چندین سوال درباره ساختن بازیم
#11
(1399/6/11، 05:48 عصر)Hossein.Bararian نوشته است: یک مشکل دیگه هم برام پیش اومده ایمه که وقتی داخل بازی فروشگاه میسازم و میگم مثلا فلان کاراکتر رو خرید 10 سکه پول از متغیر سکه کم بشهو انیمشن کاراکتر تغیر کنه و.... ولی با این حال یه مشکل عجیب هنوز هست اونم اینه که مثلا ما سه نوع کاراکتر داریم یکیش که پیشفرض بازی هست ما وقتیکاراکتر های دوم وسوم رو خرید میکنیم وقتی میخوایم هر کدوم رو روی حالت انتخاب شده بزاریم پول کم میکنه یعنی ما هر سه کاراکتر رو خریدیم ولی برای اتخاب کردن هر شخصیت باز پول کم میشه 4

که خیلی مسخره میشه به همین دلیل میخواستم بپرسم که باید چه ایونت و اکشنی بدم که اگه کاراکتر خرید شده بود وفقط ما میخواستیم انتخابش کنیم پول کم نشه چون سرچ هم کردم هیچ کس مشکل منو رو نداشته به این شکل....
سلام؛
لازم نیست کسی عیناً مشکل شما رو بهش برخورد کرده باشه. چیزی که مهمه اینه که شما از دانسته هایی که دارین برای پیش بردن پروژه تون استفاده کنین.
چیزی که شما میفرمایین در یک صورت قابل حله که لاقل یک تصویری از ایونت هاتون ارائه بدین تا بشه نظر داد. 
غایب
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#12
بفرمایید ولی خیلی در هم وبر هم شد شک ندارم در نگاه اول همه گیج مشن [تصویر:  Shot_0001.png][تصویر:  Shot_0002.png]

خیلی سخته میشه برای شما چون من برای راختی کار از فریم استفاده نکردم از انیمیشن استفاده کردم که اینقدر شلوغ شد
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#13
خُب اصلی ترین مشکل شما اینه که متغیر CHAR که نشون میده کدوم کاراکتر خریداری شده با خرید هر کاراکتر مقدارش عوض میشه. معنیش اینه که حتی اگر شما هر سه کاراکتر رو هم خریده باشین باز هم انگار دو تا از کاراکترها رو نخریدین چرا که مقدارش به آخرین کاراکتر خریداری شده تغییر میکنه. احتمالاً موجودی سکه هاتون برای خرید دو کاراکتر دیگه کافیه. پس یعنی در کل مشخص نمیشه که کدوم کاراکترها دقیقاً خریداری شدن!
برای حل مشکل کافیه یک آرایه یا دیکشنری برای ذخیره وضعیت کاراکترهای خریداری شده بسازین یا هم برای هر شیء یک متغیر اینستنتس (ترجیجاً از نوع بولین) بسازین تا بتونین علاوه بر مقدار سکه ها بررسی کنین که کاراکترهایی که یکبار خریداری شدن دوباره خریداری نشن.
موفق باشین.
غایب
  پاسخ


 سپاس شده توسط: Amirhesam.KH
#14
 مفید بود خیلی ممنونم
  پاسخ


 سپاس شده توسط: Amirhesam.KH
#15
سلام سوالاتی برام پیش اومد که اگه کسی میدونه وسورسی بده خیلی خوب میشه


1. چطوری وقتی داخل بازی چیزی برمیداریم زیر نمایش داده میشود مثل تفنگ یا کلیدکه نشون میده این ایتم ها رو داریم اگه بهم بگید خیلی ممنون میشم اگه توضیحی هست توضیح بدید و یا سورسی چیزی هست بدید

2. یکی دیگه هم هست مقدار دید ما در بازی ها همون view  رو من داخل منو بازی مثلا 1024 در 900 میزرام و بازی  در یک لایوت دیگه 500 در 700 میزارم  مشکل این هست که هر دولایوت میشه 500 در 700  و منو من هم دیدش عوض میشه

اگه کسی میدونه بگه  با تشکر
 
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#16
دوستان اگه اولین سوال رو راه حل رو میدونید لطفا سورسی بدید ودومی هم موندم توش
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#17
دوست من هر چیزی یه راه حلی داره
این سوال اول شما رو میشه با خلاقیت حل کنیدش
اول اخلاقیت خودتون و الگوریت چینیتون رو امتحان کنید بعدش بیاین بپرسین لطفا
بشین فکر کن
ان با دیکشنری قابل حل هست
یا با ارایه که خوشبختانه استاد مستر بدفار آموزش هاشون رو گذاشتن تو انجمن سرچ کنید دیکشنری یا آرایع با هرکدوم راحت تر بودین از همون استفاده کنید
[تصویر:  default-yellow.svg]
غایب
  پاسخ


 سپاس شده توسط: Amirhesam.KH
#18
اونم به چشم .... فقط حداقل اون دومی رو بگید اگه منوجه نمیشید بگید عکس یا فیلم بفرستم دو تا کار میخوام بکنم نمیدونم میشه یا نه  یکی زوم داخل بازی هست که خیلی نیاز دارم  و نمیدونم چیجوری میشه و میخوام در هر لیوت مقدارview متفاوت از دیگری باشه

با تشکر 
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#19
سلام مجدد 
خواستم  از شما نظر خواهی کنم  میخوام برای بازیم دیلوگ بزارم از نظر شما از همون سیستم خود کانسترکت استفاده کنم که  مثلا  ست تکست بشه به فلان دیالوگ و بعد از ۲ ثانیه ناپدید بشه یا نه از روش دوم استفاده کنم یعنی برای هر دیلوگ توی فتوشاپ یا پینت با فونت دلخواه بنویسم و دیالوگ ها رو یه عنوان  یک اسپرایت وارد کنم 

نظر خودم همون روش اول هست چون زیاد دردسر نداره و اگه بخوام هر دیالگ رو وارد کنم حجم زیاد میشه ولی خب بدی هایی هم داره چون فونت دلخواه آدم نیست و....
حالا نظر شما مونده منتظر هستم . یا علی 
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#20
خب اگه بخواید روش اول رو پیاده سازی کنید باید وب فونت نصب کنید چون شاید گوشی ها فونت شما رو نداشته باشن .
 
غایب
  پاسخ


 سپاس شده توسط: amin hosseini


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
Information پرداخت درون برنامه مایکت کوردوا ya mahdi 0 230 1404/1/17، 05:43 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi
  نحوه خروجی اندروید کوردوا ya mahdi 0 179 1404/1/11، 04:06 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi
Wink حل شده مقادير لازم در environment variable ᔕinaᗪehghani 24 11,596 1403/10/23، 12:10 صبح
آخرین ارسال: Tggi
  تپسل .....فروشگاه Hamidreza 3 1,932 1403/10/22، 11:57 عصر
آخرین ارسال: Tggi
  خروجی اندروید با Intel xdk ya mahdi 0 130 1403/8/25، 02:08 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi

پرش به انجمن: