مهمان عزیز خوش‌آمدید. ورود عضــویت


پخش صدا
#1
سلام ببینین من میخوام وقتی یه دکمه فشار دادم یه صدا پخش بشه و وقتی دوباره فشار دادم اون صدا هم دوباره پخش بشه
ینی با هر بار زدن دکمه اون صدا هم یکبار کامل پخش بشه

چیکار کنم؟
مثل تیر زدن تفنگ
 
پاسخ دهید
 سپاس شده توسط:
#2
سلام شما میتوانی یک اسپرایت بزاری و بگی هر بار که بر روی آن اسپرایت کلیک شد صدا پخش(Play) شه!!! 
 
پاسخ دهید
 سپاس شده توسط:
#3
شئ audio اگه اشتباه نکرده باشم رو وارد بازیتون کنید
بعد شئ تاچ رو هم وارد بازیتون کنید 
از نوار پروژه اون پایین روی پوشه sound ( باز اگه اشتباه نکرده باشم ( انگلیسیم خوب نیس )) 
صدا رو ایمپورت کنین البته باید هم wav باشه فرمتش هم یه چیز دیگه مثلا ogg. هر دو رو وارد کنین بعد یه ایونت بنویسید که هر وقت تاچ شد روی اسپرایت
on touch object 
حالا ایونتش رو از توی ایونت های audio ببینید و play رو انتخاب کنید
صدای مورد نظر رو وارد کنین حواستون باشه که تکرار رو yes نباشه
الان اگه بازی رو تست کنین و رو اسپرایت مورد نظر تاچ کنین درست کار می کنه
سپاس و اعتبار فراموش نشه
 
پاسخ دهید
 سپاس شده توسط:
#4
(1398/8/24، 12:57 عصر)meysam.p.n نوشته: شئ audio اگه اشتباه نکرده باشم رو وارد بازیتون کنید
بعد شئ تاچ رو هم وارد بازیتون کنید 
از نوار پروژه اون پایین روی پوشه sound ( باز اگه اشتباه نکرده باشم ( انگلیسیم خوب نیس )) 
صدا رو ایمپورت کنین البته باید هم wav باشه فرمتش هم یه چیز دیگه مثلا ogg. هر دو رو وارد کنین بعد یه ایونت بنویسید که هر وقت تاچ شد روی اسپرایت
on touch object 
حالا ایونتش رو از توی ایونت های audio ببینید و play رو انتخاب کنید
صدای مورد نظر رو وارد کنین حواستون باشه که تکرار رو yes نباشه
الان اگه بازی رو تست کنین و رو اسپرایت مورد نظر تاچ کنین درست کار می کنه
سپاس و اعتبار فراموش نشه

خب نه من میخوام این بازی رو واسه کامپیوتر بسازم
میخوام کلید f فشار بدیم پخش بشه
کدش رو میخوام فقط
 
پاسخ دهید
 سپاس شده توسط:
#5
دوستانی که جواب دادن ممنونم ازشون ولی ایشون منظورش یونیتی هست نه کانستراکت .

راه حل : 
رویدادهای کیبورد در سی شارپ
راه حل : 
https://jetamooz.com/courses/working-wit...-in-unity/
فرا کانستراکت / FARA CONSTRUCT

مرجع کانستراکت ایران
کانال رسمی مرجع تخصصی کانستراکت
si2.ir و construct2.ir

برای حمایت از ما

 
پاسخ دهید
 سپاس شده توسط: meysam.p.n ، mostafanastary
#6
سلام. روش های مختلفی وجود داره.
مثلا شما

متغیرهای فایل صوتی رو ایجاد میکنی:

نقل قول:
  1. public AudioSource audioSource;
  2. public AudioClip audioClip;


میتونی یک متد داشته باشی به صورت زیر:


نقل قول:
  1. public void playClip(){
  2. audioSource.clip = audioClip;
  3. audioSource.Play();
  4. }


حالا یه دکمه با استفاده از canvas توی صحنه ایجاد میکنی و اسکریپت بالا رو که بصورت یک کلاس تعریف کردی، بهش متصل میکنی.
از قسمت
OnClick در هین دکمه، علامت بعلاوه "+" رو میزنی و از اسکریپتی که داری، تابع رو صدا میزنی.





 
پاسخ دهید
 سپاس شده توسط: S.L.F
#7
(1398/8/24، 03:18 عصر)mostafanastary نوشته: سلام. روش های مختلفی وجود داره.
مثلا شما

متغیرهای فایل صوتی رو ایجاد میکنی:

نقل قول:
  1. public AudioSource audioSource;
  2. public AudioClip audioClip;


میتونی یک متد داشته باشی به صورت زیر:


نقل قول:
  1. public void playClip(){
  2. audioSource.clip = audioClip;
  3. audioSource.Play();
  4. }


حالا یه دکمه با استفاده از canvas توی صحنه ایجاد میکنی و اسکریپت بالا رو که بصورت یک کلاس تعریف کردی، بهش متصل میکنی.
از قسمت
OnClick در هین دکمه، علامت بعلاوه "+" رو میزنی و از اسکریپتی که داری، تابع رو صدا میزنی.

سلام
من نمیخوام دکمه فشار داده بشه
میخوام کلید F که روی کیبرد همه هست فشار داده بشه و اون صدا پخش بشه
کد کاملش رو میخوام
همین
نه چیز دیگه ای
شما فکر کنین دارین به کسی که هیچی بلد نیست یاد میدین 1
 
پاسخ دهید
 سپاس شده توسط:
  


موضوعات مشابه ...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  کار نکردن زبان بازی amirgame197 2 74 1398/9/20، 06:01 عصر
آخرین ارسال: amirgame197
  اموزش راه اندازی android sdk در یونیتی ali rezaei1382 1 85 1398/8/21، 01:44 صبح
آخرین ارسال: mostafanastary
  پکیج فیزیک هواپیما mxmohammad 0 153 1398/7/25، 08:12 عصر
آخرین ارسال: mxmohammad
  مشکل در ایمپورت پکیج rcc در یونیتی mxmohammad 3 132 1398/7/23، 04:55 عصر
آخرین ارسال: mxmohammad
  برابر کردن مختصات شی یوای با یک شی اسپرایت ebrahimjavan 3 178 1398/7/7، 06:31 عصر
آخرین ارسال: mostafanastary

پرش به انجمن: