حل شده مشکل
#1
سلام خسته نباشید
این نمیدونم مشکل یا باگ من توکانستراکت تو لایوت گیم  گفتم هر رندوم ثانیه بین 8 تا 12 تو یک اسپرایت بساز . اما مشکل اینجاست کانستراکت هر همون لایت لوگو محاسبه میکنه مثلا من میرم تو بازی در 3ومین ثانیه بازی میسازه اما اگر تو کانستراکت تو همون لایوت اجراش میکنم میره رندوم از 8 تا 12 میسازه!
الان چیکار کنم فقط زمانی که وارد این لایوت شد ستارت شه!
پ.ن گفتم در شروع لایت مثلا فلان متغیر ترو شه و اگه ترو بود بسازه بازم ثانیه از هون اول محاسبه میشه!
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#2
(1398/10/11، 04:23 صبح)saman نوشته است: سلام خسته نباشید
این نمیدونم مشکل یا باگ من توکانستراکت تو لایوت گیم  گفتم هر رندوم ثانیه بین 8 تا 12 تو یک اسپرایت بساز . اما مشکل اینجاست کانستراکت هر همون لایت لوگو محاسبه میکنه مثلا من میرم تو بازی در 3ومین ثانیه بازی میسازه اما اگر تو کانستراکت تو همون لایوت اجراش میکنم میره رندوم از 8 تا 12 میسازه!
الان چیکار کنم فقط زمانی که وارد این لایوت شد ستارت شه!
پ.ن گفتم در شروع لایت مثلا فلان متغیر ترو شه و اگه ترو بود بسازه بازم ثانیه از هون اول محاسبه میشه!

خب ، باید عکس میذاشتید از ایونت و اکشن ها ولی من بهتون میگم حدس میزنم که :

همونطور که شرط گذاشتید اگر فلان متغیر True بود بساز ... همون شرط رو هم برای اوری 8 تا 12 هم بذار ،

یعنی چی ؟ همین شرط رو جداگانه روی اونم بذار ، اینطوری از زمانی شروع به شماردن میکنه که اون متغیر True باشه ،

محض اطمینان هم بهتون میگم ، برای این شرط شما باید اول متغیر رو بررسی کنید و بعد در یک sub-event عملیات شمردن و ساختن رو بنویسید .
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#3
میتونید یه متغیر بسازید و بگید در شروع لیوت 1 بشه
و بعد شرط بزارید که اگه اون متغیر 1 بود شروع کنه به اسپرایت ساختن
سهراب سپهری

ﮔﺎﻫﮕﺎﻫﯽ ﮐﻪ ﺩﻟﻢ ﻣﯿﮕﯿﺮﺩ به خودم میگویم در دیاری که پر از دیوار است
ﺑﻪ ﮐﺠﺎ ﺑﺎﯾﺪ ﺭﻓﺖ؟
ﺑﻪ ﮐﻪ ﺑﺎﯾﺪ ﭘﯿﻮﺳﺖ؟
ﺑﻪ ﮐﻪ ﺑﺎﯾﺪ ﺩﻝ ﺑﺴﺖ
ﺣﺲ ﺗﻨﻬﺎﯼ ﺩﺭﻭﻧﻢ ﮔﻮﯾﺪ :
ﺑﺸﮑﻦ ﺩﯾﻮﺍﺭﯼ ، ﮐﻪ ﺩﺭﻭﻧﺖ ﺩﺍﺭﯼ !
ﭼﻪ ﺳﻮﺍﻟﯽ ﺩﺍﺭﯼ؟!
ﺗﻮ " خدﺍ " ﺭﺍ ﺩﺍﺭﯼ
" ﺧﺪﺍ "
ﺍﻭﻝ ﻭ ﺁﺧر با توست....



  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#4
(1398/10/11، 01:00 عصر)amin COD نوشته است: میتونید یه متغیر بسازید و بگید در شروع لیوت 1 بشه
و بعد شرط بزارید که اگه اون متغیر 1 بود شروع کنه به اسپرایت ساختن


این طور  اگه شد 1000 اسپرایت میسازه 
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#5
نه میگم بگید اگه مساوی یک بود اونوقت رندوم بین 8 تا 12 ثانیه شروع کنه به ساخت اسپرایت
یعنی یه ایونت به همون ایونت رندومتون اضافه کنید که متغیر مساوی یه بود اونوقت اجرا بشه

کاملا کار میده مطمئن باش
سهراب سپهری

ﮔﺎﻫﮕﺎﻫﯽ ﮐﻪ ﺩﻟﻢ ﻣﯿﮕﯿﺮﺩ به خودم میگویم در دیاری که پر از دیوار است
ﺑﻪ ﮐﺠﺎ ﺑﺎﯾﺪ ﺭﻓﺖ؟
ﺑﻪ ﮐﻪ ﺑﺎﯾﺪ ﭘﯿﻮﺳﺖ؟
ﺑﻪ ﮐﻪ ﺑﺎﯾﺪ ﺩﻝ ﺑﺴﺖ
ﺣﺲ ﺗﻨﻬﺎﯼ ﺩﺭﻭﻧﻢ ﮔﻮﯾﺪ :
ﺑﺸﮑﻦ ﺩﯾﻮﺍﺭﯼ ، ﮐﻪ ﺩﺭﻭﻧﺖ ﺩﺍﺭﯼ !
ﭼﻪ ﺳﻮﺍﻟﯽ ﺩﺍﺭﯼ؟!
ﺗﻮ " خدﺍ " ﺭﺍ ﺩﺍﺭﯼ
" ﺧﺪﺍ "
ﺍﻭﻝ ﻭ ﺁﺧر با توست....



  پاسخ


 سپاس شده توسط: saman
#6
(1398/10/11، 10:52 صبح)hesam3 نوشته است:
(1398/10/11، 04:23 صبح)saman نوشته است: سلام خسته نباشید
این نمیدونم مشکل یا باگ من توکانستراکت تو لایوت گیم  گفتم هر رندوم ثانیه بین 8 تا 12 تو یک اسپرایت بساز . اما مشکل اینجاست کانستراکت هر همون لایت لوگو محاسبه میکنه مثلا من میرم تو بازی در 3ومین ثانیه بازی میسازه اما اگر تو کانستراکت تو همون لایوت اجراش میکنم میره رندوم از 8 تا 12 میسازه!
الان چیکار کنم فقط زمانی که وارد این لایوت شد ستارت شه!
پ.ن گفتم در شروع لایت مثلا فلان متغیر ترو شه و اگه ترو بود بسازه بازم ثانیه از هون اول محاسبه میشه!

خب ، باید عکس میذاشتید از ایونت و اکشن ها ولی من بهتون میگم حدس میزنم که :

همونطور که شرط گذاشتید اگر فلان متغیر True بود بساز ... همون شرط رو هم برای اوری 8 تا 12 هم بذار ،

یعنی چی ؟ همین شرط رو جداگانه روی اونم بذار ، اینطوری از زمانی شروع به شماردن میکنه که اون متغیر True باشه ،

محض اطمینان هم بهتون میگم ، برای این شرط شما باید اول متغیر رو بررسی کنید و بعد در یک sub-event عملیات شمردن و ساختن رو بنویسید .
میدونم چی میگید اما اینکار و کردم نشد کانستراکت میدونی چیکار میکنه مثلا من گفتم هر 8 ثانیه اسپرایت بسازه خب
این میاد از اول لایوت حساب میکنه با حتی شرط ترور مثلا وقتی وارد لایوت لوگو شد بعد اومد منو 5ثانیه  است اومده خب رفت داخل بازی بعد 3 ثانیه میسازه ! میگیم هم اگه ترور بود بسازه باز همین کارو میکنه اگه ترو نبود نمیساز اما اگر بگیم در شروع این لایوت ترو شود اون ثانیه خود را محاسبه کرده و بعد همون 3 ثانیه میسازه



(1398/10/11، 02:32 عصر)amin COD نوشته است: نه میگم بگید اگه مساوی یک بود اونوقت رندوم بین 8 تا 12 ثانیه شروع کنه به ساخت اسپرایت
یعنی یه ایونت به همون ایونت رندومتون اضافه کنید که متغیر مساوی یه بود اونوقت اجرا بشه

کاملا کار میده مطمئن باش

این کار شما رو تست کردم همون شب خودم اومدم ثانیه رو ساختم مشکل همینه اگه برابر بود 1000 اسپرایت میسازه پشت سر هم
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#7
بیا این سورس رو از لیوت لوگو پلی کن ...مشکلت حله
سهراب سپهری

ﮔﺎﻫﮕﺎﻫﯽ ﮐﻪ ﺩﻟﻢ ﻣﯿﮕﯿﺮﺩ به خودم میگویم در دیاری که پر از دیوار است
ﺑﻪ ﮐﺠﺎ ﺑﺎﯾﺪ ﺭﻓﺖ؟
ﺑﻪ ﮐﻪ ﺑﺎﯾﺪ ﭘﯿﻮﺳﺖ؟
ﺑﻪ ﮐﻪ ﺑﺎﯾﺪ ﺩﻝ ﺑﺴﺖ
ﺣﺲ ﺗﻨﻬﺎﯼ ﺩﺭﻭﻧﻢ ﮔﻮﯾﺪ :
ﺑﺸﮑﻦ ﺩﯾﻮﺍﺭﯼ ، ﮐﻪ ﺩﺭﻭﻧﺖ ﺩﺍﺭﯼ !
ﭼﻪ ﺳﻮﺍﻟﯽ ﺩﺍﺭﯼ؟!
ﺗﻮ " خدﺍ " ﺭﺍ ﺩﺍﺭﯼ
" ﺧﺪﺍ "
ﺍﻭﻝ ﻭ ﺁﺧر با توست....



  پاسخ


 سپاس شده توسط: saman
#8
(1398/10/11، 02:42 عصر)amin COD نوشته است: بیا این سورس رو از لیوت لوگو پلی کن ...مشکلت حله


ممنون اما دوست عزیز متوجه منظورم نشدی اقا حسام هم همین که شما ساختید گفت اما برا سورس ثانیه گزاشتم نگاه کنید و چند بار اجراش کنید ببینید در چه ثانیه میسازد!
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#9
والا الان مخم قد نمیده دیگه 4
سهراب سپهری

ﮔﺎﻫﮕﺎﻫﯽ ﮐﻪ ﺩﻟﻢ ﻣﯿﮕﯿﺮﺩ به خودم میگویم در دیاری که پر از دیوار است
ﺑﻪ ﮐﺠﺎ ﺑﺎﯾﺪ ﺭﻓﺖ؟
ﺑﻪ ﮐﻪ ﺑﺎﯾﺪ ﭘﯿﻮﺳﺖ؟
ﺑﻪ ﮐﻪ ﺑﺎﯾﺪ ﺩﻝ ﺑﺴﺖ
ﺣﺲ ﺗﻨﻬﺎﯼ ﺩﺭﻭﻧﻢ ﮔﻮﯾﺪ :
ﺑﺸﮑﻦ ﺩﯾﻮﺍﺭﯼ ، ﮐﻪ ﺩﺭﻭﻧﺖ ﺩﺍﺭﯼ !
ﭼﻪ ﺳﻮﺍﻟﯽ ﺩﺍﺭﯼ؟!
ﺗﻮ " خدﺍ " ﺭﺍ ﺩﺍﺭﯼ
" ﺧﺪﺍ "
ﺍﻭﻝ ﻭ ﺁﺧر با توست....



  پاسخ


 سپاس شده توسط: saman
#10
(1398/10/11، 03:39 عصر)amin COD نوشته است: والا الان مخم قد نمیده دیگه 4


نه داش مشکل کانستراکت میدونم
  پاسخ


 سپاس شده توسط:


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
Information پرداخت درون برنامه مایکت کوردوا ya mahdi 0 230 1404/1/17، 05:43 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi
  نحوه خروجی اندروید کوردوا ya mahdi 0 182 1404/1/11، 04:06 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi
Wink حل شده مقادير لازم در environment variable ᔕinaᗪehghani 24 11,598 1403/10/23، 12:10 صبح
آخرین ارسال: Tggi
  تپسل .....فروشگاه Hamidreza 3 1,932 1403/10/22، 11:57 عصر
آخرین ارسال: Tggi
  خروجی اندروید با Intel xdk ya mahdi 0 130 1403/8/25، 02:08 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi

پرش به انجمن: