1394/4/12، 12:43 عصر
بسم الله الرّحمن الرّحیم
برای مشاهدهی خلاصهی مطالب بعضی از جلسات در قالب PDF و یک سری مطالب مفید دیگه و همچنین انجام تمرینهایی که در دوره گفته میشود به لینک زیر مراجعه و ثبت نام کنید:
https://www.openlearning.com/courses/c2learn
برای اینکه همه بتونن این ویدئوها رو تهیّه کنن، قیمت اونها رو بسیار ارزان در نظر گرفتیم، یعنی جلسهای فقط ۱۰۰۰ تومان (سه جلسهی اوّل رایگان). این قیمت اندک به دلیل بیاهمّیّت بودن این آموزشها نیست، بلکه فقط به این خاطر است که همه بتوانند تهیّه کنند.
ویدئوهای این دوره
جلسهی اوّل : مقدّمات
جلسهی دوم : آشنایی با کانستراکت
جلسهی سوم : متغیّرها و اشیاء
جلسهی چهارم : سیستم ایونت
جلسهی پنجم : ذخیرهی بازی
جلسهی ششم : دلتا-تایم و استقلال از نرخ فریم
جلسهی هفتم : بهینهسازی
جلسهی هشتم : دیباگر و خروجی وب
جلسهی نهم : خروجی دسکتاپ
جلسهی دهم : خروجی اندروید
جلسهی یازدهم : مفاهیم ساخت بازی چندنفرهی آنلاین
نکته: جلسهی یازدهم نسخهی ویدئویی این آموزش میباشد.
جلسهی دوازدهم : آخرین جلسه
نکته ۱: هزینهی هر جلسه (از جلسهی چهارم به بعد) فقط ۱۰۰۰ تومان میباشد.
نکته ۲: فقط با آیپی ایران دانلود کنید.
نکته ۳: کپی نکنید ©
برای مشاهدهی خلاصهی مطالب بعضی از جلسات در قالب PDF و یک سری مطالب مفید دیگه و همچنین انجام تمرینهایی که در دوره گفته میشود به لینک زیر مراجعه و ثبت نام کنید:
https://www.openlearning.com/courses/c2learn
برای اینکه همه بتونن این ویدئوها رو تهیّه کنن، قیمت اونها رو بسیار ارزان در نظر گرفتیم، یعنی جلسهای فقط ۱۰۰۰ تومان (سه جلسهی اوّل رایگان). این قیمت اندک به دلیل بیاهمّیّت بودن این آموزشها نیست، بلکه فقط به این خاطر است که همه بتوانند تهیّه کنند.
ویدئوهای این دوره
جلسهی اوّل : مقدّمات
- بخش اوّل: با بازیهای ویدئویی بیشتر آشنا شویم - ۸ مگابایت
- بخش دوم: آشنایی مقدّماتی با اصول بازیسازی - ۱۵ مگابایت
- بخش سوم: آشنایی با کانستراکت - ۱۹ مگابایت
جلسهی دوم : آشنایی با کانستراکت
- بخش اوّل: معرّفی وبسایت openlearning.com ا ۸ مگابایت
- بخش دوم: ساخت یک بازی فوتبال ساده (به اسم فوطبال!) ا ۱۱۵ مگابایت
جلسهی سوم : متغیّرها و اشیاء
- بخش اوّل: ذخیرهسازی پروژه - ۱۸ مگابایت
- بخش دوم: متغیّرها و هوش مصنوعی (ادامهی فوطبال!) - ۱۰۵ مگابایت
- بخش سوم: آشنایی با پلاگینهای رسمی کانستراکت - ۳۵ مگابایت
جلسهی چهارم : سیستم ایونت
- بخش اوّل: مفهوم پیک و ساخت اشیاء مرکّب
- بخش دوم: کار با حلقهها در کانستراکت ۲
- بخش سوم: سایر ویژگیهای جالب سیستم ایونت
جلسهی پنجم : ذخیرهی بازی
- بخش اوّل: ذخیرهی کامل بازی
- بخش دوم: اکشنهای Async و Local Storage
- بخش سوم: کار با آرایه و ذخیرهی اشیاء در Local Storage
جلسهی ششم : دلتا-تایم و استقلال از نرخ فریم
- بخش اوّل: ساخت Pause با کمک مباحث جلسهی قبل
- بخش دوم: دلتاتایم و استقلال از نرخ فریم
- بخش سوم: سایر مزایای استقلال از نرخ فریم (بسط زمان و ساخت Pause)
جلسهی هفتم : بهینهسازی
- نکاتی پیرامون Performance
- نکاتی پیرامون حافظه
- خروجی وب و iOS webapp
جلسهی هشتم : دیباگر و خروجی وب
- متغیّرهای اینستنس و مروری بر مبحث Container
- خروجی وب (بخش دوم)
- دیباگر و بریکپوینتها
جلسهی نهم : خروجی دسکتاپ
- آشنایی با NW.js و خروجی سادهی ویندوز، لینوکس و مک
- رفع مشکل پرمیشنها در لینوکس و مک
- تغییر آیکون بازی برای خروجی ویندوز و مک
- ساخت فایل نصب برای خروجی ویندوز
- ترفندهای جالب (محافظت از فایل c2runtime.js، ادغام کردن package.nw با فایل اصلی و…)
جلسهی دهم : خروجی اندروید
- پیشنمایش از طریق Wifi
- خروجی آفلاین اندروید از روش کراسواک (Crosswalk Project)
- خروجی آنلاین اندروید از روش کراسواک (Intel XDK)
جلسهی یازدهم : مفاهیم ساخت بازی چندنفرهی آنلاین
- اتّصال (انواع اتّصال و مباحثی پیرامون نحوهی اتّصال بازیکنها به یکدیگر و به بازی)
- آشنایی با Latency و PDV و Packet loss و پهنای باند
- مبارزه با شرایط نامطلوب شبکه
- آشنایی با شیء Multiplayer کانستراکت ۲
نکته: جلسهی یازدهم نسخهی ویدئویی این آموزش میباشد.
جلسهی دوازدهم : آخرین جلسه
- خروجی ویندوز فون ۸
- متغیّرهای Local
- آموزش SQL و PHP برای توسعهی ثبت برترین امتیازات آنلاین
نکته: حتماً قبل از مشاهدهی ویدئوی بخش سوم جلسهی دوازدهم، این آموزش را نیز مشاهده کنید.
نکته ۱: هزینهی هر جلسه (از جلسهی چهارم به بعد) فقط ۱۰۰۰ تومان میباشد.
نکته ۲: فقط با آیپی ایران دانلود کنید.
نکته ۳: کپی نکنید ©