ارسالها: 171
موضوعها: 34
تاریخ عضویت: ارد 1397
مکان: رفسنجان
سپاسها: 146
99 سپاس گرفتهشده در 66 ارسال
سلام دوستان
من وقتی میخوام پروژه ای که تفریحی ساختم رو تست کنم ارور میده
این اولین پروژه ی من هست و میخواستم عملکرد اسلحه رو درست کنم
اینم تصویر ارور:
برای ظهور و سلامتی امام زمان صلوات بفرستید
ارسالها: 469
موضوعها: 42
تاریخ عضویت: تير 1395
مکان: اراک
سپاسها: 428
679 سپاس گرفتهشده در 323 ارسال
دوست عزیز، کدی که برای بازی نوشتید اشکال داره، برای تست بازی باید کدتون رو به طور صحیح وارد کنید.
پنجره ی کنسول ( Console ) تعداد ارور و جزئیات اونو نشون میده، از اون و خود کد یه عکس بفرستید تا شاید بتونیم بگیم مشکل کدتون کجاس.
ارسالها: 171
موضوعها: 34
تاریخ عضویت: ارد 1397
مکان: رفسنجان
سپاسها: 146
99 سپاس گرفتهشده در 66 ارسال
سلام اینم عکس ها
برای ظهور و سلامتی امام زمان صلوات بفرستید
ارسالها: 469
موضوعها: 42
تاریخ عضویت: تير 1395
مکان: اراک
سپاسها: 428
679 سپاس گرفتهشده در 323 ارسال
اگه اشتباه نکنم به متغیر Rigidbody تون از توی محیط یونیتی مقدار ندادید.
ارسالها: 171
موضوعها: 34
تاریخ عضویت: ارد 1397
مکان: رفسنجان
سپاسها: 146
99 سپاس گرفتهشده در 66 ارسال
prefab به اسم bullet بهش نسبت دادم
برای ظهور و سلامتی امام زمان صلوات بفرستید
ارسالها: 171
موضوعها: 34
تاریخ عضویت: ارد 1397
مکان: رفسنجان
سپاسها: 146
99 سپاس گرفتهشده در 66 ارسال
خب برای نیرو دادن به آبجکت باید از rigidbody استفاده کرد و اگر متغیر از نوع گیم آبجکت بزارم ارور میده
پس از چه متدی استفاده کنم؟
برای ظهور و سلامتی امام زمان صلوات بفرستید
ارسالها: 171
موضوعها: 34
تاریخ عضویت: ارد 1397
مکان: رفسنجان
سپاسها: 146
99 سپاس گرفتهشده در 66 ارسال
خب به پریفب که ریجید بادی دادم اما اون کلاس ریجید بادی باید اینجوری بنویسم؟
public class = Rigidbody GameObject Bullet
برای ظهور و سلامتی امام زمان صلوات بفرستید