ارسالها: 2,126
موضوعها: 284
تاریخ عضویت: مرد 1395
سپاسها: 544
1602 سپاس گرفتهشده در 917 ارسال
به نظرتون مشکل از کجاست ؟ یه پلاگین دیگه هست که master معرفی کردن تون اون لینکه ، البته پلاگین نیست . رفتار easy star.js for tilemap ، البته من تایل مپ ندارم اما شاید بدرد بخوره ، اینم یه چیزیه مث همون pathfinding که path رو پیدا میکنه اما اکشنی برای راه افتادن و رفتن شیء نداره . حالا میخواستم ببینم با رفتار move to با کدوم اکشنش میتونم بگم راهی که این پلاگین پیدا کرده رو بره ؟؟؟ اگرم راهی واسه همون پلاگین path finding دارید که بهتر .
ارسالها: 115
موضوعها: 9
تاریخ عضویت: ارد 1396
مکان: مشهد
سپاسها: 168
286 سپاس گرفتهشده در 139 ارسال
مانع تون یا باید رفتار Solid داشته باشه یا اگر اشتباه نکنم در اول کار به Pathfinder بگید که چه Object ی مانع هست
اما همون Solid بهتره ، Polygon ها رو هم روی مانعتون چک کنید
ارسالها: 2,126
موضوعها: 284
تاریخ عضویت: مرد 1395
سپاسها: 544
1602 سپاس گرفتهشده در 917 ارسال
بله solid هستن موانع و اون رو توی path finding هم رو solid گذاشتم . اما وقتی همون مانعو خودم میزارم و تست میکنم درسته و تشخیصش میده اما وقت تو بازی با اونت همون شیء مانع رو ایجاد میکنم اون رو تشخیص نمیده ، حتی اگه بگم هرلحظه مسیریابی کن .
ارسالها: 2,049
موضوعها: 36
تاریخ عضویت: اسف 1394
سپاسها: 5825
2904 سپاس گرفتهشده در 1521 ارسال
سلام
اگه وقتی کلیک کردید جایی از صفحه , اسپرایت مورد نظر رو (create) میکنید
اینبار بجاش از قبل اسپرایت ها رو بسازید و بزارید توی صفحه
و بگید وقتی کاربر کلیک کرد جایی از صفحه , یکی از اون اسپرایت های از قبل ساخته شده ست پوزیشن بشه به جایی که کلیک کرده
مثلا 5 تا اسپرایت میتونه بسازه , 5 تاشو توی سورس بسازید و بذارید بیرون صفحه
شاید به این شکل درست بشه.
رسید مژده که ایّام غم نخواهد ماند چنان نماند چنین نیز هم نخواهد ماند
ارسالها: 2,126
موضوعها: 284
تاریخ عضویت: مرد 1395
سپاسها: 544
1602 سپاس گرفتهشده در 917 ارسال
ممنون شازده جان . اینو که قبلا امتحان کرده بودم و بالاترم گفتم . ولی مشکل اینه که شیء هایی که قراره ساخته بشه ممکنه زیاد باشه چون کاربر تعیینشون میکنه
آقا چه عجیب . وقتی گفتم بره به اون پوزیشن ، بازم از روش رد شدن ، درصورتیکه اگه قبل تست اون شیء هارو تو اون موقعیت بزارم و بعد تست کنم مشکلی نیست اما وقتی گفته شازده رو پیاده کردم بازم مشکل بود. از روشون رد شد
ارسالها: 2,126
موضوعها: 284
تاریخ عضویت: مرد 1395
سپاسها: 544
1602 سپاس گرفتهشده در 917 ارسال
اقا دم شما گرم ، همیشه وقتی جواب میدی میزنی به هدف ، من تاحالا با این پلاگین کار نکرده بودم و خب بلد نبودم و خیلی ممنون از کمک شما . انشااله خدا هرچی میخواید بهتون بده . اومدم اعتبارم بدم اما انگار چون قبلا داده بودم دیگه نداد ولی به هرحال ممنون
ارسالها: 1,238
موضوعها: 77
تاریخ عضویت: آبا 1398
مکان: مشهد
سپاسها: 1957
1547 سپاس گرفتهشده در 928 ارسال
با زدن دکمه ی اعتبار بر روی پست میتونین اعتبار بدین دوباره ( حتما روی پست )
ارسالها: 2,126
موضوعها: 284
تاریخ عضویت: مرد 1395
سپاسها: 544
1602 سپاس گرفتهشده در 917 ارسال
ممنون ، فقط یه چیز دیگه . وسط حرکت ممکنه من یه مانع بسازم ، با توجه به اونتی که زدم (وقتی مانعی ساخته شد مسیر دوباره regenerate و اکشن بعدیش روباره find path میشه) اما وقتی مثلا گوی های در حرکتند و من مانع میسازم یا توجه به اونت بالا باید مانع رو شناسایی و دوباره مسیریابی کنن و برن اما از روش رد میشن . الان این موقع حرکتش مشکله فقط.