کانستراکت یا گیم میکر استودیو
#1
سلام
وقتتون بخیر

یه موضوع رو خواستم باهاتون درمیون بگذارم تا ک راهنماییم کنید ک برای پیاده سازی یک بازی رانندگی دو بعدی مثل Hill Climb و اجرای فیزیک مناسب از کانستراکت استفاده کنم یا گیم میکر استودیو


ممنون از اینکه هستید 3 63
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#2
سلام 
با هر دو میشه این بازی رو ساخت اما با کانستراکت ساده تر هست چون نیازبه کد نویسی نداره و با کمی خورده کاری میشه ساختش
siko game


بزودی با بازی جدید ما :: اون ::



  

                                               
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#3
درود

همیشه تو مقایسه ی بین دو یا چند انجین , یه مورد اصلی وجود داره و اونم اینه که همیشه در یک انجین مواردی وجود داره که تو دیگری نیست و بلعکس .

مثلا بین گیم میکر و کانستراکت خروجی های نیتیو گیم میکر , برتری خودش رو به کانستراکت داره اما پرفورمنس و هسته ی قوی و جدید کانستراکت دست کاربر رو برای به روز بودن کارهاش باز میذاره.

بنابراین هیچوقت نمیتونیم تصمیم منطقی بین انجین های خوب داشته باشیم . پس چی کار کنیم ؟

بهترین راه , کار کردن با هر دو اونهاست . وقتی باهاشون کار کردید اونوقت متوجه میشید کدوم بیشتر با علایق شما سازگاره یا به عبارتی کدوم بیشتر بهت حال میده . پس از دور نگاهشون نکن. باهاشون کار کن . اونوقت خودت بهترین تصمیم رو میگیری .

موفق باشید.
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#4
(1395/12/27، 01:41 صبح)miladfalah نوشته است: سلام
وقتتون بخیر

یه موضوع رو خواستم باهاتون درمیون بگذارم تا ک راهنماییم کنید ک برای پیاده سازی یک بازی رانندگی دو بعدی مثل Hill Climb و اجرای فیزیک مناسب از کانستراکت استفاده کنم یا گیم میکر استودیو


ممنون از اینکه هستید 3 63
برای این مورد کانستراکت مناسب نیست و گیم میکر استدیو کارتون رو راه میندازه.
من یه مدت دنبالش بودم یه پکیج خیلی خوب هم توی استور یویو گیمز هست که فقط ۵ دلاره ! :
https://marketplace.yoyogames.com/assets...le-physics

  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#5
ب نظر من هم تو این مورد کانستراکت زیاد مناسب نیست چون بازی سنگین میشه...
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#6
(1395/12/27، 12:19 عصر)hsnpi نوشته است:
(1395/12/27، 01:41 صبح)miladfalah نوشته است: سلام
وقتتون بخیر

یه موضوع رو خواستم باهاتون درمیون بگذارم تا ک راهنماییم کنید ک برای پیاده سازی یک بازی رانندگی دو بعدی مثل Hill Climb و اجرای فیزیک مناسب از کانستراکت استفاده کنم یا گیم میکر استودیو


ممنون از اینکه هستید 3 63
برای این مورد کانستراکت مناسب نیست و گیم میکر استدیو کارتون رو راه میندازه.
من یه مدت دنبالش بودم یه پکیج خیلی خوب هم توی استور یویو گیمز هست که فقط ۵ دلاره ! :
https://marketplace.yoyogames.com/assets...le-physics

بله این رو دیده بوودم
ولی نمیدونم چرا رایگانش نیست اصلا!!! 39

توو این کشور یکم غیر منطقیه همچین پکیج هایی رایگانش نباشه 4 17




(1395/12/27، 11:51 صبح)hunk نوشته است: سلام
کانستراکت برای ساخت بازی به این شکل اصلا مناسب نیست

دلیل خاصی داری براش؟

(1395/12/27، 10:38 صبح)Mehrdad نوشته است: درود

همیشه تو مقایسه ی بین دو یا چند انجین , یه مورد اصلی وجود داره و اونم اینه که همیشه در یک انجین مواردی وجود داره که تو دیگری نیست و بلعکس .

مثلا بین گیم میکر و کانستراکت خروجی های نیتیو گیم میکر , برتری خودش رو به کانستراکت داره اما پرفورمنس و هسته ی قوی و جدید کانستراکت دست کاربر رو برای به روز بودن کارهاش باز میذاره.

بنابراین هیچوقت نمیتونیم تصمیم منطقی بین انجین های خوب داشته باشیم . پس چی کار کنیم ؟

بهترین راه , کار کردن با هر دو اونهاست . وقتی باهاشون کار کردید اونوقت متوجه میشید کدوم بیشتر با علایق شما سازگاره یا به عبارتی کدوم بیشتر بهت حال میده . پس از دور نگاهشون نکن. باهاشون کار کن . اونوقت خودت بهترین تصمیم رو میگیری .

موفق باشید.

منظور من پرفورمنس و روون بوودن فیزیک بازی هست
من با هر دوی این موتور ها کار کردم و مشکلی ندارم
فقط خواستم بدونم میتونم ازشوون استفاده کنم یا ک برم سمت یونیتی
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#7
نقل قول: منظور من پرفورمنس و روون بوودن فیزیک بازی هست
من با هر دوی این موتور ها کار کردم و مشکلی ندارم
فقط خواستم بدونم میتونم ازشوون استفاده کنم یا ک برم سمت یونیتی


بله میتونید بسازید . اما انتظار پرفورمنس عالی رو نداشته باشید . پرفورمنس عالی میخواید فقط یونیتی .
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#8
(1395/12/27، 03:27 عصر)miladfalah نوشته است:
(1395/12/27، 12:19 عصر)hsnpi نوشته است:
(1395/12/27، 01:41 صبح)miladfalah نوشته است: سلام
وقتتون بخیر

یه موضوع رو خواستم باهاتون درمیون بگذارم تا ک راهنماییم کنید ک برای پیاده سازی یک بازی رانندگی دو بعدی مثل Hill Climb و اجرای فیزیک مناسب از کانستراکت استفاده کنم یا گیم میکر استودیو


ممنون از اینکه هستید 3 63
برای این مورد کانستراکت مناسب نیست و گیم میکر استدیو کارتون رو راه میندازه.
من یه مدت دنبالش بودم یه پکیج خیلی خوب هم توی استور یویو گیمز هست که فقط ۵ دلاره ! :
https://marketplace.yoyogames.com/assets...le-physics

بله این رو دیده بوودم
ولی نمیدونم چرا رایگانش نیست اصلا!!! 39

توو این کشور یکم غیر منطقیه همچین پکیج هایی رایگانش نباشه 4 17




(1395/12/27، 11:51 صبح)hunk نوشته است: سلام
کانستراکت برای ساخت بازی به این شکل اصلا مناسب نیست

دلیل خاصی داری براش؟

(1395/12/27، 10:38 صبح)Mehrdad نوشته است: درود

همیشه تو مقایسه ی بین دو یا چند انجین , یه مورد اصلی وجود داره و اونم اینه که همیشه در یک انجین مواردی وجود داره که تو دیگری نیست و بلعکس .

مثلا بین گیم میکر و کانستراکت خروجی های نیتیو گیم میکر , برتری خودش رو به کانستراکت داره اما پرفورمنس و هسته ی قوی و جدید کانستراکت دست کاربر رو برای به روز بودن کارهاش باز میذاره.

بنابراین هیچوقت نمیتونیم تصمیم منطقی بین انجین های خوب داشته باشیم . پس چی کار کنیم ؟

بهترین راه , کار کردن با هر دو اونهاست . وقتی باهاشون کار کردید اونوقت متوجه میشید کدوم بیشتر با علایق شما سازگاره یا به عبارتی کدوم بیشتر بهت حال میده . پس از دور نگاهشون نکن. باهاشون کار کن . اونوقت خودت بهترین تصمیم رو میگیری .

موفق باشید.

منظور من پرفورمنس و روون بوودن فیزیک بازی هست
من با هر دوی این موتور ها کار کردم و مشکلی ندارم
فقط خواستم بدونم میتونم ازشوون استفاده کنم یا ک برم سمت یونیتی
دلیل که خیلی زیاد دارم من خودم همچین بازی با کانستراکت ساختم کلا قدرت کانستراکت رو درک کردم 35 24
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#9
(1395/12/27، 05:07 عصر)Mehrdad نوشته است:
نقل قول: منظور من پرفورمنس و روون بوودن فیزیک بازی هست
من با هر دوی این موتور ها کار کردم و مشکلی ندارم
فقط خواستم بدونم میتونم ازشوون استفاده کنم یا ک برم سمت یونیتی


بله میتونید بسازید . اما انتظار پرفورمنس عالی رو نداشته باشید . پرفورمنس عالی میخواید فقط یونیتی .

یونیتی پرفورمنس عالی نمیده !!!

شما توی یونیتی هم یک خط اضافه بنویسی پرفورمنس ترکیده ...

یونیتی فقط چون یک موتور بازی سازی اوپن سورس هست بهتر میشه باهاش بازی ساخت ، وگرنه پرفورمنس ربطی به یونیتی نداره ، بستگی به نحوه کار شما داره ، بلعکس توی یونیتی ، شما حتی اگر خروجی رو هم ی تیک کم و زیاد بزنید میبینید که بازی روون تر یا بلعکس هنگی میشه ...

با توجه به اینکه سال ها دارم با یونیتی کار میکنم ، نمیشه گفت یونیتی برای چه بازی خوب هست ، تنها میشه گفت اگر کار شما خوب هست ، یونیتی هم خوب هست .

درضمن ، یکی از دلایل برتری یونیتی همون اوپن سورس بودنش هست ... نه چیز دیگه ...
  پاسخ


 سپاس شده توسط: shazde ، hsnpi
#10
(1395/12/27، 11:28 عصر)hesam3 نوشته است:
(1395/12/27، 05:07 عصر)Mehrdad نوشته است:
نقل قول: منظور من پرفورمنس و روون بوودن فیزیک بازی هست
من با هر دوی این موتور ها کار کردم و مشکلی ندارم
فقط خواستم بدونم میتونم ازشوون استفاده کنم یا ک برم سمت یونیتی


بله میتونید بسازید . اما انتظار پرفورمنس عالی رو نداشته باشید . پرفورمنس عالی میخواید فقط یونیتی .

یونیتی پرفورمنس عالی نمیده !!!

شما توی یونیتی هم یک خط اضافه بنویسی پرفورمنس ترکیده ...

یونیتی فقط چون یک موتور بازی سازی اوپن سورس هست بهتر میشه باهاش بازی ساخت ، وگرنه پرفورمنس ربطی به یونیتی نداره ، بستگی به نحوه کار شما داره ، بلعکس توی یونیتی ، شما حتی اگر خروجی رو هم ی تیک کم و زیاد بزنید میبینید که بازی روون تر یا بلعکس هنگی میشه ...

با توجه به اینکه سال ها دارم با یونیتی کار میکنم ، نمیشه گفت یونیتی برای چه بازی خوب هست ، تنها میشه گفت اگر کار شما خوب هست ، یونیتی هم خوب هست .

درضمن ، یکی از دلایل برتری یونیتی همون اوپن سورس بودنش هست ... نه چیز دیگه ...
یونیتی اصلا اوپن سورس نیست که


هیل کلایمب دو هم دایرکتوری رو دیدم cocos 2d بود انجینش

موتور فیزیک یکیه فکر کنم
ولی cocos 2d چون c++ هست سرعتش بیشتر 

حجم کمی هم میده
یک و نیم مگ اضافه میکنه

بین گیم میکر و کانسترات
گیم میکر خروجی نگرفتم
ولی کانستراکت سریع بازیو میشه ساخت
  پاسخ


 سپاس شده توسط:


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  انتخاب رشته کامپیوتر M.Y 5 2,521 1401/4/11، 06:21 عصر
آخرین ارسال: M.Y
  خرید سورس بازی های شما Hamed85 4 2,166 1401/1/31، 11:02 صبح
آخرین ارسال: Hamed85
  فروش سورس شبه بازی ۴۱۱۴۸ امیرعلی فیروزبخش 0 1,371 1400/11/18، 09:09 عصر
آخرین ارسال: امیرعلی فیروزبخش
  track گوگل انالیتیکس M.Y 6 2,747 1400/10/27، 12:03 عصر
آخرین ارسال: M.Y
  نظر دوستان M.Y 7 2,481 1400/10/2، 05:44 عصر
آخرین ارسال: امیرعلی فیروزبخش

پرش به انجمن: