معرفی قسمت های بازی در ابتدا
#1
سلام
این بازی هایی که اولش با فلش یا روشن تر شدن یک قسمت کاربر به قسمت هایی که میخوان هدایت میکنن تا کاربر با قسمت های بازی اشنا بشه چجوری ساخته می شه

بازی در هم برهم منتشر شد
 [تصویر:  uy5f_if_twitter_56298(1).png]    داونلود
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#2
میتونید توی مرحله ی اول قسمت راهنما را ایجاد کنید و دیگر در مراحل دیگه نشان داده نشود
بازی سازی سخته ولی گرافیک از اون سخت تر


تا آخر شهریور برنامه ای با نام انیمیشن دونی انتشار میدم 4
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#3
شما لیوت بازیتون رو تون همون لیوت اموزش رو بزارید بعد خوب بازیتون رو تو اون لیوت بازیتون سیو میشه دیگه .
خوب دیگه اون لیوتا نشوون داده نمیشود.
همیشه تو بچگی رویام این بود یه گیمر حرفه ای بشم ولی الان رویام اینه که یک گیم میکر حرفه ای بشم : )
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#4
منظورم این نبود منظوزم اینه که کاربر مجبور به کلیک کردن کنیم تا اخر اموزشو ببینه
بازی در هم برهم منتشر شد
 [تصویر:  uy5f_if_twitter_56298(1).png]    داونلود
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#5
سلام
با دو متغیر اینکارو بکنید(یکی متغیر مثلا راهنمایی یکی هم متغیر به اسم آموزش)
اول مثلا دو سه تا اسپرایت وارد مرحله کنید و بزارید جاهایی که میخوایین
مثلا میخوایین بگین اول بزن روی این دکمه تا بازیکن بپره(میایین اسپرایت اولی رو مثلا یه فلش باشه طوری تعیین میکنی که به اسپرایت پرش اشاره کنه)بعد که زدن روی پرش کاراکتر بپره مثلا بعد متغیر مقدارش بشه 1 حالا که شد 1 این فلش اولی حذف بشه و فلش دومی که مثلا میخواد بگه کلیک کن رو تیر زدن نمایش داده بشه وقتی کاربر زد روی تیر زدن یه تیر بزنه بعد متغیر بشه 2 و فلش قبلی هم حذف بشه و مثلا حالا فلش بعدی که میخواد بگه فلان کار رو بکن ظاهر بشه و . . .
اینارو که انجام داد فلش آخری هم حذف بشه و مقدار متغیر آموزش 1 بشه و کاربر بتونه بازی ادامه بده

برای اینکه فقط یکبار این آموزش نمایش داده بشه میگی در شروع لی اوت چک کن اگه متغیر آمورش 0 بود اون کارا انجام بشه و فلش ها نمایش داده بشه اگه متغیر 1 بود فلش ها نیان



فکر کنم چیزی باشه که میخواستین
رسید مژده که ایّام غم نخواهد ماند چنان نماند چنین نیز هم نخواهد ماند
  پاسخ


 سپاس شده توسط: xlove.reza
#6
(1396/4/18، 04:08 عصر)shazde نوشته است: سلام
با دو متغیر اینکارو بکنید(یکی متغیر مثلا راهنمایی یکی هم متغیر به اسم آموزش)
اول مثلا دو سه تا اسپرایت وارد مرحله کنید و بزارید جاهایی که میخوایین
مثلا میخوایین بگین اول بزن روی این دکمه تا بازیکن بپره(میایین اسپرایت اولی رو مثلا یه فلش باشه طوری تعیین میکنی که به اسپرایت پرش اشاره کنه)بعد که زدن روی پرش کاراکتر بپره مثلا بعد متغیر مقدارش بشه 1 حالا که شد 1 این فلش اولی حذف بشه و فلش دومی که مثلا میخواد بگه کلیک کن رو تیر زدن نمایش داده بشه وقتی کاربر زد روی تیر زدن یه تیر بزنه بعد متغیر بشه 2 و فلش قبلی هم حذف بشه و مثلا حالا فلش بعدی که میخواد بگه فلان کار رو بکن ظاهر بشه و . . .
اینارو که انجام داد فلش آخری هم حذف بشه و مقدار متغیر آموزش 1 بشه و کاربر بتونه بازی ادامه بده

برای اینکه فقط یکبار این آموزش نمایش داده بشه میگی در شروع لی اوت چک کن اگه متغیر آمورش 0 بود اون کارا انجام بشه و فلش ها نمایش داده بشه اگه متغیر 1 بود فلش ها نیان



فکر کنم چیزی باشه که میخواستین
خیلی ممنون عالی بود
فقط امکانش هست در کانستراکت که نور صفحه کمی تاریک بشه و فقط فلش و اون گزینه ای که می خوام کلیک کنه روشن تر باشن
بازی در هم برهم منتشر شد
 [تصویر:  uy5f_if_twitter_56298(1).png]    داونلود
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#7
میتونین opacity  لایر ها رو بیارین پایین.
یا کلا میتونین از نوار ویژگی ها opacity آبجکت های توی صفحه رو بیارین پایین.
  • در حال طراحی چند برنامه و بازی جدید!
  پاسخ


 سپاس شده توسط: shazde ، xlove.reza


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
Information پرداخت درون برنامه مایکت کوردوا ya mahdi 0 210 1404/1/17، 05:43 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi
  نحوه خروجی اندروید کوردوا ya mahdi 0 168 1404/1/11، 04:06 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi
Wink حل شده مقادير لازم در environment variable ᔕinaᗪehghani 24 11,544 1403/10/23، 12:10 صبح
آخرین ارسال: Tggi
  تپسل .....فروشگاه Hamidreza 3 1,922 1403/10/22، 11:57 عصر
آخرین ارسال: Tggi
  خروجی اندروید با Intel xdk ya mahdi 0 123 1403/8/25، 02:08 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi

پرش به انجمن: