1399/2/21، 02:02 عصر
آقا من از آقا حسام غدر میخوام
فکر کردم فونت پیشنهادی میخوان
گفتم
ببخشید
فکر کردم فونت پیشنهادی میخوان
گفتم
ببخشید
بازی قهرمانان علیه شیاطین منتشر شد
|
1399/2/21، 02:02 عصر
آقا من از آقا حسام غدر میخوام
فکر کردم فونت پیشنهادی میخوان گفتم ببخشید
1399/2/21، 02:07 عصر
(1399/2/21، 01:47 عصر)mhp نوشته است:این خوبه ولی آیکون مهمه چون توی مارکت ها همیشه آیکون رو نشون میدن پس آیکون میشه یه جورایی شناستنامه بازی اگر بتونی همین حالتی که حسین جان گفتن رو با رنگ هی گرمی مثل قرمز یا نارنجی خییلی پر رنگ پیاده کنی و اون کاراکتری رو که میزاری رو نزدیک تر کنی خییلی خوب میشه اگر اون کاراکتر دور باشه ، خییلی جالب نمیشه آیکون باید طوری باشه که کاربر وقتب داره مارکتو نگاه می کنه ، جذبش بشه باید مبهوت آیکونت بشه
1399/2/21، 02:10 عصر
(1399/2/21، 01:47 عصر)mhp نوشته است: سلام حسام جان.سلام حسین جان بازی با رزولوشن 16:9 نیست . قصد داشتم ببینم اگر صفحه غیره باشه چه اتفاقی میوفته ؛ بلعکس خیلی هم از از این رزولوشن خوشم اومد ، فقط گوشه های سمت راست و چپ بصورت مساوی کمی کمتر از حالت عادی هست . انیمیشن ها چون پوینت هاشون به درستی ست نشده بعضی هاشون نرم نمیزنن . احتمالا توی نسخه بعدی بازی یک قسمت برای افزایش سرعت بذارم ( مثل بازی های دیفنس که سرعت نبرد مثلا دو برابر میشه ) ؛ درباره موضوع اطلاعات هم خوشم اومد ، حتما نسخه بعدی به بازی اضافه میکنم . ( البته بازی افکت هایی داشت که به دلایلی حذف کردم اما نسخه بعدی دوباره میذارمشون ؛ مثلا افکت مردن نیرو ها و ... ) . لود صفحه ها لازمه که اینطوری باشه حسین جان ، لودینگ ها برای اجرای روون تر بازی هستند ، مثلا اگر صفحه بازی این صفحه لودینگ به کار نره بازی کلا فورس کلوز میده چون حجم اطلاعاتش بسیار بالا هست و از اون جایی که لودینگ گلوبال هست زمانش بر حسب پروژه محاسبه و گذاشته شده . هرچند درباره منسوخ شدن پرداخت درون برنامه کاملا در اشتباهی ، اما توی نسخه بعدی قصد اضافه کردن 3 جایگاه تبلیغاتی ویدئو جایزه ای دارم . نظر لطفته ؛ بله پروژه تفننی بوده ، کل پروژه توی حدود 2 هفته ساخته شده دیگه چه توقعی ازش میشه داشت ؟ بازی از 15 فروردین تموم شده بود ، اما به دلایل مشکلات شخصی که داشتم تا 12 اردیبهشت طول کشید تا بفرستم مایکت ، مایکت هم یک نسخه از بازی رو رد کرد و این نسخه هم با نسخه قبلی حدود 2 هفته طول کشید تا تایید بشه . درباره اون قضیه آیکون هم پیشنهاد خوبی بود ، حتما روش فکر میکنم چون قصد دارم ی سری تغییرات ظاهری و غیر ظاهری برای نسخه بعدی بدم . هرچند نسخه بعد ، بعد از دراومدن چند تا باگ منتشر میکنم ![]() تشکر .
1399/2/21، 02:13 عصر
نقل قول: خواهش می کنمممنونم . حتما توی نسخه بعدی بازیم ازش استفاده میکنم .
1399/2/21، 02:15 عصر
نقل قول: این خوبه ولی آیکون مهمهبله ، چون من خروجی آیکونم 512 بود ، کاراکتر کوچیک شده . اما ظاهرا باید خروجی آیکون رو 256 کنم . احتمالا آیکون رو هم همونطوری که حسین گفت تغییر بدم ، البته شاید ترجیح بدم از ی کاراکتر دیگه مثل هرکول استفاده کنم . حالا تا نسخه بعدی بار ها زمین دور خودش میچرخه :) نقل قول: آقا من از آقا حسام غدر میخوامخدا ببخشه :) =))
1399/2/21، 02:18 عصر
حسام جان سلام
تبریک میگم... شما هم بالاخره اومدی تو میدون. من متاسفانه اصلا یک گیمر حرفه ای نیستم و خیلی بازی های مختلف رو تست نکردم مگر اینکه یک بازی تو سبک بازیسازی من باشه و برای آموزش تستش کنم. این سبک بازی شما و حتی کلش رو تاحالا بازی نکرده بودم بنابراین اصلا نمیتونم قضاوت کننده خوبی برای بازی شما باشم و با نمونه های مشابه قیاس کنم. بنابراین صرفا نظرم رو به عنوان بیینده عادی میگم. من با صحبتهای حسین جان کاملا موافقم ریتم بازی خیلی خیلی خیلی کند هست و به نظر منم حداقل سرعت انیمیشنها باید بالا بره تا هیجان بازی بیشتر بشه (شاید اگر سرعت انیمیشنها بالا بره خطاهای حرکتی کاراکترها کمتر به چشم بیاد). منم به نظرم تو این شرایط سخت اقتصادی مردم, خیلی نمیشه رو خریدهای درون برنامه ای حساب کرد مگر اینکه بازی پتانسیل و جذابیت بی نظیری داشته باشه. من هم فکر میکنم شاید در حال حاضر بهترین روش درآمدزایی بازی تو ایران استفاده از درآمد تبلیغات باشه هرچند خیلی مبلغش ناچیزه مثلا برای دیدن هر تبلیغ ویدیویی 10 تا تک تومن واقعا نامردیه. یه بازیساز خودش رو بکشه کاربر رو ترقیب به دیدن ویدیو بکنه برای فقط 10 تومن!!! اما بازهم در مجموع به نظرم بهترین راه درآمد زایی در حال حاضر هست. اما اینکه چطور درآمد خوب از تبلیغات بشه بدست آورد... قطعا هیچی نمیدونم چراکه... کل اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی... در مجموع تبریک میگم بابت بازی خوبت. یه نکته دیگه هم اینکه با وجود تمام احترامی که برای زحمت سایر مارکتهای ایرانی قایلم اما تعداد دانلود مارکتهایی مثل مایکت و یا ایران اپس بازیساز رو دچار اشتباه و توهم کاذب و خودفریبی میکنه. چون اونها مجموع تمام دانلودهای انجام شده رو تو آمار بازی میارن نه نصب فعال رو. یعنی اگر 1000 نفر بازی رو دانلود و عین 1000 نفر از بازی خوششون نیاد و بازی رو پاک کنن آمار دانلود بازی در این مارکتها همچنان 1000 نوشته میشه درصورتیکه کافه بازار تعداد نصب فعال رو صفر میزنه. بنابراین اگر قصدت آنالیز رفتار کاربرها نسبت به بازیت هست پیشنهاد میکنم حتما بازیت رو در کافه بازار هم منتشر کنی. موفق باشی. ارادتمند.
1399/2/21، 02:27 عصر
(1399/2/21، 02:18 عصر)nariman نوشته است: حسام جان سلامسلام نریمان جان ؛ خیلی ممنونم از نظر فوق العادت . در مورد لگ کاراکتر ها چون پوینت هارو ست نکردم اینطوری هستند ، کلا زیاد روی ست کردنشون وقت نذاشتم ، سعی میکنم توی نسخه بعدی کلا اوکیش کنم . هرچند ی فکری به حال سرعت انیمیشن ها هم میکنم . به قول شما شاید جذاب تر بشه . درباره تبلیغ هم حرف شما متین ، منم بخاطر همین موضوعات کلا سمت تبلیغات اول نمیرم ، کلا از این مبالغ 10 ت اینا خوشم نمیاد ؛ اما منظورتو از شرایط سخت اقتصادی مردم نفهمیدم !؟ مگه قراره کاربران هدف من افرادی باشن که مثلا حتی نمیتونن 10 هزار تومان خرج کنند ؟؟ توی تبلیغات از تجربیات محمد استفاده کنید ، اگر کاربرارو اکسیر فرض کنیم ، محمد تا قطره آخرشون رو چلونده =)) ( شازده ) با 10 کا نصب فعال ماهانه توی ماه 120 . 130 کا نمایش نهایی داشت . درباره مارکت ها هم ، هر مارکتی سیاست های کاری خودشو داره دیگه ... درباره این موضوعات اطلاعات دارم . برای بازی های آنلاینم همیشه سیستم آنالیز خودمو دارم ، اما بازی های آفلاین از اون جایی که نمیخوام بدون اجازه کاربر اطلاعات ازش بگیرم سیستم آنالیزی نمیذارم ، بخاطر همین موضوع آنالیزش زیاد برام اهمیت نداره ؛ کافه بازار همچنان مورد تحریم من هست و قصد ندارم فعلا توی مارکتی غیر از مایکت فعالیت کنم .
1399/2/21، 02:48 عصر
سلام
اول که خسته نباشی mhp و nariman ماشالا نکته ای نذاشتن برای گفتن ![]() این سبک بازی ها رو من دوس دارم و دانلود خور خوبی هم دارن یه نمونه پیشرفته تر از بازیت هم نشون لینک میدم ببین برای آنالیزش https://play.google.com/store/apps/detai...Dx_n7Rzab8 فقط حیف که کانستراکت یه محدودیت حجمی داره و اگه زیاد انیمیشن و کاراکتر جدید بهش اضافه بشه برای همچین بازی هایی , خیلی سنگین میشه و کند رسید مژده که ایّام غم نخواهد ماند چنان نماند چنین نیز هم نخواهد ماند
1399/2/21، 02:52 عصر
در کنار مطالبی که دوستان بیان کردن باید بگم به نظرم این بازی پتانسیل خوبی برای آنلاین شدن داره.
حتماً به ورژن آنلاین اش هم فکر کن حسام جان. به نظرم تلفیقی از مبارزه آفلاین و آنلاین میتونه خیلی مهیج باشه. البته که بماند آنلاین کردن پروژه یکم وقت گیره و گاهی هم اعصاب خردکن. امیدوارم بعد از اینکه آپدیت رو بیرون دادی بازیت بترکونه. موفق باشی.
1399/2/21، 03:15 عصر
سلام و عرض تبریک به حسام برای این بازی جذاب
![]() آقا من خیلی با این سبک بازی حال میکنم مخصوصا که تو از گرافیک کارتونی بامزه هم داخلش استفاده کردی و به قول شازده دانلود خور هم هست...فقط باید طبق بعضی نظرات دوستان یه قسمت هاییش رو تغییر بدی بنظرم اولین کارت این باشه که آیکون رو تغییر بدی...این شخصیت که گذاشتی برای آیکون مناسب نیست...حتی وسط صفحه هم نیست عوضش کنی بنظرم بهتره...در کل بنظرم عالیه...خسته نباشی ![]() ![]()
سهراب سپهری
ﮔﺎﻫﮕﺎﻫﯽ ﮐﻪ ﺩﻟﻢ ﻣﯿﮕﯿﺮﺩ به خودم میگویم در دیاری که پر از دیوار است ﺑﻪ ﮐﺠﺎ ﺑﺎﯾﺪ ﺭﻓﺖ؟ ﺑﻪ ﮐﻪ ﺑﺎﯾﺪ ﭘﯿﻮﺳﺖ؟ ﺑﻪ ﮐﻪ ﺑﺎﯾﺪ ﺩﻝ ﺑﺴﺖ ﺣﺲ ﺗﻨﻬﺎﯼ ﺩﺭﻭﻧﻢ ﮔﻮﯾﺪ : ﺑﺸﮑﻦ ﺩﯾﻮﺍﺭﯼ ، ﮐﻪ ﺩﺭﻭﻧﺖ ﺩﺍﺭﯼ ! ﭼﻪ ﺳﻮﺍﻟﯽ ﺩﺍﺭﯼ؟! ﺗﻮ " خدﺍ " ﺭﺍ ﺩﺍﺭﯼ ﻭ " ﺧﺪﺍ " ﺍﻭﻝ ﻭ ﺁﺧر با توست.... |
موضوعهای مشابه… | |||||
موضوع | نویسنده | پاسخ | بازدید | آخرین ارسال | |
بازی جورچین خیلی ساده | Hadika | 4 | 600 |
1404/3/15، 04:26 عصر آخرین ارسال: Hadika |
|
بازی فضاپیما در مایکت | ya mahdi | 0 | 238 |
1404/1/5، 09:50 صبح آخرین ارسال: ya mahdi |
|
بازی runner نسخهی ۴ منتشر شد. | ehsanavy | 0 | 646 |
1403/2/30، 10:34 صبح آخرین ارسال: ehsanavy |
|
بازی تانک وار کامل شد | (:--ALI--:) | 0 | 952 |
1402/12/7، 03:57 عصر آخرین ارسال: (:--ALI--:) |
|
بازی جواب طلایی | alirezauu13 | 4 | 1,335 |
1402/8/17، 06:52 عصر آخرین ارسال: hasansanaei |