ارسالها: 2,049
موضوعها: 36
تاریخ عضویت: اسف 1394
سپاسها: 5825
2904 سپاس گرفتهشده در 1521 ارسال
سلام
من درست متوجه نشدم
شما میخوایین وقتی پلیر قرار داشت روی اسپرایت پایینی و بعد اسپرایت بالایی اومد پایین و برخورد کرد با پلیر , پلیر نابود بشه؟
اگه اینطوریه که فقط کافیه بگید اگه اسپرایت بالایی برخورد کرد با پلیر , پلیر نابود بشه , نقاط برخورد اسپرایت صورتی رنگ رو هم چک کنید که مربعی باشه تا مطمئن بشین برخورد میکنه با پلیر.
ارسالها: 123
موضوعها: 19
تاریخ عضویت: تير 1396
سپاسها: 229
117 سپاس گرفتهشده در 66 ارسال
سلام
چیزی که ایشون گفتند درست هست. در ضمن شما بجای اینکه بگید کاراکتر با بخش زیری تماس داشته باشه، بیایید مشخصه y دو اسپرایت رو بسنجید. اینطوری وقتی پلیر از بینشون رد میشه، اگر در حال پریدن باشد هم نابود میشه.
ارسالها: 2,049
موضوعها: 36
تاریخ عضویت: اسف 1394
سپاسها: 5825
2904 سپاس گرفتهشده در 1521 ارسال
میتونید اسپرایت پرس رو بزارید یجایی بالاتر از محیط بازی
و وقتی پرس فعال بشه , چه پلیر درحال پریدن باشه چه راه رفتن , منطقا باید بمیره
ارسالها: 368
موضوعها: 27
تاریخ عضویت: دي 1396
مکان: کاشان
سپاسها: 674
547 سپاس گرفتهشده در 274 ارسال
از اونت های رفتار پلتفرم استفاده کنید
درست یادم نیست چی بود
ولی معنی اش این بود که
وقتی پلیر به بالای شی مشخص شده برخورد کرد
یه اونت دیگر هم به جای بالای به پایین شی دیگر برخورد کرد بود
خوشبختی نمیتونه مسافرت کردن باشه، داشتن باشه، بدست آوردن باشه یا حتی پوشیدن !
خوشبختی یک تجربه معنوی از زندگی کردن هر دقیقه از زندگیتان با عشق، لذت و قدردانی است
__دنیس ویتلی
ارسالها: 368
موضوعها: 27
تاریخ عضویت: دي 1396
مکان: کاشان
سپاسها: 674
547 سپاس گرفتهشده در 274 ارسال
بهتره از پلتفرم برای اکشن برخورد استفاده کنید چون مشخص می کنید به بالا و پایین اسپرابت برخورد کنه اتفاق بی تفته
ولی اکشن برخورد اگر به کناره ها و دیوار ان اسپرایتی برخورد بشه عمل میکنه
موفق باشید
خوشبختی نمیتونه مسافرت کردن باشه، داشتن باشه، بدست آوردن باشه یا حتی پوشیدن !
خوشبختی یک تجربه معنوی از زندگی کردن هر دقیقه از زندگیتان با عشق، لذت و قدردانی است
__دنیس ویتلی
ارسالها: 2,126
موضوعها: 284
تاریخ عضویت: مرد 1395
سپاسها: 544
1602 سپاس گرفتهشده در 917 ارسال
سلام
اقای بابایی میشه لطفا درمورد این اکشن پلتفرم بیشتر و کاملتر توضیح بدید . من خیلی نیاز دارم .
راه حل برای دوست عزیز:
دوست عزیز میتونید دوتا متغیر بسازید و بگید در صورتی که پایینی با کاراکتر برخورد کرد، بره تو 1 . بالایی هم یه همین شکل . بعد حالا بگید اگه دوتا متغیر 1 بودن کاراکتر نابود بشه .