مهمان عزیز خوش‌آمدید. ورود عضــویت


حل شده مشکل در فیزیک
#1
سلام دوستان من توی بازیم برای دشمن ها از فیزیک استفاده کردم اما به یک مشکل خوردم.

بازی اینطوری که دشمن ها بی حرکت ایستادن و پلیر با نشونه گیری اونارو میزنه.
خب, اعضای بدن دشمن ها (سر,دست,پا و بدن) از هم جدا هستن و با اونت های زیر اینارو به هم چسبوندم که وقتی تیر برخورد کرد بهشون طبیعی زمین بخورن.
[عکس: t8nc0txo7stl.png                                  ]

خب این درست کار میکنه و اتفاقی که میخوام میفته.

اما مشکل اینجاست که وقتی از اعضای بدن کپی میگیرم (یک دشمن دیگه میسازم) اعضای بدن پرتاب میشن واسه خودشون اینور اونور.

فکر میکنم بخاطر این باشه که که از هرکدوم از اعضای بدن دوتا هست و نمیتونه تشخیص بده که کدوم عضو مال کدوم بدن هست و هی میخواد به هم دیگه بچسبونشون.

هرکی میدونه مشکل چیه بگه لطفا گیر کردم.
MR ANDROID
[عکس: 64gfa8akeqkr_t.jpg]

بازی های پخش شده در بازار2جهت حمایت دانلود کنید نظر بدید)

 
پاسخ دهید
 سپاس شده توسط:
#2
اینم لینک پروژه خودتون ببینین.
لینک
MR ANDROID
[عکس: 64gfa8akeqkr_t.jpg]

بازی های پخش شده در بازار2جهت حمایت دانلود کنید نظر بدید)

 
پاسخ دهید
 سپاس شده توسط:
#3
یعنی هیچکس نمیتونه کمک کنه ؟ 22
MR ANDROID
[عکس: 64gfa8akeqkr_t.jpg]

بازی های پخش شده در بازار2جهت حمایت دانلود کنید نظر بدید)

 
پاسخ دهید
 سپاس شده توسط:
#4
اگه تا سه شنبه وایسی کمکت می کنم.
[عکس: opizo_336x280.png]
 
پاسخ دهید
 سپاس شده توسط:
#5
سلام 
همچین راهی به ذهنم رسید و همچین چیزی دراومد :  لــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــینک
استودیو بازیسازی ایروید
جدید ترین ها : شهرزاد
[عکس: ads.gif]
 
پاسخ دهید
 سپاس شده توسط: mahdiyar
  


موضوعات مشابه ...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  pause کردن کل صدا های موجود! magry 4 35 4 ساعت قبل
آخرین ارسال: magry
Information چه نرم افزار هایی پرداخت درون برنامه ای هک می کنند؟ JavadGamer 2 55 8 ساعت قبل
آخرین ارسال: JavadGamer
  مشکل در پخش صدا و خرابی Hosein.canstract 3 28 10 ساعت قبل
آخرین ارسال: magry
  ساخت چیزی مثل آیینه! magry 0 29 10 ساعت قبل
آخرین ارسال: magry
Lightbulb راه حل برای این اراور blackfox 2 48 1397/8/23، 03:21 عصر
آخرین ارسال: blackfox

پرش به انجمن: