ارسالها: 25
موضوعها: 20
تاریخ عضویت: مهر 1395
سپاسها: 27
2 سپاس گرفتهشده در 2 ارسال
سلام خدمت دوستان
اگه رفتار مشابه ای برای اسپرایتی در هر لیوت داشته باشی راهی هست که فقط ی بار بنویسیم برای کمی حجمش؟
دوم این که اگه لیوت ایجاد نکنم وبگم که وقتی دکمه مرحله دو رو زد بک گراند مرحله دو ب وجود بیاد چون تعداد مراحل زیاده ایا مشکل ایجاد نمیکنه؟
ارسالها: 2,049
موضوعها: 36
تاریخ عضویت: اسف 1394
سپاسها: 5825
2904 سپاس گرفتهشده در 1521 ارسال
سلام سوال یک رو این دوستمون گفتن
سوال دو
مشکل که بوجود میاد
مثلا فک کن تو ده مرحله رو بخوای تو یه اونت شیت درست کنی و هر مرحله بک گراند مختص خودش رو داشته باشه
اینطوری حجم رمی(ram) که اون لی اوت مصرف میکنه بالا میره و ممکنه روی گوشی های ضعیف بد کار کنه یا اصلا کار نکنه
من خودم بازی اولم اومده بودم بک گراند ها رو درقالب یک اسپرایت وارد بازی کرده بودم و بک گراند هر مرحله رو توی اون لی اوت مشخص میکردم که فریمش چند باشه
همین باعث شده بود که بازی روی گوشی هایی که رمشون زیر یک باشه اجرا نشه
چون مثلا 10 تا بک گراند 480 در 854 رو بزاری توی یه لی اوت باعث میشه رم زیادی مصرف بشه
حالا بقیه گرافیک اون مراحل رو کاری نداریم
همین یکی خودش کلی مشکل میتونه بوجود بیاره
رسید مژده که ایّام غم نخواهد ماند چنان نماند چنین نیز هم نخواهد ماند