ارسالها: 171
موضوعها: 34
تاریخ عضویت: ارد 1397
مکان: رفسنجان
سپاسها: 146
99 سپاس گرفتهشده در 66 ارسال
سلام میخواستم یک قابلیت به اسپرایت هام بدم که وقتی بازیکن اون اسپرایت رو جا به جا میکنه اون اسپرایت ها مثلا 20 پیکسل 20 پیکسل جا به جا بشن ولی نمیتونم پیاد سازیش کنم
برای ظهور و سلامتی امام زمان صلوات بفرستید
ارسالها: 756
موضوعها: 74
تاریخ عضویت: مهر 1395
مکان: اصفهان
سپاسها: 833
938 سپاس گرفتهشده در 435 ارسال
سلام درست متوجه مشکلت نشدم
میشه بیشتر توضیح بدی
سهراب سپهری
ﮔﺎﻫﮕﺎﻫﯽ ﮐﻪ ﺩﻟﻢ ﻣﯿﮕﯿﺮﺩ به خودم میگویم در دیاری که پر از دیوار است
ﺑﻪ ﮐﺠﺎ ﺑﺎﯾﺪ ﺭﻓﺖ؟
ﺑﻪ ﮐﻪ ﺑﺎﯾﺪ ﭘﯿﻮﺳﺖ؟
ﺑﻪ ﮐﻪ ﺑﺎﯾﺪ ﺩﻝ ﺑﺴﺖ
ﺣﺲ ﺗﻨﻬﺎﯼ ﺩﺭﻭﻧﻢ ﮔﻮﯾﺪ :
ﺑﺸﮑﻦ ﺩﯾﻮﺍﺭﯼ ، ﮐﻪ ﺩﺭﻭﻧﺖ ﺩﺍﺭﯼ !
ﭼﻪ ﺳﻮﺍﻟﯽ ﺩﺍﺭﯼ؟!
ﺗﻮ " خدﺍ " ﺭﺍ ﺩﺍﺭﯼ
ﻭ " ﺧﺪﺍ "
ﺍﻭﻝ ﻭ ﺁﺧر با توست....
ارسالها: 2,126
موضوعها: 284
تاریخ عضویت: مرد 1395
سپاسها: 544
1602 سپاس گرفتهشده در 917 ارسال
سلام، به این شکل
اونت: every tick
اکشن: اسپرایت »
set position »
round(self.x/20)*20
round(self.y/20)*20
به جای هر لحظه، میتونید این شرط رو با اونت هایی مثل "وقتی داره درگ میشه" استفاده کنید که بهینه تر باشه.
ارسالها: 171
موضوعها: 34
تاریخ عضویت: ارد 1397
مکان: رفسنجان
سپاسها: 146
99 سپاس گرفتهشده در 66 ارسال
(1402/10/17، 10:27 عصر)محمد 82' نوشته است: سلام، به این شکل
اونت: every tick
اکشن: اسپرایت »
set position »
round(self.x/20)*20
round(self.y/20)*20
به جای هر لحظه، میتونید این شرط رو با اونت هایی مثل "وقتی داره درگ میشه" استفاده کنید که بهینه تر باشه.
ممنونم من کاربرد اکسپرشن round رو نمیدونستم
(1402/10/15، 10:18 عصر)amin COD' نوشته است: سلام درست متوجه مشکلت نشدم
میشه بیشتر توضیح بدی
آقا محمد لطف کردن جواب دادن
از شما هم ممنونم
برای ظهور و سلامتی امام زمان صلوات بفرستید