ارسالها: 235
موضوعها: 33
تاریخ عضویت: آبا 1399
مکان: همین دور وَر
سپاسها: 71
100 سپاس گرفتهشده در 58 ارسال
سلام
ببخشید از هر ۱۰۰ نفر بنا به تجربه و ... چقدر خرید درون برنامه دارن در مایکت و بازار؟
بالاخره انتظار ها به پایان رسید:
ارسالها: 1,385
موضوعها: 79
تاریخ عضویت: آذر 1393
سپاسها: 1831
2418 سپاس گرفتهشده در 980 ارسال
سلام.
بسته به ژانرهای بازی ها این نسبت میتونه خیلی فرق داشته باشه و شاید نشه جواب درستی بهش داد برای یک مورد خاص.
اما مثلا خرید حذف تبلیغات در بازی ها، معمولا از هر 100 نفر 1 یا دو نفر هست که متوسط جهانیه این عدد.
در واقع این قضیه به عوامل زیادی بستگی داره، از بیزینس پلن شما برای فروش و نحوه ی گیم دیزاین و سیستم درآمدزایی برای بازی و ... بگیرید تا قیمت ها و زمان انتشار و زمان های خرید و ...
ارسالها: 235
موضوعها: 33
تاریخ عضویت: آبا 1399
مکان: همین دور وَر
سپاسها: 71
100 سپاس گرفتهشده در 58 ارسال
مثلا نوع بازی یه بازی کلماتی ؟
بالاخره انتظار ها به پایان رسید:
ارسالها: 1,385
موضوعها: 79
تاریخ عضویت: آذر 1393
سپاسها: 1831
2418 سپاس گرفتهشده در 980 ارسال
الان باز سوال ریز شد، ولی سخت تر شد!
چون بازی کلماتی آمیرزا، مثلا با 5 میلیون نصب، فکر میکنم ماهانه 1 میلیارد حداقل درآمد داشته!
ولی میانگین خریدها فکر نمیکنم 5صدم بیشتر باشه.
یعنی همونطور که گفتم، تا جایی که من اطلاع دارم، مسائل زیادی این قضیه خرید رو تحت پوشش خودش قرار میده که قبلا عرض کردم.
مثلا محمد زهتابی که تولیدکننده بازی پسرخوانده که در ژانر متفاوتی از کلمات هست، میگفت فقط یک کاربر توی بازیشون، بالای 100 میلیون خرید داشته!!!
و کاربران زیادی هم رقم های بالای 10 - 50 و ..
از طرفی، تعداد کاربرهایی که برای این بازی خریدهای بالای 1 میلیون هم داشتن زیاد هستند!
همچنین برمیگرده که شما پلن درآمد رو چطوری چیده باشید! یعنی بازی کلماتی که کاربر رو توی خودش نگه داره و اینقدر کاربر درگیر بشه که یه جایی واقعا بخواد هزینه کنه! با بازی پسرخوانده در ژانر استراتژیک کارتی و ... متفاوته.