و ورود بسازید:
[تصویر:  login_signup.png]
  • خب الان با استفاده از فرم سمت راست باید عملیات ثبت نام کاربر رو انجام بدیم.

  • در ابتدا چک میکنیم که آیا کاربر موقع انتخاب گزینه ثبت نام تمام موارد خواسته شده توی فرم رو پر کرده یا نه:
[تصویر:  signup1.png]
ایونت 1 - بررسی عدم وارد کردن ایمیل توسط کاربر و نمایش پیام خطا
ایونت 2 - بررسی عدم وارد کردن نام توسط کاربر و نمایش پیام خطا
ایونت 3 - بررسی عدم وارد کردن رمز توسط کاربر و نمایش پیام خطا
  • در ادامه چک میکنیم که اگه هنگام انتخاب گزینه ثبت نام فرم کامل پر شده اطلاعات به هاست ارسال بشه:
[تصویر:  signup2.png]
ایونت 4 - بررسی وارد کردن تمامی اطلاعات و ارسال داده ها
ایونت 5 - نمایش پیام ثبت نام با موفقیت انجام شد بعد از ارسال داده ها
ایونت 6 - نمایش پیام خطا در هنگام ثبت نام بعد از ارسال نشدن داده ها

نحوه ارسال داده ها:
[تصویر:  signup3.png]
GameId - شناسه بازی در پنل مدیریت
Token - توکن بازی در پنل مدیریت
UserId - شناسه کاربر (در این مثال ایمیل رو به عنوان شناسه قرار دادیم)
مقادیر بعدی - ارسال نام و رمز کاربر
  • کار ساخت فرم ثبت نام تموم شد.
  • الان با استفاده از فرم سمت چپ عملیات ورود به حساب کاربری رو انجام میدیم.
  • قبل از اون یه لی اوت جدید بسازید و داخل اون یه تکست و یه باتن قرار بدید:
[تصویر:  dashboard.png]
  • از این لی اوت به عنوان پنل کاربر استفاده میکنیم که توی اون یه متن خوش آمدید و یه گزینه خروج قرار داره.
  • برگردیم به همون فرم ورود. اول چک میکنیم کاربر اطلاعات خواسته شده رو پر کرده یا نه
[تصویر:  login1.png]

ایونت 7 - بررسی عدم وارد کردن ایمیل توسط کاربر و نمایش پیام خطا

ایونت 8 - بررسی عدم وارد کردن نام توسط کاربر و نمایش پیام خطا
  • در ادامه چک میکنیم اگه کاربر همه اطلاعات خواسته شده رو پر کرده داده ها رو از هاست دریافت کنیم. دقت کنید چیزی ارسال نمیکنیم و فقط دریافت میکنیم.
[تصویر:  login2.png]

 

نحوه دریافت اطلاعات:

[تصویر:  login3.png]

GameId - شناسه بازی در پنل مدیریت

TokenId - توکن بازی در پنل مدیریت

UserId - شناسه کاربر (که در اینجا ایمیل وارد شده هستش)
  • بعد از این کار چک میکنیم داده ها دریافت شدن یا نه و اگه دریافت شدن آیا اطلاعاتی که کاربر وارد کرده درست هستن یا نه.
[تصویر:  login4.png]

ایونت 10 - نمایش پیام خطا اگه اطلاعات از هاست دریافت نشدن

ایونت 11 - اگه ایمیلی که کاربر وارد کرده قبلا ثبت نام نکرده باشه پیامی با عنوان شما تاکنون ثبت نام نکرده اید نشون داده میشه

ایونت 12 - اگه اطلاعات دریافت شدن چک میکنیم که رمزی که کاربر وارد کرده با رمزی که از هاست دریافت کردیم یکی نبود پیامی با عنوان رمز وارد شده اشتباه است نشون داده میشه

ایونت 13 - اگه اطلاعات دریافت شدن و رمز هم درست بود، نام و ایمیل کاربر رو که از هاست دریافت کردیم با استفاده از LocalStorage ذخیره میکنیم. یه پیام ورود انجام شد نشون داده میشه و در نهایت کاربر رو به لی اوت پنل کاربری میفرستیم.
  • تا اینجا کار ورود به حساب کاربر هم انجام شده ولی یه چندتا کار دیگه میتونیم انجام بدیم که اختیاری هستن.
[تصویر:  start_layout.png]

ایونت 14 - توی شروع لی اوت فرم ثبت نام و ورود چک میکنیم ایمیل کاربر توی LocalStorage هست یا نه.

ایونت 15 - اگه ایمیل کاربر وجود داشت کاربر رو به صفحه پنل کاربری میفرستیم.

 

توی لی اوت پنل کاربری:

[تصویر:  dashboard2.png]

ایونت 1 - توی شروع لی اوت چک میکنیم اسم کاربر توی LocalStorage وجود داره یا نه.

ایونت 2 - اگه اسم کاربر وجود داشت اون رو دریافت می کنیم.

ایونت 3 - اگه دریافت انجام شد اسم کاربر رو به متن خوش آمد گویی اضافه می کنیم.

 

[تصویر:  logout.png]

ایونت 4 - اگه کاربر گزینه خروج از حساب کاربری رو انتخاب کرد اسم و ایمیل خودش از LocalStorage حذف بشن.

ایونت 5 - اگه اطلاعات حذف شدن کاربر رو به صفحه عضویت/ورود میفرستیم.

 

[تصویر:  dashboard3.png]

ایونت 6 - اگه اسم کاربر توی LocalStorage نباشه کاربر رو به صفحه ورود میفرستیم.

 

[تصویر:  logged.png]

نمونه صفحه پنل کاربری بعد از ورود کاربر


 
دریافت سورس پروژه
 
دریافت OnStorage به همراه راهنمای نصب

دمت گرم مشتی سنگ تموم گذاشتی 
برا استفاده این تو گوشی چه خروجی بگیرم؟
بعد اگه از همین استفاده کنم باگ نداره خوبه ؟
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#9
(1398/5/19، 12:18 صبح)Morj1 نوشته است:
(1398/5/18، 09:59 عصر)Mahdisms نوشته است: اگه تو تاپیک چیزی نتونستین بفهمین بعد نصب پلاگین اینو بخونین

یه آموزش ساده ساخت فرم عضویت و ورود با سیستم ذخیره متغیرهای OnStorage آماده کردم. آخر پست سورس رو میتونید دانلود کنید.
 
  • یه بازی توی OnStorage بسازید.

  • یه متغیر با اسم password از نوع String بسازید.

  • یه متغیر با اسم name از نوع String بسازید. (اختیاری)

  • میتونید متغیرهای دیگه ای مثل شماره تلفن و ... اضافه کنید.

  • سیستم OnStorage به صورت خودکار واسه هر بازی که میسازید یه ستون به اسم "شناسه کاربر" میسازه که ما اینجا ازش واسه ذخیره ایمیل کاربر استفاده می کنیم.

  • توی این آموزش از پلاگین های Browser برای نمایش پیام ها و LocalStorage برای ذخیره برخی اطلاعات استفاده میکنیم.
توی کانستراکت فرم ثبت نام و ورود بسازید:
[تصویر:  login_signup.png]
  • خب الان با استفاده از فرم سمت راست باید عملیات ثبت نام کاربر رو انجام بدیم.

  • در ابتدا چک میکنیم که آیا کاربر موقع انتخاب گزینه ثبت نام تمام موارد خواسته شده توی فرم رو پر کرده یا نه:
[تصویر:  signup1.png]
ایونت 1 - بررسی عدم وارد کردن ایمیل توسط کاربر و نمایش پیام خطا
ایونت 2 - بررسی عدم وارد کردن نام توسط کاربر و نمایش پیام خطا
ایونت 3 - بررسی عدم وارد کردن رمز توسط کاربر و نمایش پیام خطا
  • در ادامه چک میکنیم که اگه هنگام انتخاب گزینه ثبت نام فرم کامل پر شده اطلاعات به هاست ارسال بشه:
[تصویر:  signup2.png]
ایونت 4 - بررسی وارد کردن تمامی اطلاعات و ارسال داده ها
ایونت 5 - نمایش پیام ثبت نام با موفقیت انجام شد بعد از ارسال داده ها
ایونت 6 - نمایش پیام خطا در هنگام ثبت نام بعد از ارسال نشدن داده ها

نحوه ارسال داده ها:
[تصویر:  signup3.png]
GameId - شناسه بازی در پنل مدیریت
Token - توکن بازی در پنل مدیریت
UserId - شناسه کاربر (در این مثال ایمیل رو به عنوان شناسه قرار دادیم)
مقادیر بعدی - ارسال نام و رمز کاربر
  • کار ساخت فرم ثبت نام تموم شد.
  • الان با استفاده از فرم سمت چپ عملیات ورود به حساب کاربری رو انجام میدیم.
  • قبل از اون یه لی اوت جدید بسازید و داخل اون یه تکست و یه باتن قرار بدید:
[تصویر:  dashboard.png]
  • از این لی اوت به عنوان پنل کاربر استفاده میکنیم که توی اون یه متن خوش آمدید و یه گزینه خروج قرار داره.
  • برگردیم به همون فرم ورود. اول چک میکنیم کاربر اطلاعات خواسته شده رو پر کرده یا نه
[تصویر:  login1.png]

ایونت 7 - بررسی عدم وارد کردن ایمیل توسط کاربر و نمایش پیام خطا

ایونت 8 - بررسی عدم وارد کردن نام توسط کاربر و نمایش پیام خطا
  • در ادامه چک میکنیم اگه کاربر همه اطلاعات خواسته شده رو پر کرده داده ها رو از هاست دریافت کنیم. دقت کنید چیزی ارسال نمیکنیم و فقط دریافت میکنیم.
[تصویر:  login2.png]

 

نحوه دریافت اطلاعات:

[تصویر:  login3.png]

GameId - شناسه بازی در پنل مدیریت

TokenId - توکن بازی در پنل مدیریت

UserId - شناسه کاربر (که در اینجا ایمیل وارد شده هستش)
  • بعد از این کار چک میکنیم داده ها دریافت شدن یا نه و اگه دریافت شدن آیا اطلاعاتی که کاربر وارد کرده درست هستن یا نه.
[تصویر:  login4.png]

ایونت 10 - نمایش پیام خطا اگه اطلاعات از هاست دریافت نشدن

ایونت 11 - اگه ایمیلی که کاربر وارد کرده قبلا ثبت نام نکرده باشه پیامی با عنوان شما تاکنون ثبت نام نکرده اید نشون داده میشه

ایونت 12 - اگه اطلاعات دریافت شدن چک میکنیم که رمزی که کاربر وارد کرده با رمزی که از هاست دریافت کردیم یکی نبود پیامی با عنوان رمز وارد شده اشتباه است نشون داده میشه

ایونت 13 - اگه اطلاعات دریافت شدن و رمز هم درست بود، نام و ایمیل کاربر رو که از هاست دریافت کردیم با استفاده از LocalStorage ذخیره میکنیم. یه پیام ورود انجام شد نشون داده میشه و در نهایت کاربر رو به لی اوت پنل کاربری میفرستیم.
  • تا اینجا کار ورود به حساب کاربر هم انجام شده ولی یه چندتا کار دیگه میتونیم انجام بدیم که اختیاری هستن.
[تصویر:  start_layout.png]

ایونت 14 - توی شروع لی اوت فرم ثبت نام و ورود چک میکنیم ایمیل کاربر توی LocalStorage هست یا نه.

ایونت 15 - اگه ایمیل کاربر وجود داشت کاربر رو به صفحه پنل کاربری میفرستیم.

 

توی لی اوت پنل کاربری:

[تصویر:  dashboard2.png]

ایونت 1 - توی شروع لی اوت چک میکنیم اسم کاربر توی LocalStorage وجود داره یا نه.

ایونت 2 - اگه اسم کاربر وجود داشت اون رو دریافت می کنیم.

ایونت 3 - اگه دریافت انجام شد اسم کاربر رو به متن خوش آمد گویی اضافه می کنیم.

 

[تصویر:  logout.png]

ایونت 4 - اگه کاربر گزینه خروج از حساب کاربری رو انتخاب کرد اسم و ایمیل خودش از LocalStorage حذف بشن.

ایونت 5 - اگه اطلاعات حذف شدن کاربر رو به صفحه عضویت/ورود میفرستیم.

 

[تصویر:  dashboard3.png]

ایونت 6 - اگه اسم کاربر توی LocalStorage نباشه کاربر رو به صفحه ورود میفرستیم.

 

[تصویر:  logged.png]

نمونه صفحه پنل کاربری بعد از ورود کاربر


 
دریافت سورس پروژه
 
دریافت OnStorage به همراه راهنمای نصب

دمت گرم مشتی سنگ تموم گذاشتی 
برا استفاده این تو گوشی چه خروجی بگیرم؟
بعد اگه از همین استفاده کنم باگ نداره خوبه ؟
سلام باگ نداره و خروجی کوردوا از وینوس بگیر
  پاسخ


 سپاس شده توسط: Morj1 ، mahdi.paradox


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
Information پرداخت درون برنامه مایکت کوردوا ya mahdi 0 223 1404/1/17، 05:43 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi
  نحوه خروجی اندروید کوردوا ya mahdi 0 172 1404/1/11، 04:06 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi
Wink حل شده مقادير لازم در environment variable ᔕinaᗪehghani 24 11,562 1403/10/23، 12:10 صبح
آخرین ارسال: Tggi
  تپسل .....فروشگاه Hamidreza 3 1,925 1403/10/22، 11:57 عصر
آخرین ارسال: Tggi
  خروجی اندروید با Intel xdk ya mahdi 0 126 1403/8/25، 02:08 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi

پرش به انجمن: