1395/11/29، 06:11 عصر
(1395/11/28، 01:21 عصر)arsalan1366 نوشته است:http://s4.picofile.com/file/8286677684/t...aproj.html(1395/11/28، 12:32 عصر)hsnpi نوشته است: سلام
با استفاده از لوکال استوریج باید مقدار متغیرهارو ذخیره کنید تا در لیوت های دیگه قابل دسترسی باشن.
لینک آموزش
لوکال استوریج که برای ذخیره بازیه وقتی بسته شد و دوباره باز شد نه لایوت
(1395/11/28، 12:18 عصر)selno نوشته است:شما در صورت امکان سورس رو بگذارید یا اگه نمیشه ایونتای عکس اولو کامل تا پایین بذارید(1395/11/28، 10:13 صبح)arsalan1366 نوشته است: اون کاندیشنی که نوشتی اگر بالت به زامبی برخورد کرد یکی از shoot کم کن رو از حالت ساب ایونت خارج کن و یه ایونت جداش کن ببین مشکلت حل میشه؟
چون نوشتی هر x ثانیه اگر برخورد کرد اتفاق بیفته ممکنه تو اون ثانیه که تعریف کردی برخورد نباشه پس اجرا نمیشه
سلام متاسفانه مشکلم حل نشد اون shoot هم یه متغیر محلی هست برای اینکه اگه پنج بار تیر به زامبی خورد ازبین بره الان فک کنم مشکلم این باشه که چون بازی رو میبازم و وارد صفحه ی گیم اور میشه متغیر هم از دوباره صفر میشه میخوام اینطور نشه و متغیر به همون اندازه که تو بازی هست بعد از باختن هم نشون داده بشه
سلام این سورس بازی که گفته بودید فقط بگم که منظورم این هست که هر امتیازی که تو گیم بدست میارم رو تو گیم اور هم نشون بده اون بخش رکورد هم همین مشکل رو داره و مطابق اموزش های فلپی برد پیش رفتم اما مشکلم حل نشد