کپی شدن اسپرایت در اجراء برنامه
#1
Question 
درود بر دوستان ... چگونه میشه در اجراء برنامه  ( کنستراکت 2 )بشه با کیلیک بر روی هر کاراکتر یه کپی ، درست کنه که اون هم ویژگی DragDrop رو  داشته باشه ؟؟؟؟؟ ...   البته این روند با وپژگی تاچ کارکنه ... سپاسگزار می شم بصورت عکس ، گفته بشه . 



[تصویر:  clon.jpg]

1
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#2
سلام
منظورتون موقعی هست که خودتون دارید با کانستراکت کار میکنید؟یا خروجی منظورتونه؟
رسید مژده که ایّام غم نخواهد ماند چنان نماند چنین نیز هم نخواهد ماند
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#3
(1396/4/5، 01:24 عصر)shazde نوشته است: سلام
منظورتون موقعی هست که خودتون دارید با کانستراکت کار میکنید؟یا خروجی منظورتونه؟

درود .. منظورم خروجی بود ... این روش  ( در عکس دوم )که جواب داد البته هنوز نمی دونم چقدر اصولی هست  در پله بعدی نیاز دارم با هربار دابل تاچ ، کارکتر رنگش هم تغییر کنه که برای کاربر مفهوم کارکتر جدید باشه.. البته اینها فاینال نیست و تست هستند و دیگه اینکه چطور هر کارکتر رو در منوی باز شونده بگذارم ؟ ( مانند عکس اول )
 
همچنین بارگذاری یه عکس از روی حافظه ( در خروجی )
سپاس 
1
[تصویر:  t1.jpg]
[تصویر:  t.jpg]
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#4
برای اینکه رنگ هر کاراکتری که ساخته میشه فرق کنه  میتونید اون کاراکتر رو به رنگ های مختلف توی قسمت فریم ها اضافه کنید و بگید وقتی کاربر مثلا دابل کلیک کرد ساخته بشه کاراکتر و set frame بشه به random(0,5)
اون 5 رو میتونید نسبت به تعداد فریم هاتون کم و زیاد کنید
اون رندوم برای اینه که وقتی کاراکتر ساخته شد تصادفی رنگش انتخاب بشه

منوی باز شونده رو متوجه نشدم منظورتون چیه دقیقا

با پلاگین file chooser میتونید فایلی رو انتخاب کنید از حافظه(البته نمیدونم توی خروجی کوکون جواب میده یا نه ولی خروجی اینتل ایکس دی کا انگار مشکل نداره)
رسید مژده که ایّام غم نخواهد ماند چنان نماند چنین نیز هم نخواهد ماند
  پاسخ


 سپاس شده توسط: shaygaaan ، danials008
#5
(1396/4/5، 04:34 عصر)shazde نوشته است: برای اینکه رنگ هر کاراکتری که ساخته میشه فرق کنه  میتونید اون کاراکتر رو به رنگ های مختلف توی قسمت فریم ها اضافه کنید و بگید وقتی کاربر مثلا دابل کلیک کرد ساخته بشه کاراکتر و set frame بشه به random(0,5)
اون 5 رو میتونید نسبت به تعداد فریم هاتون کم و زیاد کنید
اون رندوم برای اینه که وقتی کاراکتر ساخته شد تصادفی رنگش انتخاب بشه

منوی باز شونده رو متوجه نشدم منظورتون چیه دقیقا

با پلاگین file chooser میتونید فایلی رو انتخاب کنید از حافظه(البته نمیدونم توی خروجی کوکون جواب میده یا نه ولی خروجی اینتل ایکس دی کا انگار مشکل نداره)

سپاس از شما .. منظورم از منو  اینه که این کارکترها در یک منو باشه یا در یه کتابخانه باشند که با لمس کردن بیاد در لایه یک  15   
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#6
میتونید رفتار پین بدید بهشون
یه اسپرایت بزرگ درست کنید و بزارید خارج از صفحه بازی
بعد کاراکتر ها رو بچینید روی اسپرایت بزرگه و توی اونت شیت اینو اونت رو بزارید
on start of layuot > charachter < pin to object(sprite bozorg)

اینجا گفتیم که در شروع لی اوت اسپرایت کاراکترا بچسبن به اسپرایت بزرگه (بعنوان مثلا ویترین)
بعد هروقت لازم داشتید که اسپرایت بزرگه(ویترین) بیاد توی بازی اونتش رو بنویسید و بگید اسپرایت بزرگه set y ,x بشه به  هر جایی از صفحه که میخوایید
رسید مژده که ایّام غم نخواهد ماند چنان نماند چنین نیز هم نخواهد ماند
  پاسخ


 سپاس شده توسط: Ahuora ، shaygaaan ، danials008
#7
41

بزرگواری کردید
  پاسخ


 سپاس شده توسط: shazde


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
Information پرداخت درون برنامه مایکت کوردوا ya mahdi 0 210 1404/1/17، 05:43 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi
  نحوه خروجی اندروید کوردوا ya mahdi 0 168 1404/1/11، 04:06 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi
Wink حل شده مقادير لازم در environment variable ᔕinaᗪehghani 24 11,544 1403/10/23، 12:10 صبح
آخرین ارسال: Tggi
  تپسل .....فروشگاه Hamidreza 3 1,922 1403/10/22، 11:57 عصر
آخرین ارسال: Tggi
  خروجی اندروید با Intel xdk ya mahdi 0 123 1403/8/25، 02:08 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi

پرش به انجمن: