مهمان عزیز خوش‌آمدید. ورود عضــویت


نظرتون راجع به Cocos-2d
#11
به نظرم یونیتی بهتره.شما یه بار سی شارپ یاد میگیرید بعد هم میتونید دو بعدی بسازید هم سه بعدی.ولی کاکوس دو بعدی فقط میشه بعدا بخواید سه،بعدی بسازید یه بار دیگه باید بیاید سمت یونیتی.یونیتی یادگیریشم میگن راحتره 30 درصد کدنویسیع 
 
پاسخ دهید
 سپاس شده توسط: Dr.AR
#12
(1396/5/11، 09:12 عصر)xcmpunkgtsx نوشته: به نظرم یونیتی بهتره.شما یه بار سی شارپ یاد میگیرید بعد هم میتونید دو بعدی بسازید هم سه بعدی.ولی کاکوس دو بعدی فقط میشه بعدا بخواید سه،بعدی بسازید یه بار دیگه باید بیاید سمت یونیتی.یونیتی یادگیریشم میگن راحتره 30 درصد کدنویسیع 
مرسی.
منم فعلا سبک سنگین میکنم تا اینجا یونیتی بهتر بوده- خودمم شروعم با یونیتی بود تا اینکه کانستراکت گولم زد  4
 
پاسخ دهید
 سپاس شده توسط:
#13
(1396/5/11، 04:19 عصر)mahdi797979 نوشته: تا جایی که من اطلاع دارم زبان برنامه نویسی کوکوس سی پلاس پلاس هست نه پایتون برا همینه که خیلی قویه


من رو ببخشید اگه اشتباه جواب دادم.. آخه تو یه وبلاگ خارجی دیدم واسه پایتون کاکوس رو هم نوشته بود اونم تو رتبه اول

(1396/5/11، 04:58 عصر)Mehrdad نوشته:
(1396/5/11، 12:26 عصر)omidsha نوشته: گودوت که به من پیشنهاد دادید هم عالیه... فقط آموزش فارسیش نیس من خودم از یوتیوب و اینا دارم دنبال میکنم...
هر دو زبانشون پایتونه که بعد گودوت هم خیلی پرفومنس خوبی واسه اندروید داره... حالا کوکوس بهتره اخر یا گودوت ؟؟

من تا سطح اینکه بتونم یه بازی پلتفرمر معمولی بسازم توی گودوت جلو رفتم...

https://www.youtube.com/watch?v=5ZuQIbMEjLw

اینو دیدم با گودوت ساختن خیلی قشنگ بود بعد رفتم سراغ گودوت..
البته فکر نمیکنم تفاوت چندانی بینش باشه و مهاجرت بینشون سخت باشه چون با یه زبان هستند.. هر دو رایگان...هر دو هم اپن سورس


 شما چون فرمودید با پایتون کار کردید من سریعا گادو رو گفتم . بسیار هم عالیه شک نکن. روزی نیست که من یه خبر خوب از این انجین تو فیسبوک بهم نرسه. خصوصا ورژن 3 اون که تو راهه و ترکونده. ( وبلاگش رو ببین )

اما تو انتخاب این دو تا به نظر من کاکوس در درجه ی بالاتری می ایسته . نه به خاطر کارایی بیشتر بلکه فقط سرعت بالا و البته حجم کمتر.
کاکوس جریانش خیلی متفاوته و کسی که میره سمتش باید قید ادیتور درست و حسابی رو بزنه . درصورتی که ادیتور گادو در حد یونیتی است. اما درعوض کاکوس چیزهای بهتری بهش میده . چون میتونه با سی پلاس کد بزنه و این یعنی ته پرفورمنس .

به شخصه پیشنهاد میکنم اگه تو برنامه نویسی واقعا مهارت کافی رو ندارید اصلا سمت کاکوس نرید. اما اگه واقعا و درست و حسابی میخواید عین حرفه ای ها و با زبان سی پلاس همه چی رو نابود کنید و فرصت کافی برای یاد گرفتن دارید گزینه ی بی نظیریه که هیچ انجینی به پاش نمیرسه. با زبان های دیگه مثل لوا هم یادمه میشد توش کد زد اما کار صحیحی نیست .
مثل حالت یونیتی که همه پیشنهاد سی شارپ رو براش دارن و درست هم میگن.


نه بابا مگه دیوونم برم سمت سی.. کلا با خونواده سی مشکل دارم پایتون بیشتر به روحیاتم می‌خوره.. گودوت خیلی عالیه نیمه گمشدمه... کلا آدمی هستم که پرفومنس خوب و سرعت توسعه نسبتا خوب میخوام .. کانس سرعت توسعه بالا ولی پرفومنس پایینی داره.. گودوت دقیقا تو این مورد میانه هست و زبان کد نویسی پیچیده ای هم نداره.. ( فکر میکردم کاکوس هم پایتونه زبانش برا همین قضاوت اشتباه کردم)
  16  من رو بیشتر بشناسید :
 
پاسخ دهید
 سپاس شده توسط: shazde ، Mehrdad ، Dr.AR
#14
(1396/5/11، 09:12 عصر)xcmpunkgtsx نوشته: به نظرم یونیتی بهتره.شما یه بار سی شارپ یاد میگیرید بعد هم میتونید دو بعدی بسازید هم سه بعدی.ولی کاکوس دو بعدی فقط میشه بعدا بخواید سه،بعدی بسازید یه بار دیگه باید بیاید سمت یونیتی.یونیتی یادگیریشم میگن راحتره 30 درصد کدنویسیع 

در ورژن 3 امکان سه بعدی هم اضافه شده به کاکوس
 
پاسخ دهید
 سپاس شده توسط: shazde ، Mehrdad ، Dr.AR
  


موضوعات مشابه ...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  حل شده انتشار اپ در گوگل پلی محمد 82 19 222 1397/4/20، 05:22 عصر
آخرین ارسال: محمد 82
  در آمد از بازی خود Kiarash 3 100 1397/4/18، 08:21 عصر
آخرین ارسال: محمد 82
  بازاریابی محمد 82 0 128 1397/3/10، 03:17 عصر
آخرین ارسال: محمد 82
  ماه مهمانی خدا ، رمضان مبارک GAME MOEIN 0 100 1397/2/27، 01:56 صبح
آخرین ارسال: GAME MOEIN
  استخدام - مشهد ierfi 0 112 1397/2/15، 12:38 عصر
آخرین ارسال: ierfi

پرش به انجمن: