مهمان عزیز خوش‌آمدید. ورود عضــویت


مشکل در پخش صدا
#1
Music 
سلام و وقت همگی بخیر
دوستان من در پروژه م از صدا استفاده کردم که در ۲ قسمت به مشکل برخوردم.

۱- در آغاز برنامم ، یک لی اوت ( پیش نمایش ) پخش میشه که به صورت خودکار پس از ۳ ثانیه وارد برنامه اصلی میشه، برای این لی اوت من یک موزیک با فرمت اوگ ogg قرار دادم که ۲ ثانیه هست ، ولی وقتی لی اوت run میشه خبری از موزیک نیست !!!‌ 2

کد:
on start of layout> audio > play (music)
                  system > wait 3 seconds
                  system > go to (layout)

۲- یک قسمتی از برنامم به شکل پازل هست که با drop شدن هر تیکه پازل یک صدای دینگ پخش میشه ، اینجا صدا درست عمل میکنه ولی وقتی صدای دینگ میاد پشت سرش یه صدایی که انگار موزیک گیر کرده باشه میاد 2 2 2  و با صداهای بعدی پازل ها قاطی میشه ؟ آیا نباید از دستور play استفاده میکردم؟؟؟
پیشاپیش ممنون از کمکتون
 
پاسخ دهید
 سپاس شده توسط:
#2
(1397/3/18، 06:10 عصر)narges63ab نوشته: سلام و وقت همگی بخیر
دوستان من در پروژه م از صدا استفاده کردم که در ۲ قسمت به مشکل برخوردم.

۱- در آغاز برنامم ، یک لی اوت ( پیش نمایش ) پخش میشه که به صورت خودکار پس از ۳ ثانیه وارد برنامه اصلی میشه، برای این لی اوت من یک موزیک با فرمت اوگ ogg قرار دادم که ۲ ثانیه هست ، ولی وقتی لی اوت run میشه خبری از موزیک نیست !!!‌ 2

کد:
on start of layout> audio > play (music)
                  system > wait 3 seconds
                  system > go to (layout)

۲- یک قسمتی از برنامم به شکل پازل هست که با drop شدن هر تیکه پازل یک صدای دینگ پخش میشه ، اینجا صدا درست عمل میکنه ولی وقتی صدای دینگ میاد پشت سرش یه صدایی که انگار موزیک گیر کرده باشه میاد 2 2 2  و با صداهای بعدی پازل ها قاطی میشه ؟ آیا نباید از دستور play استفاده میکردم؟؟؟
پیشاپیش ممنون از کمکتون

صدا ها رو در پوشه ی soundsبریزید
در سمت چپ کانستراکت
إِنَّ مَعِيَ رَبّي سَيَهدينِ
قطعا خدا با من است و مرا راهنمایی خواهد کرد
 
پاسخ دهید
 سپاس شده توسط: shazde ، narges63ab
#3
(1397/3/18، 06:25 عصر)مهدی بابایی نوشته: صدا ها رو در پوشه ی soundsبریزید
در سمت چپ کانستراکت

ممنون
توی موزیک بود ، انتقال دادم به sound لی اوت اول بازم پخش نشد ، لی اوت پازل بدتر شد، دیگه اون صدای دینگ نمیاد ، کلا صدا گیر کرد .... 2
 
پاسخ دهید
 سپاس شده توسط:
#4
سلام
یه سرچی کنید داخل انجمن , قبلا بار ها در مورد صدا سوال پرسیده شده.
شاید مشکل شما هم حل شد.
 
پاسخ دهید
 سپاس شده توسط: narges63ab
#5
(1397/3/18، 06:56 عصر)shazde نوشته: سلام
یه سرچی کنید داخل انجمن , قبلا بار ها در مورد صدا سوال پرسیده شده.
شاید مشکل شما هم حل شد.

سلام
تا اونجایی که میشد سرچ کردم ولی پاسخ مناسب ندیدم برای همینم تاپیک زدم ، چند دقیقه پیش مشکل لی اوت آغازین رو خودم حل کردم ولی متاسفانه هنوزم مشکل گیر کردن صدا در بخش پازل ها رو دارم 18
 
پاسخ دهید
 سپاس شده توسط:
#6
سلام

ابتدا Tag های صداییتون رو چک کنید که شبیه به هم نباشن

و در قسمت بعدی اگر قرار نیست اون موزیک داخل Layout پازل اجرا بشه 

یک tag بهش بدید و بگید وقتی قسمت پازل شروع به اجرا شد tag موزیکتون Stop شه

          |[عکس: 13123123.jpg]|
 
پاسخ دهید
 سپاس شده توسط: shazde ، narges63ab
#7
دوستان با راهنماییاتون مشکل صدای پروژه من هنوز رفع نشده. منظورم این قسمته :

۲- یک قسمتی از برنامم به شکل پازل هست که با drop شدن هر تیکه پازل یک صدای دینگ پخش میشه ، اینجا صدا درست عمل میکنه ولی وقتی صدای دینگ میاد پشت سرش یه صدایی که انگار موزیک گیر کرده باشه میاد [عکس: 2.gif] [عکس: 2.gif] [عکس: 2.gif]  و با صداهای بعدی پازل ها قاطی میشه ؟ آیا نباید از دستور play استفاده میکردم؟؟؟

ممنون میشم اگر دوستان دیگه ای که تجربه کردن پاسخ بدن


و یک سوال دیگه اینکه در خروجی که با cocoon io میگیرم میتونم از شیء بروزر استفاده کنم ؟ چون سابقا دیده بودم که میگفتن این شیء در هنگام خروجی کوردوا باید حذف بشه
 
پاسخ دهید
 سپاس شده توسط:
#8
سلام
اون گیر کردن صدا اگه اشتباه نکنم بخاطر اینه که یه اونتی نوشتید که صدا هر لحظه هی پخش میشه
یعنی مثلا ممکنه گفته باشید اگه امتیاز مساوی با فلان شد صدا پخش بشه و چون این اونت هر لحظه هی چک میکنه , صدا رو هم هر لحظه پشت سر هم پخش میکنه و این طوری میشه صدا.




سوال دوم_اگه برای استفاده از دکمه بک گوشی میخوایید از بروزر استفاده کنید آره مشکلی نداره.
 
پاسخ دهید
 سپاس شده توسط: narges63ab
#9
(1397/3/21، 12:13 صبح)shazde نوشته: سلام
اون گیر کردن صدا اگه اشتباه نکنم بخاطر اینه که یه اونتی نوشتید که صدا هر لحظه هی پخش میشه
یعنی مثلا ممکنه گفته باشید اگه امتیاز مساوی با فلان شد صدا پخش بشه و چون این اونت هر لحظه هی چک میکنه , صدا رو هم هر لحظه پشت سر هم پخش میکنه و این طوری میشه صدا.




سوال دوم_اگه برای استفاده از دکمه بک گوشی میخوایید از بروزر استفاده کنید آره مشکلی نداره.


ممنون آقای محمد مثل همیشه حضور دارید برای کمک 53

راستش من اینجوری تعریف کردم که هر تیکه از پازل که به جای درستش میرسه و دراپ میشه ، صدای دینگ بیاد. اینها 20 تا تیکه پازل هستن و صدای دینگ هم خودش کمتر از یک ثانیه هست. ولی وقتی اولی به مقصد میرسه و صدای دینگ میاد همون لحظه بعدش یه صدای خفیف میاد و گیر میکنه متاسفانه . پازلهای بعدی هم بعضیهاشون بی صدا میشن و بعضی ها هم یه صدایی میدن ...
اگه این حل میشد دیگه این یکی پروژه ام تکمیل بود  22 2


برای سوال دومم ممنون ، بله میخوام کلید بک رو تعریف کنم .


 
 
پاسخ دهید
 سپاس شده توسط: shazde
#10
اونجایی که میگید وقتی هر پازل درست رفت جای خودش صدا پخش بشه یه شرط دیگه اضافه کنید.
چه شرطی؟برید داخل شی سیستم و اونت Trigger once while true رو انتخاب کنید.
حالا وقتی پازل بره جای درستش فقط یه بار صدا پخش میشه.
تست کنید ببینید درست میشه یا نه؟


 
پاسخ دهید
 سپاس شده توسط:
  


موضوعات مشابه ...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  جهت تیر زدن sheyda 9 287 1397/6/31، 05:30 عصر
آخرین ارسال: oak
  Error در کانسترکت 2 صادق 1212 8 457 1397/6/27، 12:51 عصر
آخرین ارسال: Kiarash
  تبدیل فایل corodova به فایل apk اندروید elshan 5 262 1397/6/20، 10:00 عصر
آخرین ارسال: omidamitis
Question چند سوال خیلی مهم mj102030 6 262 1397/5/7، 05:33 عصر
آخرین ارسال: محمد هادی
  روز شمار mj102030 5 203 1397/5/6، 10:18 عصر
آخرین ارسال: محمد هادی

پرش به انجمن: