مهمان عزیز خوش‌آمدید. ورود عضــویت


حجم بازی ها!
#1
با سلام خدمت مدیریت سایت و انجمن.
خواستم بدونم بازیمو بعد از اینکه با NW.js اکسپرت کردم ، کار دیگه ای هم لازم هست انجام بدم برای کاهش حجم یا اینکه حجم اول و آخر بازی همینه؟ (آخه یه بازی با حجم 170 مگ رو کی حاضره نصب کنه!)



42 
:]   [email protected]   [:
 
پاسخ دهید
 سپاس شده توسط:
#2
(1397/11/22، 05:51 صبح)hp_cod نوشته: با سلام خدمت مدیریت سایت و انجمن.
خواستم بدونم بازیمو بعد از اینکه با NW.js اکسپرت کردم ، کار دیگه ای هم لازم هست انجام بدم برای کاهش حجم یا اینکه حجم اول و آخر بازی همینه؟ (آخه یه بازی با حجم 170 مگ رو کی حاضره نصب کنه!)

سلام دوست عزیز ،
در رابطه با کاهش حجم و بهینه سازی بحث های طولانی ای در انجمن شده میتونید اون هارو مطالعه کنید . 
نکته بعدی هم که باید بهش اشاره کنم این هستش ک به شخصه حاضرم برای یک بازی با کیفیت 100 گیگ هم حجم بدم ! شاید اگه 4 - 3 سال پیش بود قطعا من هم این نظر رو نداشتم ولی خب به لطف تکنولوژی الان اکثر مردم اینترنت پرسرعت دارن و جدای از بحث های پیرامون اینترنت ایران و قیمت ها ، اکثر کاربران اگه کیفیت رو ببین و بپسندن ، کاری به حجم محصول ندارن و بدون شک دانلود میکنن . 
موفق باشید . 
[عکس: MM.png]
 
پاسخ دهید
 سپاس شده توسط: shazde ، hp_cod ، soroosh880
#3
(1397/11/22، 05:51 صبح)hp_cod نوشته: با سلام خدمت مدیریت سایت و انجمن.
خواستم بدونم بازیمو بعد از اینکه با NW.js اکسپرت کردم ، کار دیگه ای هم لازم هست انجام بدم برای کاهش حجم یا اینکه حجم اول و آخر بازی همینه؟ (آخه یه بازی با حجم 170 مگ رو کی حاضره نصب کنه!)

از UPX استفاد کن و فایلهای dll و exe خروجی رو کم حجم کن.
فکر کنم حجم پروژه تا 50 مگ پایین میاد .
فقط حواست باشه d3dcompiler_47.dll رو فشرده نکنی، چون بازی اجرا نمیشه
یه راه دیگم هست که من امتحان نکردم، خروجی وب بگیری و از html5 to EXE استفاده کنی.
 
پاسخ دهید
 سپاس شده توسط: shazde ، alirezaa82
#4
از upx استفاده کردم تمام dll  .exe ها هم فشرده کردم غیر از اونی که گفتید . بله حجم کم شد ولی بازی دیگه اجرا نمیشه. حالا شانس آوردم که یه کپی ازش داشتم وگرنه تمام ذحماتم به هدر میرفت.



42 
:]   [email protected]   [:
 
پاسخ دهید
 سپاس شده توسط:
#5
(1397/11/22، 12:57 عصر)hamid5700 نوشته:
(1397/11/22، 05:51 صبح)hp_cod نوشته: با سلام خدمت مدیریت سایت و انجمن.
خواستم بدونم بازیمو بعد از اینکه با NW.js اکسپرت کردم ، کار دیگه ای هم لازم هست انجام بدم برای کاهش حجم یا اینکه حجم اول و آخر بازی همینه؟ (آخه یه بازی با حجم 170 مگ رو کی حاضره نصب کنه!)

از UPX استفاد کن و فایلهای dll و exe خروجی رو کم حجم کن.
فکر کنم حجم پروژه تا 50 مگ پایین میاد .
فقط حواست باشه d3dcompiler_47.dll رو فشرده نکنی، چون بازی اجرا نمیشه
یه راه دیگم هست که من امتحان نکردم، خروجی وب بگیری و از html5 to EXE استفاده کنی.
سلام 
اون راه حل اخر که گفتید . یعنی به همین راحتی میشه خروجی ویندوز گرفت ؟؟
چه نرم افزاری لازمه ؟؟
 
پاسخ دهید
 سپاس شده توسط:
#6
(1397/11/22، 10:29 عصر)hp_cod نوشته: از upx استفاده کردم تمام dll  .exe ها هم فشرده کردم غیر از اونی که گفتید . بله حجم کم شد ولی بازی دیگه اجرا نمیشه. حالا شانس آوردم که یه کپی ازش داشتم وگرنه تمام ذحماتم به هدر میرفت.

خب سورس فایل رو که دارید قاعدتاً
و هر dll که فشرده می کنید یکبار nw.exe رو اجرا و تست کنید .
فایلهای nw.dll و node.dll و nw.exe قطعا برای فشرده کردن مشکل نداره .
احتمالاً مشکل از libGLESv2.dll بوده .
یه توضیح کوچیک درباره upx بگم، ورژن ویندوزیش مد نظر ما نیست.
از ورژن داس استفاده کنید، فایل upx.exe رو در فولدر خروجی کپی کنید(بقیه فایلها نیاز نیست) و فایلها رو دونه دونه بکشید توش و همین .
بعد از فشرده کردن هر فایل هم یکبار بازی رو امتحان کنید که درست کار کنه .
نرم افزارهای اتوران ساز هم یک مقدار فشرده می کنن، مثل advanced installer autorun
https://soft98.ir/software/programming/5...aller.html
 
پاسخ دهید
 سپاس شده توسط: shazde
#7
(1397/11/23، 06:57 عصر)alirezaa82 نوشته:
(1397/11/22، 12:57 عصر)hamid5700 نوشته:
(1397/11/22، 05:51 صبح)hp_cod نوشته: با سلام خدمت مدیریت سایت و انجمن.
خواستم بدونم بازیمو بعد از اینکه با NW.js اکسپرت کردم ، کار دیگه ای هم لازم هست انجام بدم برای کاهش حجم یا اینکه حجم اول و آخر بازی همینه؟ (آخه یه بازی با حجم 170 مگ رو کی حاضره نصب کنه!)

از UPX استفاد کن و فایلهای dll و exe خروجی رو کم حجم کن.
فکر کنم حجم پروژه تا 50 مگ پایین میاد .
فقط حواست باشه d3dcompiler_47.dll رو فشرده نکنی، چون بازی اجرا نمیشه
یه راه دیگم هست که من امتحان نکردم، خروجی وب بگیری و از html5 to EXE استفاده کنی.
سلام 
اون راه حل اخر که گفتید . یعنی به همین راحتی میشه خروجی ویندوز گرفت ؟؟
چه نرم افزاری لازمه ؟؟

سلام
نمیدونم آیا روش راحتیه یا پیچیده، چون امتحان نکردم .
 electronjs و Quasar و ... 
پ ن:الان چک کردم دیدم راه آسونی نیست، ولی حجم خروجی یک چهارم نود وبکیت هست
این تاپیکو ببینید :
http://www.html5gamedevs.com/topic/36381-why-is-it-so-difficult-to-make-an-exe-from-a-html5-project/

 
پاسخ دهید
 سپاس شده توسط:
  


موضوعات مشابه ...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  سلطه تاریکی منتشر شد alii 10 291 1398/5/21، 06:10 عصر
آخرین ارسال: alii
  ATOM منتشر شد محمد 82 16 553 1398/5/19، 03:08 عصر
آخرین ارسال: محمد 82
Photo بازی کلمه 2 آنلاین شد hb1221 6 433 1398/5/7، 10:42 صبح
آخرین ارسال: hb1221
  بازی "سلجوقه" منتشر شد hiddendanger 41 1,219 1398/5/7، 08:57 صبح
آخرین ارسال: hiddendanger
  بازی اندرویدی "خودروی جنگی" (آپدیت دوم ارائه شد) همایون فریدونی 31 2,695 1398/4/29، 03:23 عصر
آخرین ارسال: hesam3

پرش به انجمن: