پخش صدا
#1
سلام ببینین من میخوام وقتی یه دکمه فشار دادم یه صدا پخش بشه و وقتی دوباره فشار دادم اون صدا هم دوباره پخش بشه
ینی با هر بار زدن دکمه اون صدا هم یکبار کامل پخش بشه

چیکار کنم؟
مثل تیر زدن تفنگ
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#2
سلام شما میتوانی یک اسپرایت بزاری و بگی هر بار که بر روی آن اسپرایت کلیک شد صدا پخش(Play) شه!!! 
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#3
شئ audio اگه اشتباه نکرده باشم رو وارد بازیتون کنید
بعد شئ تاچ رو هم وارد بازیتون کنید 
از نوار پروژه اون پایین روی پوشه sound ( باز اگه اشتباه نکرده باشم ( انگلیسیم خوب نیس )) 
صدا رو ایمپورت کنین البته باید هم wav باشه فرمتش هم یه چیز دیگه مثلا ogg. هر دو رو وارد کنین بعد یه ایونت بنویسید که هر وقت تاچ شد روی اسپرایت
on touch object 
حالا ایونتش رو از توی ایونت های audio ببینید و play رو انتخاب کنید
صدای مورد نظر رو وارد کنین حواستون باشه که تکرار رو yes نباشه
الان اگه بازی رو تست کنین و رو اسپرایت مورد نظر تاچ کنین درست کار می کنه
سپاس و اعتبار فراموش نشه
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#4
(1398/8/24، 12:57 عصر)meysam.p.n نوشته است: شئ audio اگه اشتباه نکرده باشم رو وارد بازیتون کنید
بعد شئ تاچ رو هم وارد بازیتون کنید 
از نوار پروژه اون پایین روی پوشه sound ( باز اگه اشتباه نکرده باشم ( انگلیسیم خوب نیس )) 
صدا رو ایمپورت کنین البته باید هم wav باشه فرمتش هم یه چیز دیگه مثلا ogg. هر دو رو وارد کنین بعد یه ایونت بنویسید که هر وقت تاچ شد روی اسپرایت
on touch object 
حالا ایونتش رو از توی ایونت های audio ببینید و play رو انتخاب کنید
صدای مورد نظر رو وارد کنین حواستون باشه که تکرار رو yes نباشه
الان اگه بازی رو تست کنین و رو اسپرایت مورد نظر تاچ کنین درست کار می کنه
سپاس و اعتبار فراموش نشه

خب نه من میخوام این بازی رو واسه کامپیوتر بسازم
میخوام کلید f فشار بدیم پخش بشه
کدش رو میخوام فقط
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#5
دوستانی که جواب دادن ممنونم ازشون ولی ایشون منظورش یونیتی هست نه کانستراکت .

راه حل : 
رویدادهای کیبورد در سی شارپ
راه حل : 
https://jetamooz.com/courses/working-wit...-in-unity/
کانال مطالب آرشیوی کانستراکت 2

آیدی کانال
  پاسخ


 سپاس شده توسط: meysam.p.n ، mostafanastary
#6
سلام. روش های مختلفی وجود داره.
مثلا شما

متغیرهای فایل صوتی رو ایجاد میکنی:

نقل قول:
  1. public AudioSource audioSource;
  2. public AudioClip audioClip;


میتونی یک متد داشته باشی به صورت زیر:


نقل قول:
  1. public void playClip(){
  2. audioSource.clip = audioClip;
  3. audioSource.Play();
  4. }


حالا یه دکمه با استفاده از canvas توی صحنه ایجاد میکنی و اسکریپت بالا رو که بصورت یک کلاس تعریف کردی، بهش متصل میکنی.
از قسمت
OnClick در هین دکمه، علامت بعلاوه "+" رو میزنی و از اسکریپتی که داری، تابع رو صدا میزنی.





  پاسخ


 سپاس شده توسط: S.L.F
#7
(1398/8/24، 03:18 عصر)mostafanastary نوشته است: سلام. روش های مختلفی وجود داره.
مثلا شما

متغیرهای فایل صوتی رو ایجاد میکنی:

نقل قول:
  1. public AudioSource audioSource;
  2. public AudioClip audioClip;


میتونی یک متد داشته باشی به صورت زیر:


نقل قول:
  1. public void playClip(){
  2. audioSource.clip = audioClip;
  3. audioSource.Play();
  4. }


حالا یه دکمه با استفاده از canvas توی صحنه ایجاد میکنی و اسکریپت بالا رو که بصورت یک کلاس تعریف کردی، بهش متصل میکنی.
از قسمت
OnClick در هین دکمه، علامت بعلاوه "+" رو میزنی و از اسکریپتی که داری، تابع رو صدا میزنی.

سلام
من نمیخوام دکمه فشار داده بشه
میخوام کلید F که روی کیبرد همه هست فشار داده بشه و اون صدا پخش بشه
کد کاملش رو میخوام
همین
نه چیز دیگه ای
شما فکر کنین دارین به کسی که هیچی بلد نیست یاد میدین 1
  پاسخ


 سپاس شده توسط:


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  سیستمم مورد نیاز برای یونیتی 5 ^_^ Ali ^_^ 5 3,135 1402/3/5، 10:31 عصر
آخرین ارسال: M.Y
  کمترین حجم بازی محمد 82 3 752 1401/11/16، 11:29 صبح
آخرین ارسال: mostafanastary
  خروجی IL2CPP در یونیتی arshia ajoudani 2 1,156 1401/11/11، 11:09 صبح
آخرین ارسال: abedi
  خروجی وب M.Y 0 778 1401/8/1، 04:36 عصر
آخرین ارسال: M.Y
  سوال در مورد دوره شوتر اول شخص استاد رجب زاده amin hosseini 1 1,397 1400/12/20، 11:01 عصر
آخرین ارسال: ᔕinaᗪehghani

پرش به انجمن: