مسیریابی
#1
سلام. من می خواهم که در حین بازی، دشمنان به طرف یک سوژه مشخص بروند ولی دشمنان به طرف سوژه اولیه که خارج از بازی است می روند. حتی بعد از ایجاد سوژه در حین بازی، آن را نادیده می گیرند و به طرف سوژه اولیه می روند. چرا؟ چطور باید آن را حل کرد؟
با تشکر
 
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#2
سلام؛ بستگی به اونت ها داره، باید عکس بفرستید. ولی میتونید از system یه شرط اضافه کنید و بگید کدوم دشمن pick بشه. حالا یا براساس متغیری که تعریف میکنید یا IID.
استودیو بازیسازی ایروید
جدید ترین ها : شهرزاد ، دربند;1357 و ATOM
[تصویر:  ads.gif]
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#3
(1402/10/26، 11:38 عصر)محمد 82' نوشته است: سلام؛ بستگی به اونت ها داره، باید عکس بفرستید. ولی میتونید از system یه شرط اضافه کنید و بگید کدوم دشمن pick بشه. حالا یا براساس متغیری که تعریف میکنید یا IID.

 
منظور من این هست که چرا یک شیء که بیرون از بازی است، شناسایی میشه؟ مثلاً من می خواهم وقتی یک ساختمان توی بازی ساختم، دشمنان بهش حمله کنند. خب اول باید یک نسخه از ساختمان بیرون بازی ایجاد کنم ولی نمی خواهم که بهش حمله بشه.


 
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#4
می بایست هنگام ساخت و لود صفحه تمام آبجکت هایی که رهگیری و مجدد ساخته می شوند را نابود کنید.
  پاسخ


 سپاس شده توسط:


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  خروجی کامستراکت ۲ و ۳ xcmpunkgtsx 1 392 1403/2/10، 06:25 عصر
آخرین ارسال: hasansanaei
  ارسال عکس shahin54 1 351 1402/12/10، 05:23 عصر
آخرین ارسال: SHAMIRZA
  دانلود اجباری shahin54 1 299 1402/12/6، 07:42 عصر
آخرین ارسال: محمد 82
  حل شده درگ اند دراپ یک اسپرایت در فاصله های خاص alireza24 3 588 1402/10/18، 06:55 عصر
آخرین ارسال: alireza24
  اتصال به متامسک (Metamask) محمد 82 0 554 1402/8/25، 04:31 عصر
آخرین ارسال: محمد 82

پرش به انجمن: