ارسالها: 19
موضوعها: 9
تاریخ عضویت: مرد 1397
سپاسها: 12
3 سپاس گرفتهشده در 2 ارسال
سلام من دو تا اسپرایت دارم که هردو شون کلی فریم دارن.و این فریم ها هرکودومشون حدود 10 تا متغیر دارن و من براشون مجبورم ایونت نویسی کنم.مثلا بگم اگه فریم مساوی با 1 بود این متغیرا برابر با فلان شن و اگه فریم 2 بود... و این ایونتارو برای اون یکی اسپرایتم باید انجام بدم.
میخواستم بپرسم راهی میشناسین که من خیلی راحتو سریع این هارو انجام بدم؟
مثلا میشه توی قسمت files یه فایل text بذارم و عددارو توش قرار بدم و بگم که مقدارارو از تو اون بگیره؟
ارسالها: 12
موضوعها: 1
تاریخ عضویت: فرو 1396
سپاسها: 0
2 سپاس گرفتهشده در 2 ارسال
با سلام فرین هات برای چی هستن؟
در بیکاری بازیسازی سرگرمی خوبیه!!!!
ارسالها: 12
موضوعها: 1
تاریخ عضویت: فرو 1396
سپاسها: 0
2 سپاس گرفتهشده در 2 ارسال
یعنی هر فریم یک تفنگه یا کل فریم ها یک تفنگ هستن
اگر حالت دو هست تو می تونی برای همش یکی متغیر از همین نوع بسازی و اسم متغییر و بزاری برای مثال health megon بعد مقدارشم هرچی خواستی بزاری و بعد تو ایونت شیت بنویسی زمانی که برای مثال تیر دشمن به اسلحه برخورد کرد 2 تا از متغییر کم کنه
در بیکاری بازیسازی سرگرمی خوبیه!!!!
ارسالها: 12
موضوعها: 1
تاریخ عضویت: فرو 1396
سپاسها: 0
2 سپاس گرفتهشده در 2 ارسال
عزیز من تو می خوای تو بازی زمانی که کاربر داره مثلا به دشمن داره شلیک می کنه یک دفعه تفنگش عوض بشه
چه کاریه
اگر هر دو اسپرایتت ایونت هاشون مثل هم هستن میتونی از این دوتا اسپرایت یکی خانواده بسازی
در بیکاری بازیسازی سرگرمی خوبیه!!!!
ارسالها: 12
موضوعها: 1
تاریخ عضویت: فرو 1396
سپاسها: 0
2 سپاس گرفتهشده در 2 ارسال
داداش من منظورتو فهمیدم ولی نمیشه فایل txt را از جای دیگه فراخوانی کنی مجبوری یا روش بازیو عوض کنی مثلا بحای اینکه اسلحه ها رو برای کاربر به نمایش بگذاری خود کاربر بره به فروشگاه و به اندازه پولش اسلحه بخره و اسلحه ایی که خریده فعال کنه ول اونجور نمیشه
در بیکاری بازیسازی سرگرمی خوبیه!!!!