مهمان عزیز خوش‌آمدید. ورود عضــویت


آموزش تصویری : تعریف بهتر داده های مورد نیاز بازی با ScriptableObject
#1
گاهی هنگام طراحی بازی شما داده هایی دارید که به یک GameObject و یا Prefab خاص وابسته نیستند و باید در بخش های مختلفی از بازی قابل دسترسی باشند. در این ویدیو روش استفاده از ScriptableObject برای تعریف داده هایی مستقل از GameObject ها در پروژه را نشان می دهیم
لینک ویدیو : 
تعریف بهتر داده های مورد نیاز بازی با ScriptableObject
 
پاسخ دهید
 سپاس شده توسط: mostafanastary ، mahdi_R8095 ، developer
  


موضوعات مشابه ...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  طرح نذری آموزشی در فرادرس mohammadamin12000014 0 56 1397/6/27، 01:36 صبح
آخرین ارسال: mohammadamin12000014
  مهم آموزش واقعیت افزوده برای همه با یونیتی(بدون نیاز به برنامه نویسی!) developer 6 3,116 1397/4/16، 11:20 صبح
آخرین ارسال: mjavad
  تغییر زاویه پلیر به سمت دشمن erfab 3 513 1396/12/5، 11:06 عصر
آخرین ارسال: aa82
  یک مثال ساده از Blend Tree ها در یونیتی rezadehghan 0 212 1396/11/24، 02:01 عصر
آخرین ارسال: rezadehghan
  امضا کردن کد در یونیتی rezadehghan 0 240 1396/11/24، 01:59 عصر
آخرین ارسال: rezadehghan

پرش به انجمن: