نحوه استفاده کردن از منابع تصویری در بازی
#1
با سلام و خسته نباشید
بنده چندوقتی روی ساخت بازی آنلاین کارکردم. اما به یک مشکل در استفاده از تصاویر برخوردم.
بازی بنده چنین بود که پس از گذراندن هر مرحله به کاربر امکاناتی ( از جمله امکان استفاه از کاراکتر های جدید،  بمب های جدید و ...)
داده می شد.
اما مشکل اینجا بود که تعداد این تصاویر بالا بود.(چون برای مثال یک کاراکتر امکان ارتقا داشت و در نتیجه تصاویر جدید نیاز بود)
حالا سئوال من این است که باید تمام این تصاویر را در سورس بازی قرار دهم یا پس از گذراندن هر مرحله از جایی دانلود شوند و در بازی قرار گیرند؟ ( با در نظر گرفتن حجم خروجی بازی و البته میزان اینترنت صرف شده از طرف کاربر)

با تشکر
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#2
میتونید دانلود کنید ولی یکم سخته . مراحلش رو میگم :
1- باید واسه هر کاراکتر بالاخره یه اسپرایت بسازید البته برای سادگی کار ، وگرنه میتونید از یه اسپرایت و uid آنها استفاده کنید .
2 - یه وبلاگ تو رزبلاگ میسازید و عکس هاتون رو توی یکی از سایت های آپلود مثل پیکوفایل آپلود و بعد لینکش رو بصورت خطی (خط به خط ، نه پشت سر هم) قرار میدی و بعد از طریق آژاکس اونها رو توی کانستراکت فراخونی میکنی .
خیلی هم سخت نیست . 
موفق باشی
اگه مفید بود سپاس یادت نره
استودیو بازیسازی ایروید
جدید ترین ها : شهرزاد ، دربند;1357 و ATOM
[تصویر:  ads.gif]
  پاسخ


 سپاس شده توسط: shazde ، smrm


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  خروجی اندروید با Intel xdk ya mahdi 2 363 1404/7/2، 07:00 عصر
آخرین ارسال: mehdi1100
  دانلوذ کوکون amirgoli 3 1,640 1404/6/27، 03:32 عصر
آخرین ارسال: Klkj
Information پرداخت درون برنامه مایکت کوردوا ya mahdi 0 457 1404/1/17، 05:43 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi
  نحوه خروجی اندروید کوردوا ya mahdi 0 396 1404/1/11، 04:06 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi
Wink حل شده مقادير لازم در environment variable ᔕinaᗪehghani 24 12,405 1403/10/23، 12:10 صبح
آخرین ارسال: Tggi

پرش به انجمن: