ارسالها: 701
موضوعها: 24
تاریخ عضویت: خرد 1394
مکان: شیراز
سپاسها: 753
626 سپاس گرفتهشده در 365 ارسال
خبر داشتن . میخواستن هم یه جورایی ازش استفاده کنند ...
ولی خب ... ی بازی ادونچر زیاد به تبلیغات نمیخوره .
! KEEP CALM AND LOVE CONSTRUCT 2
آرام باش و به کانستراکت 2 عشق بورز !
ارسالها: 786
موضوعها: 121
تاریخ عضویت: مرد 1393
مکان: قـــــم
سپاسها: 321
1532 سپاس گرفتهشده در 537 ارسال
دوستان وقتش که یه چیزی بگم;
بازی توپ تونست در هفته های اول آمار بازدید خوبی داشته باشه اما مشکل بازی توپ بنظر من این بود که حجمش نسبت به بازی های هم رده کمی زیاد بود و من دلیل شکست خودم را تو اون پروژه همین میدونم و متاسفانه کاریش نمیشد کرد اما در مورد آمار بازید و درآمد:
نمایش در کمتر از یک ماه : 1900+
نصب:5
درآمد فقط از یک بازی: 50هزار تومان
اما در مورد ادپلی:
خیلی راحت میشه پول درآورد فقط باید یک ایده مناسب داشته باشی و از تبلیغات در جای مناسب استفاده کنی کنار خرید درون برنامه اون وقت می تونی روی تبلیغات حساب کنی.
بازی توپ اگر حجم خوده سورس را داشت 2مگ. من مطما بودم موفقیت بالای +20 هزار تا را داشت ولی افسوس که خروجی ها نا امید کننده هستند و تا روزی که خروجی مناسب بیاد باید سوخت و ساخت.
ارسالها: 1,091
موضوعها: 122
تاریخ عضویت: دي 1393
مکان: همدان-ملایر
سپاسها: 236
1923 سپاس گرفتهشده در 1126 ارسال
بهترین خروجی که اکنون با کانسراکت گرفت کراس والک اشتراکی است. تنها عیب آن (بخصوص ایران)
کاربران بایستی کتابخانه را نصب کنند.سرعت اجرایی نسبت به پارسال دوبرابر شده ولی بازهم نسبت به گیم میکر خیلی کند است.
کتابخانه اشتراکی خیلی مزایا دارد اما بدلیل کاربران ایرانی اطلاع ندارند کار رو سخت می کند.
بازی بعدی من رایگان ترکیبی از درون پرداختی و تبلیغ ویدیویی اگر هم بشه تبلیغ عددی.
از هر لحاظ عالی . من با خروجی کراس والک اشتراکی می گیرم . امیدوارم کاربران زیادی را به سمت خودم بکشم. نسخه بتا در مرحله آخر .پس از تکمیل می خواه انتشار بدهم و هر هفته یا هر ماه قسمت هایی جدیدی به آن بیافزایم.
امیدوارم برنامه و بازی های زیادی با این روش ساخته شود .
1- حجم واقعی
2- سرعت اجرایی بالا
3- بروز رسانی کتابخانه
4- مجزا شدن برنامه و هسته
5- بروز رسانی برنامه بدون حجم اضافی
6- پشتیبانی از همه پردازنده های ARM,X*^
7- هماهنگی و پشتیبانی از تمام قابلیت های کانسراکت