ارسالها: 1,237
موضوعها: 77
تاریخ عضویت: آبا 1398
مکان: مشهد
سپاسها: 1955
1547 سپاس گرفتهشده در 928 ارسال
من که هیچی نفهمیدم ولی
لطفا همون self رو اگه کسی میدونه بگه .
ارسالها: 205
موضوعها: 6
تاریخ عضویت: مرد 1398
سپاسها: 549
216 سپاس گرفتهشده در 131 ارسال
<p style="text-align: center;">داداش<br>شما میری داخل اکشن های یک اسپرایت که اسمش مثلا sprite باشد و میخواهی بگی که این اسپرایته سایزش تغییر کنه حالا تو بجای اینکه بگی<br> sprit.whidt + 20<br>میگی self.whidt + 20<br>سِلف یعنی "خودت" </p><p class="sceditor-nlf"><br></p>
ارسالها: 2,126
موضوعها: 284
تاریخ عضویت: مرد 1395
سپاسها: 544
1602 سپاس گرفتهشده در 917 ارسال
<p>self که یعنی خودش</p>
<p>ضمنا شما سرچ کنی کاربرد اکسپرشن ها یه تاپیک میاره . توضیحات کامل تو اون داده شده</p>
ارسالها: 15
موضوعها: 5
تاریخ عضویت: اسف 1398
سپاسها: 5
19 سپاس گرفتهشده در 9 ارسال
<p>مهدیارجان.</p><p>البته از این چیزی که گفتی self و getbit سردر نمیارم.</p><p>ولی خوب من اینا رو میتونم بهت بگم:</p><p>اعداد باینری اعداد دو دویی به زبان کامپیوتر هستند که با 0 و 1 کار می کنند. صفر و یک ها در این اعداد بازی دارند: 01,0000101,110101,0110</p><p>اعداد دسیمال(Decimal) اعداد ده دهی به زبان انسان(آدمیزاد) هستند. این اعداد با ترکیب هم دیگر، اعداد چند رقمی به وجود می آورند. مثال: 1.2.3.4.15.19.10.67</p><p>برای تبدیل اعداد باینری به دسیمال، باید انها را به فرمول ریاصی مبنا پیش ببری:</p><p>مثال عدد 120:</p><p>120 بر مبنای 10 = 120 بر مبنای 2 ؟؟؟؟؟</p><p>سوال دیگه ای داشتی بپرس.</p><p>امیدوارم کمکت کرده باشم.</p>
به جمع بازیسازان ایران بپیوندید!
[url=t.me/iran_game_developers]